1ste Amateur
1ste Amateur
Voor ons de belangrijkste competitie..
Voorlopig staan we op een gedeelde 5e plaats. Thes lijkt er dit jaar met kop & schouders bovenuit te steken, en ook Deinze maakt indruk.
Met duels tegen Thes & RWDM in het vooruitzicht zijn het cruciale weken voor LK.
Voorlopig staan we op een gedeelde 5e plaats. Thes lijkt er dit jaar met kop & schouders bovenuit te steken, en ook Deinze maakt indruk.
Met duels tegen Thes & RWDM in het vooruitzicht zijn het cruciale weken voor LK.
Re: 1ste Amateur
Ik denk dat ze bij Virton toch ook niet helemaal tevreden zijn over hoe het loopt. Toch dé grote favoriet bij aanvang.
Uiteraard voorbarig, maar: iemand een idee wie er voor die licentie gaat?
-
Ik denk wel enkele ploegen die in de top 10 staan nu.
En Thes? Hebben die mogelijkheden om profclub te worden?
Denk niet da Thes dat kan waarmaken. hebben niet genoeg middelen hiervooH
Denk niet da Thes dat kan waarmaken. hebben niet genoeg middelen hiervooH
Deinze zal er al voor gaan gok ik. Zag een interview met die voorzitter na de bekerwinst met Brugge en dat leek me ambitieus.
Verder: hoe zou het met onze licentie gaan? Ivm jeugddossier.
Goeie zaak gedaan in het klassement. Het lijkt me zaterdag wel weer nodig om een rechtstreekse concurrent een tik uit te delen. Zo komen er nog veel matchen aan.
Noch Thes, noch Deinze zijn qua infrastructuur gerechtigd tot verkrijgen van een licentie.
Indien ze dit nog willen verkrijgen zullen zij tegen 31 maart moeten beschikken over 5000 plaatsen waarvan
1500 zitplaatsen en verlichting van 800 lux. Deinze nu kleine 700 zitplaatsen en Thes circa 500. Tijd wordt dus
krap. Deinze zegt al 3j dat ze een nieuw stadion gaan zetten. Hadden begin 2018 willen starten met bouw, nog
geen steen gelegd. Virton, Seraing, Rwdm en Lierse lijken me de ploegen waar het om zal draaien aan de finishlijn.
Thuis RWDM-Boom en uit Chatelet proberen een 9 op 9 neer te zetten...ben je helemaal gelanceerd!
Dat zou goed nieuws zijn. Dan betekent dat er wel degelijk meer uitzicht is op promotie als ik dacht. Al is het natuurlijk een bedenkelijke manier om te promoveren - misschien wel een goedkope.'30' wrote: ↑Mon Nov 12, 2018 9:43 amNoch Thes, noch Deinze zijn qua infrastructuur gerechtigd tot verkrijgen van een licentie.
Indien ze dit nog willen verkrijgen zullen zij tegen 31 maart moeten beschikken over 5000 plaatsen waarvan
1500 zitplaatsen en verlichting van 800 lux. Deinze nu kleine 700 zitplaatsen en Thes circa 500. Tijd wordt dus
krap. Deinze zegt al 3j dat ze een nieuw stadion gaan zetten. Hadden begin 2018 willen starten met bouw, nog
geen steen gelegd. Virton, Seraing, Rwdm en Lierse lijken me de ploegen waar het om zal draaien aan de finishlijn.