Lierse K. - Virton [17-04-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse K. - Virton [17-04-2022]

Post by ozzy105 » Sun Apr 17, 2022 11:10 pm

Carlke wrote:
Sun Apr 17, 2022 10:56 pm
We speelden met 2 spitsen maar ze renderen niet. Naesens is niet meer gelijk vroeger , limbombe is geen spits,en de ingevallen hakim je weet ondertussen wat ik daar van denk ! Volgend jaar 2 andere spitsen. Match vandaag einde seizoen match meg een logisch gelijkspel.
Zulke matchen heb je meermaals gezien. Veel succes om een betere te vinden als Hakim met weinig middelen! Grootste probleem is dat ventje op de bank die niet weet welke pijlen te maken, al 2 seizoenen bakt die er niks van cijfers en geleverde spel liegen nooit Carlke vorig seizoen 16 op 84 dit seizoen 36 op 84 kom daar mee thuis bij iedere andere club had hij allang ontslagen geweest!Volgend seizoen krijg je weer van hetzelfde.

Carlke

Post by Carlke » Sun Apr 17, 2022 11:21 pm

ozzy105 wrote:
Sun Apr 17, 2022 11:10 pm
Carlke wrote:
Sun Apr 17, 2022 10:56 pm
We speelden met 2 spitsen maar ze renderen niet. Naesens is niet meer gelijk vroeger , limbombe is geen spits,en de ingevallen hakim je weet ondertussen wat ik daar van denk ! Volgend jaar 2 andere spitsen. Match vandaag einde seizoen match meg een logisch gelijkspel.
Zulke matchen heb je meermaals gezien. Veel succes om een betere te vinden als Hakim met weinig middelen! Grootste probleem is dat ventje op de bank die niet weet welke pijlen te maken, al 2 seizoenen bakt die er niks van cijfers en geleverde spel liegen nooit Carlke vorig seizoen 16 op 84 dit seizoen 36 op 84 kom daar mee thuis bij iedere andere club had hij allang ontslagen geweest!Volgend seizoen krijg je weer van hetzelfde.
Hij komt op plaats 5 aan met 80 procent van de spelers die jaar er voor niet aande bak kwamen. Hij heeft 15 punten meer dan de laatste, hij heeft 4 keer gewonnen tegen de nr 3 hij heeft gewonnen tegen westerlo. Gaat jij maar trainer zoeken die met beperkte middellen wil werken en niet te veel geld vraagt. Ik wens u veel suc6 !

Carlke

Post by Carlke » Sun Apr 17, 2022 11:24 pm

Voorspelers gelijk hakim lopen er veel rond . Vond je die dan zo geweldig invallen vandaag sorry ozzy weg ermee.

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 8:34 am

Conclusie na deze laatste wedstrijd.
Eindresultaat: voor de aanvang van het seizoen zou ik tevreden geweest zijn met dit resultaat.
Nu niet!
Tijdens de eerste 10 wedstrijden heeft deze kern bewezen veel sterker te zijn dan iedereen dacht.
Na 10 wedstrijden stonden we 3de en haalden 15/30 met mooi, aanvalled voetbal uitgaande van onze eigen kracht. Vlgs de commetatoren van eleven brachten wij zelfs het mooiste en beste voetbal van de reeks!

Maar dan begingt TVI te rommelen, bepaalde spelers werden aan de kant geschoven, speelstijl werd geweizigd in verdedigend controle voetbal, resultaat: tot aan de winterstop halen we amper 3/18 en zakken weg naar de 6de plaats dicht bij de degradatie zone. Bovendien verliezen we één van onze betere spelers (Alexander Maes) als gevolg van dit gepruts door TVI!

Na de winterstop geen beterschap in het teleurstellnde spel, wel halen we met veel moeite 11/27 en redden ons vel.

Dan volgen er nog 2 overwinningen en een teleurstellend gelijkspel tegen de laatse in wedstrijden die er niet meer toedoen.

Mijn conclusie: TVI dik gebuist !

Voor we ook maar één speler aantrekken moeten we een nieuwe coach hebben, ééntje met ballen aan zijn lijf die durft te voetballen en niet als een schijtbroek alleen maar aan controleren denkt. Eéntje die bij een corner 2 aanvallers vooraan laat zodat je een tegenaanval kan starten ipv de bal aan de tegenstander te laten!
Een coach die start met de juiste spelers om een wedstrijd te winnen niet om de nul te houden. Die de juiste invallers brengt en op tijd!

Dus ik blijf erbij als TVI volgend seizoen in dug out zit, zal ik NIET meer in de tribune zitten!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 18, 2022 8:43 am

Mark wrote:
Mon Apr 18, 2022 8:34 am
Conclusie na deze laatste wedstrijd.
Eindresultaat: voor de aanvang van het seizoen zou ik tevreden geweest zijn met dit resultaat.
Nu niet!
Tijdens de eerste 10 wedstrijden heeft deze kern bewezen veel sterker te zijn dan iedereen dacht.
Na 10 wedstrijden stonden we 3de en haalden 15/30 met mooi, aanvalled voetbal uitgaande van onze eigen kracht. Vlgs de commetatoren van eleven brachten wij zelfs het mooiste en beste voetbal van de reeks!

Maar dan begingt TVI te rommelen, bepaalde spelers werden aan de kant geschoven, speelstijl werd geweizigd in verdedigend controle voetbal, resultaat: tot aan de winterstop halen we amper 3/18 en zakken weg naar de 6de plaats dicht bij de degradatie zone. Bovendien verliezen we één van onze betere spelers (Alexander Maes) als gevolg van dit gepruts door TVI!

Na de winterstop geen beterschap in het teleurstellnde spel, wel halen we met veel moeite 11/27 en redden ons vel.

Dan volgen er nog 2 overwinningen en een teleurstellend gelijkspel tegen de laatse in wedstrijden die er niet meer toedoen.

Mijn conclusie: TVI dik gebuist !

Voor we ook maar één speler aantrekken moeten we een nieuwe coach hebben, ééntje met ballen aan zijn lijf die durft te voetballen en niet als een schijtbroek alleen maar aan controleren denkt. Eéntje die bij een corner 2 aanvallers vooraan laat zodat je een tegenaanval kan starten ipv de bal aan de tegenstander te laten!
Een coach die start met de juiste spelers om een wedstrijd te winnen niet om de nul te houden. Die de juiste invallers brengt en op tijd!

Dus ik blijf erbij als TVI volgend seizoen in dug out zit, zal ik NIET meer in de tribune zitten!
Zeer jammer dat het van de trainer moet afhangen of je al dan niet komt, ik heb niets met tvi maar ook niet anti zoals sommigen, maar ieder zijn mening.

Wat Alexander Maes betreft, die heeft nu eens echt zijn eigen carriere verpest, zelfs bij Hades gaat die zijn boekje al een paar keer te buiten. Nee dit had nu eens in de verste verte niets met TVI te maken.
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 9:18 am

Ik wil ander voetbal zien ik ben niet te vreden met het geleverde spel.
ik wil een trainer met vechters mentaliteit type Will Still of Dave Deherdt
Als het spelsyteem en de daarbij horende speelkwaliteit voor mij onvoldoende is heb ik het recht om thuis te blijven.
Ik wil dit soort gekluggel niet nog eens een jaar aanzien.

En wat Maes betreft, hij is zeker geen engel en zijn ontslag was terecht, maar de oorzaak was TVI.

KRKN

Post by KRKN » Mon Apr 18, 2022 9:44 am

Ik vind dat echt véél te streng Mark, maar da's uiteraard uw recht.

Over de match zelf niet veel te zeggen. Afsluitmatch zeker? Niks meer op 't spel, maar toch nog goed dat we in de slotminuut die vijfde plek nog veilig stellen. Zalig weertje, toffe avond gehad. Tijd om wat te herbronnen en keihard te werken in de zomer naar volgend seizoen toe. Er gaan wat namen moeten komen om terug wat meer volk naar 't stadion te krijgen.

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 10:11 am

Ik vrees dat de namen die men nodig heeft om terug volk naar het stadion te lokken financieel niet haalbaar zijn. Bovendien ben je daar niets mee als je een coach hebt die in zijn broek doet als hij de tegenstander ziet.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 18, 2022 11:03 am

Mark wrote:
Mon Apr 18, 2022 9:18 am
Ik wil ander voetbal zien ik ben niet te vreden met het geleverde spel.
ik wil een trainer met vechters mentaliteit type Will Still of Dave Deherdt
Als het spelsyteem en de daarbij horende speelkwaliteit voor mij onvoldoende is heb ik het recht om thuis te blijven.
Ik wil dit soort gekluggel niet nog eens een jaar aanzien.

En wat Maes betreft, hij is zeker geen engel en zijn ontslag was terecht, maar de oorzaak was TVI.
De oorzaak was Maes zijn rotkarakter, was bij elke club zo waar hij is moeten vertrekken.

Dus als ze heel aanvallend spelen maar degraderen op't einde van het seizoen ben jij tevreden? Zolang ze er hun kop voor leggen is't toch goed? Of dat nu een heel match verdedigen of aanvallen is maakt me niet uit, we zijn niet Barcelona he Mark.
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Mon Apr 18, 2022 11:14 am

Zoals je ondertussen weet ben ik al meer dan 50 jaar supporter. Veruit de meeste seizoenen heeft Lierse aanvallend en aantrekkelijk voetbal gebracht.
En neen ik ben niet tevreden als je blind blijft aanvallen en degradeerd.
Maar we waren goed bezig en TVI veranderd en wat levert dat op een 3 op 18 ! Als hij niet veranderd had, hadden we misschien ook een zwakkere periode gekend maar misschien hadden we wel een 9 op 18 gehaald

Post Reply