1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Dat versta ik ook daar uit ! Trekken licentie in staat er !Flor wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 1:29 pmIk lees dat als geen licentie aanvragen hoor?Kempenzoon wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 11:34 amnee, ze hebben hun aanvraag voor licentie 2de en 3de AM ingetrokken.
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~ad719aad/Voetbal Vlaanderen, de Nederlandstalige amateurvleugel van de KBVB, maakte de namen van de twee clubs bekend die geen licentie krijgen voor tweede en derde amateur. ASV Geel (2e amateur B) vroeg het kleinood aan voor tweede en derde amateur, maar voldeed niet aan de voorwaarden. Dender (1e amateur) trok de licentieaanvraag in.
Artikel nog eens gelezen ja staat wel in blijven in eerste amateur. Dus zal licentie voor 1 b zijn zeker dan !
Veel mogelijkheden tot verwarring daar.
Dus, als Dender het ook aangevraagd had, zijn de clubs boven ons die kandidaat zijn om te stijgen:
- Deinze (zijn uiteraard al zeker)
- Seraing
- RWDM (kan iemand dat bevestigen?)
- In het slechtste geval, La Louviere, maar daar ga ik niet vanuit.
Had Patro ook geen licentie aangevraagd?KRKN wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 7:37 amVeel mogelijkheden tot verwarring daar.
Dus, als Dender het ook aangevraagd had, zijn de clubs boven ons die kandidaat zijn om te stijgen:
- Seraing
In GVA vond ik de tabel hieronder. Op basis hiervan ga ik uit dat zowel La Louvière als Patro geen licentie voor 1B heeft ingediend.G.C. wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 11:01 amHad Patro ook geen licentie aangevraagd?KRKN wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 7:37 amVeel mogelijkheden tot verwarring daar.
- Seraing
-
Er is een aparte licentie voor 2de en 3de amateur (https://www.voetbalvlaanderen.be/nieuws ... de-amateur), het is die licentie dat ze nu intrekken, wss omdat ze zeker zijn van behoud..Flor wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 1:29 pmIk lees dat als geen licentie aanvragen hoor?Kempenzoon wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 11:34 amnee, ze hebben hun aanvraag voor licentie 2de en 3de AM ingetrokken.
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~ad719aad/Voetbal Vlaanderen, de Nederlandstalige amateurvleugel van de KBVB, maakte de namen van de twee clubs bekend die geen licentie krijgen voor tweede en derde amateur. ASV Geel (2e amateur B) vroeg het kleinood aan voor tweede en derde amateur, maar voldeed niet aan de voorwaarden. Dender (1e amateur) trok de licentieaanvraag in.
Patro heeft geen licentie 1b aangevraagdG.C. wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 11:01 amHad Patro ook geen licentie aangevraagd?KRKN wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 7:37 amVeel mogelijkheden tot verwarring daar.
- Seraing
Klopt ! Al hadden ze dat eerst wel gedaan maar terug ingetrokken wegens nog niet klaar voor volgens Stijn stijnen !Devyd wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 1:44 pmPatro heeft geen licentie 1b aangevraagdG.C. wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 11:01 amHad Patro ook geen licentie aangevraagd?KRKN wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 7:37 am
Veel mogelijkheden tot verwarring daar.
- Seraing
Afgaande op die tabel, zie ik het dan goed dat we stijgen naar 1B in het volgende scenario:
- OHL en Beerschot gaan allebei op
- WB zakt niet
=> Dat lijkt me nog een vrij aannemelijk scenario
- Lokeren krijgt geen licentie
=> ziet het er toch wel echt naar uit.
- Roeselare krijgt geen licentie.
En wij moeten uiteraard ook nog een licentie krijgen. Dat zijn heel veel 'als-als' pistes, maar toch ook niet zo onwaarschijnlijk. Absolute waanzin natuurlijk. Op die manier stijg je ook niet bepaald met een momentum (en dat gaat zich dus ook niet vertalen in een zotte stijging van abo's, bijvoorbeeld denk ik). Maar toch.
Dus zelfs de KVO situatie, die ik nog wel zie goedkomen, is dan niet echt meer een factor?
- OHL en Beerschot gaan allebei op
- WB zakt niet
=> Dat lijkt me nog een vrij aannemelijk scenario
- Lokeren krijgt geen licentie
=> ziet het er toch wel echt naar uit.
- Roeselare krijgt geen licentie.
En wij moeten uiteraard ook nog een licentie krijgen. Dat zijn heel veel 'als-als' pistes, maar toch ook niet zo onwaarschijnlijk. Absolute waanzin natuurlijk. Op die manier stijg je ook niet bepaald met een momentum (en dat gaat zich dus ook niet vertalen in een zotte stijging van abo's, bijvoorbeeld denk ik). Maar toch.
Dus zelfs de KVO situatie, die ik nog wel zie goedkomen, is dan niet echt meer een factor?
-
Moeten wij al niet weten of wij een licentie voor 1b hebben?