1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Had daarvan toch echt graag Aalst terug gezien. Als RWDM stijgt is het echt een heel povere reeks qua supporters.wekke wrote: ↑Mon May 11, 2020 2:33 pmLa Louvière vervangt Lokeren blijkbaar. Een eventuele extra plaats wordt dan volgens mij gegeven aan een Vlaamse club en daar is de volgorde Mandel United, Ronse SK, Bocholt en Eendracht Aalst.Carlke wrote: ↑Sun May 10, 2020 4:13 pmEven berekening, eerste amateur, normaal 16 clubs. Deinze, RWDM,en Seraing mogelijk 1 b. Lokeren 2 de amateur. Tubeke winkel en lalouviere zakkers. Boraing, Tienen, Knokke nieuwkomers.dus kom ik uit op 13 ploegen. Dus winkel en lalouviere blijven dan zeker in eerste amateur, Tubeke niet. Dus nog 1 ploeg moet er bij wie zou het dan zijn ? Tenzij mijn berekening fout is ! Wat denken jullie ?
En wij blijven hopen dat Aalst gewoon in onze B reeks zit.
Eendracht Aalst zou wel een van de clubs zijn die klacht hebben ingediend tegen het beëindigen van de competitie.
Dus nu moeten we Virton en Roeselare ook in de reeks rekenen? Zijn er dan meer degradanten?
Een serieus circus
Een serieus circus
- Justhomuch
Juist. Ge zijt er beter bij als mij vandaag
Jep. Dit verstoort de aanloop (die al verstoord was) toch verder. Ik heb zin om met 100% zekerheid m'n reeks te weten, abo'tje te kopen en naar het seizoen toe te leven met trasnfers etc,..
Dus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?
Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains
Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?
On verra.
Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains
Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?
On verra.
Tienen-Thes-Dender-Virton en eventueel Roeselare worden zware concurrenten .. het duo Virton-Roeselare zullen zo snel mogelijk terug naar 1B willen en Thes benieuwd of die eindelijk gaan voor een licentie 1B indien ja een geduchte concurrent! Dan heb je nog Dender ok waren dit jaar niet goed maar de laatste maanden begon het daar goed te draaien. Tienen de nieuwkomer heeft zich degelijk versterkt. Neen het wordt niet simpel om promotie af te dwingen .. de druk zal immens zijn om te slagen en ieder weet als het van moetes is .. ik ben vooral benieuwd hoelang het geduld van Luc en co zal zijn, je kan geen jaren geld in een club blijven pompen zonder enig resultaat.Eric wrote: ↑Fri May 15, 2020 7:56 pmDus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?
Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains
On verra.
Eerst de kern zien dat we hebben dan zullen we oordelen wat mogelijk is ! Toch wat nieuwkomers in de reeks. Knokke,Tienen geen makkelijke tegenstanders, boraing weet ik niks van. En Virton en Roeselare afwachten wat er daar gebeurd nu !
Klopt helemaal. Ik vind de reeks zeker ni zwak waar we in zullen aantreden.... We gaan ne kern in de breedte moeten uitbouwen met aanvulling van eigen jong talent. Ik heb voor het eerst vertrouwen in de coach. Nu eindelijk ene die met ons van het begin van’t seizoen van start mag gaan... voor een derde seizoen mag het wel eens derde keer goeie keer zijn! Komaan Lierse
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart