Vergeet niet dat TVI begon te wisselen van opstelling omdat het moest door blessures, schorsingen en afwezigheden.
Wat je daar zegt over het geval Maes, dat TVI daar de oorzaak voor is. Dan moet je maar eens het laatste artikel van Swinnen lezen. Ik pik er een stukje uit: “De club gaf me aanvankelijk de kans om me op de voetbalkaart te zetten, maar vooral dit seizoen zal ik nooit vergeten. Zelfs toen ik in de heenronde op de bank zat, voelde ik me een volwaardig deel van de groep en kwam ik iedere dag met plezier naar de training. Het was een jaar om te koesteren. De sfeer en mentaliteit in deze groep maakte ik zelden mee in mijn carrière. In het hedendaagse profvoetbal vind je het nog maar weinig terug. Het staat nu al vast dat ik het zal missen.”
Dan kan je toch wel concluderen dat Maes alles aan zichzelf te danken heeft en zich niet als een rotzakje moest gedragen. TVI is gewoon erg geliefd bij de spelersgroep en hij heeft al zijn doelstellingen behaald. Hij heeft er gewoon een goed seizoen op zitten, hij mag trots zijn.
Hoe kan je zelfs na zo'n seizoen afhaken omdat je niet akkoord bent met de trainer? Onbegrijpelijk... waar zat jij dan de voorbije jaren in de Samy-periode?
Maar goed, ieder zijn mening hé. Ik hoop gewoon dat je niet afhaakt, we hebben onze supporters nodig op het Lisp!