Lierse K. - Virton [17-04-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
TV2002
Re: Lierse K. - Virton [17-04-2022]

Post by TV2002 » Mon Apr 18, 2022 11:36 am

@Mark: Ik kan echt niet begrijpen wat jij allemaal zit te schrijven. Ik volg u daar totaal niet in. Ik denk dat jij onze kern zwaar overschat.
Vergeet niet dat TVI begon te wisselen van opstelling omdat het moest door blessures, schorsingen en afwezigheden.
Wat je daar zegt over het geval Maes, dat TVI daar de oorzaak voor is. Dan moet je maar eens het laatste artikel van Swinnen lezen. Ik pik er een stukje uit: “De club gaf me aanvankelijk de kans om me op de voetbalkaart te zetten, maar vooral dit seizoen zal ik nooit vergeten. Zelfs toen ik in de heenronde op de bank zat, voelde ik me een volwaardig deel van de groep en kwam ik iedere dag met plezier naar de training. Het was een jaar om te koesteren. De sfeer en mentaliteit in deze groep maakte ik zelden mee in mijn carrière. In het hedendaagse profvoetbal vind je het nog maar weinig terug. Het staat nu al vast dat ik het zal missen.”
Dan kan je toch wel concluderen dat Maes alles aan zichzelf te danken heeft en zich niet als een rotzakje moest gedragen. TVI is gewoon erg geliefd bij de spelersgroep en hij heeft al zijn doelstellingen behaald. Hij heeft er gewoon een goed seizoen op zitten, hij mag trots zijn.

Hoe kan je zelfs na zo'n seizoen afhaken omdat je niet akkoord bent met de trainer? Onbegrijpelijk... waar zat jij dan de voorbije jaren in de Samy-periode?

Maar goed, ieder zijn mening hé. Ik hoop gewoon dat je niet afhaakt, we hebben onze supporters nodig op het Lisp! ;)

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 12:14 pm

:twisted: Neen TVI is niet beginnen wisselen om gekwetsen, schorsingen enzo
Laes werd aan de kant geschoven na wel geteld 1 mindere wedstrijd en Yagan was niet geschorst of gekwetst op dat moment.
Vgs mij heeft TVI bepaalde voorkeur spelers en is hij andere liever kwijt.
Niels Schouderden is zo'n lieveling, heeft wel geteld 1 goede wedstrijd gespeeld en een prachtig doelpunt gemaakt maar verder???
Het omgekeerde Scot Bitsindou, goede speler zowel midden als achteraan. Mocht de laatste weken alleen maar de laatste minuten invallen, heeft gisteren zelfs een half uur liggen opwarmen voor Jan lul! En ik kan nog zo'n voorbeelden geven.
En dat noem jij een goede coach??? Als Scot, Yagan en Abdalah vertrekken, ik hoop echt van NIET, dan hoop ik dat zij ook eens zeggen wat ze van TVI vinden.

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 12:30 pm

Wat de doelstellingen betreft die moet je bijsturen als je kern veel beter blijkt dan je eerst dacht. Met een goede coach zouden we nu op plaats 3 staan dicht bij RWDM.
Moet hij trots zijn? Absoluut niet! Als ik hem in interviews hoor zeggen dat we goed spelen, dan komen de weinige haren die ik nog heb rechtop staan, wat een onzin, onze meeste thuiswedstrijden waren barslecht.

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 12:34 pm

Hij is misschien geliefd bij een deel van de spelersgroep. Maar 70 tot 80% van de supporters wil hem buiten!
Dus doe voort met uw geliefde coach en je verkoopt volgend seizoen amper 1000 abbo's

Carlke

Post by Carlke » Mon Apr 18, 2022 1:01 pm

Sorry hoor marc maar ik vind toch ook dat je erver naast zit al respecteer ik u mening ! Voetbal moet je al niet meer vergelijken met 50 jaar geleden.vroeger speelden men voetbal vooral voor plezier.nu om de centen. U wil hoogstaand voetbal zien dan ga je uitde stadions in belgie moeten weg blijve vrees ik. Tvi heeft meer gedaan dan wat het doel was. In begin van seizoen was het heel goed oke,maar elke ploeg krijgt ook een terugval. Ook westerlo heeft dat recent gehad.

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 1:09 pm

Ik verwacht geen topvoetbal.
Maar sinds de heropstart hebben wel welgeteld 1 goed seizoen gehad, het eerste met Spaenhoven en
Denherdt. als trainers, een 4de plaats en de eindronde. Daar was ik tevreden mee.

Carlke

Post by Carlke » Mon Apr 18, 2022 1:36 pm

Mark wrote:
Mon Apr 18, 2022 1:09 pm
Ik verwacht geen topvoetbal.
Maar sinds de heropstart hebben wel welgeteld 1 goed seizoen gehad, het eerste met Spaenhoven en
Denherdt. als trainers, een 4de plaats en de eindronde. Daar was ik tevreden mee.
Eerste amateur en 1b hemels groot verschil he marc 🤔

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 1:47 pm

Ja, maar een club die de ambitie heeft om ooit opnieuw in 1A te voetballen moet zich aanpassen aan de reeks waarin ze uitkomen. En elk seizoen met de nodige ambitie aanvatten.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Apr 18, 2022 2:23 pm

Mark wrote:
Mon Apr 18, 2022 8:34 am
Conclusie na deze laatste wedstrijd.
Eindresultaat: voor de aanvang van het seizoen zou ik tevreden geweest zijn met dit resultaat.
Nu niet!
Tijdens de eerste 10 wedstrijden heeft deze kern bewezen veel sterker te zijn dan iedereen dacht.
Na 10 wedstrijden stonden we 3de en haalden 15/30 met mooi, aanvalled voetbal uitgaande van onze eigen kracht. Vlgs de commetatoren van eleven brachten wij zelfs het mooiste en beste voetbal van de reeks!

Maar dan begingt TVI te rommelen, bepaalde spelers werden aan de kant geschoven, speelstijl werd geweizigd in verdedigend controle voetbal, resultaat: tot aan de winterstop halen we amper 3/18 en zakken weg naar de 6de plaats dicht bij de degradatie zone. Bovendien verliezen we één van onze betere spelers (Alexander Maes) als gevolg van dit gepruts door TVI!

Na de winterstop geen beterschap in het teleurstellnde spel, wel halen we met veel moeite 11/27 en redden ons vel.

Dan volgen er nog 2 overwinningen en een teleurstellend gelijkspel tegen de laatse in wedstrijden die er niet meer toedoen.

Mijn conclusie: TVI dik gebuist !

Voor we ook maar één speler aantrekken moeten we een nieuwe coach hebben, ééntje met ballen aan zijn lijf die durft te voetballen en niet als een schijtbroek alleen maar aan controleren denkt. Eéntje die bij een corner 2 aanvallers vooraan laat zodat je een tegenaanval kan starten ipv de bal aan de tegenstander te laten!
Een coach die start met de juiste spelers om een wedstrijd te winnen niet om de nul te houden. Die de juiste invallers brengt en op tijd!

Dus ik blijf erbij als TVI volgend seizoen in dug out zit, zal ik NIET meer in de tribune zitten!
Je kan het niet beter verwoorden, boenk op...

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Apr 18, 2022 2:29 pm

Mark wrote:
Mon Apr 18, 2022 9:18 am
Ik wil ander voetbal zien ik ben niet te vreden met het geleverde spel.
ik wil een trainer met vechters mentaliteit type Will Still of Dave Deherdt
Als het spelsyteem en de daarbij horende speelkwaliteit voor mij onvoldoende is heb ik het recht om thuis te blijven.
Ik wil dit soort gekluggel niet nog eens een jaar aanzien.

En wat Maes betreft, hij is zeker geen engel en zijn ontslag was terecht, maar de oorzaak was TVI.
Top op heden is er maar 1 goed seizoen geweest met mooi en verzorgt voetbal nl onder het duo Spaenhoven-De Herdt.. Mocht dit duo niet ontslagen hebben geweest was er zeer waarschijnlijk promotie gevolgt.Ik denk dat de meesten wel genoeg hebben na 2 jaar onder VI. Als je telkens hetzelfde op je bord krijgt...

Post Reply