1ste Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: 1ste Amateur

Post by KRKN » Mon May 11, 2020 2:35 pm

wekke wrote:
Mon May 11, 2020 2:33 pm
Carlke wrote:
Sun May 10, 2020 4:13 pm
Even berekening, eerste amateur, normaal 16 clubs. Deinze, RWDM,en Seraing mogelijk 1 b. Lokeren 2 de amateur. Tubeke winkel en lalouviere zakkers. Boraing, Tienen, Knokke nieuwkomers.dus kom ik uit op 13 ploegen. Dus winkel en lalouviere blijven dan zeker in eerste amateur, Tubeke niet. Dus nog 1 ploeg moet er bij wie zou het dan zijn ? Tenzij mijn berekening fout is ! Wat denken jullie ?
La Louvière vervangt Lokeren blijkbaar. Een eventuele extra plaats wordt dan volgens mij gegeven aan een Vlaamse club en daar is de volgorde Mandel United, Ronse SK, Bocholt en Eendracht Aalst.
Had daarvan toch echt graag Aalst terug gezien. Als RWDM stijgt is het echt een heel povere reeks qua supporters.

wekke

Post by wekke » Mon May 11, 2020 2:37 pm

KRKN wrote:
Mon May 11, 2020 2:35 pm
Had daarvan toch echt graag Aalst terug gezien. Als RWDM stijgt is het echt een heel povere reeks qua supporters.
En wij blijven hopen dat Aalst gewoon in onze B reeks zit. :lol:
Eendracht Aalst zou wel een van de clubs zijn die klacht hebben ingediend tegen het beëindigen van de competitie.

KRKN

Post by KRKN » Tue May 12, 2020 3:59 pm

Dus nu moeten we Virton en Roeselare ook in de reeks rekenen? Zijn er dan meer degradanten?

Een serieus circus :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue May 12, 2020 4:31 pm

Ik zal blij zijn als’t gedaan is heel dat circus.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Tue May 12, 2020 5:00 pm

KRKN wrote:
Tue May 12, 2020 3:59 pm
Dus nu moeten we Virton en Roeselare ook in de reeks rekenen? Zijn er dan meer degradanten?

Nee toch RWDM en Seraing zijn weg !

KRKN

Post by KRKN » Tue May 12, 2020 6:38 pm

Carlke wrote:
Tue May 12, 2020 5:00 pm
KRKN wrote:
Tue May 12, 2020 3:59 pm

Nee toch RWDM en Seraing zijn weg !
Juist. Ge zijt er beter bij als mij vandaag :)
Justhomuch wrote:
Tue May 12, 2020 4:31 pm
Ik zal blij zijn als’t gedaan is heel dat circus.
Jep. Dit verstoort de aanloop (die al verstoord was) toch verder. Ik heb zin om met 100% zekerheid m'n reeks te weten, abo'tje te kopen en naar het seizoen toe te leven met trasnfers etc,..

Eric

Post by Eric » Fri May 15, 2020 7:56 pm

Dus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?

Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains

Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?

On verra.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri May 15, 2020 8:07 pm

Eric wrote:
Fri May 15, 2020 7:56 pm
Dus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?

Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains

Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?

On verra.
Tienen-Thes-Dender-Virton en eventueel Roeselare worden zware concurrenten .. het duo Virton-Roeselare zullen zo snel mogelijk terug naar 1B willen en Thes benieuwd of die eindelijk gaan voor een licentie 1B indien ja een geduchte concurrent! Dan heb je nog Dender ok waren dit jaar niet goed maar de laatste maanden begon het daar goed te draaien. Tienen de nieuwkomer heeft zich degelijk versterkt. Neen het wordt niet simpel om promotie af te dwingen .. de druk zal immens zijn om te slagen en ieder weet als het van moetes is .. ik ben vooral benieuwd hoelang het geduld van Luc en co zal zijn, je kan geen jaren geld in een club blijven pompen zonder enig resultaat.

Carlke

Post by Carlke » Fri May 15, 2020 10:53 pm

Eerst de kern zien dat we hebben dan zullen we oordelen wat mogelijk is ! Toch wat nieuwkomers in de reeks. Knokke,Tienen geen makkelijke tegenstanders, boraing weet ik niks van. En Virton en Roeselare afwachten wat er daar gebeurd nu !

LeNNeMaN

Post by LeNNeMaN » Sat May 16, 2020 12:38 am

Carlke wrote:
Fri May 15, 2020 10:53 pm
Eerst de kern zien dat we hebben dan zullen we oordelen wat mogelijk is ! Toch wat nieuwkomers in de reeks. Knokke,Tienen geen makkelijke tegenstanders, boraing weet ik niks van. En Virton en Roeselare afwachten wat er daar gebeurd nu !
Klopt helemaal. Ik vind de reeks zeker ni zwak waar we in zullen aantreden.... We gaan ne kern in de breedte moeten uitbouwen met aanvulling van eigen jong talent. Ik heb voor het eerst vertrouwen in de coach. Nu eindelijk ene die met ons van het begin van’t seizoen van start mag gaan... voor een derde seizoen mag het wel eens derde keer goeie keer zijn! Komaan Lierse
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart

Post Reply