Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik zal morgen het overzichtje nog eens posten
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Content met deze transfer.
Herinner mij de match op Geel nog waar hij echt goed was tegen ons. Deed de hele ploeg daar draaien.
Herinner mij de match op Geel nog waar hij echt goed was tegen ons. Deed de hele ploeg daar draaien.
Had moeten zijn nog een degelijke meer erbij nu het werk is voor 75% af mijn mening maar hé
-
Dat zijn tranfers se, zo moet het.
-
He george bijna 99% heozzy105 wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 10:14 pmHad moeten zijn nog een degelijke meer erbij nu het werk is voor 75% af mijn mening maar hé
Goeie transfer denk ik. Vond hem altijd vrij sterk spelen tegen ons. Kent de reeks en draait inderdaad vlot mee bij de sterkere ploegen van de reeks. Mooi zo. Goeie zet.
Benieuwd of we voor de start van de aboverkoop nog iets kunnen verwachten vandaag!
Benieuwd of we voor de start van de aboverkoop nog iets kunnen verwachten vandaag!
- Justhomuch
-
Wat denken jullie van Ogunjimi, nu Rocky er niet meer is.
Laat maar weg, heeft zijn tijd gehad !KLSK190630 wrote: ↑Sat Jun 06, 2020 10:02 pmWat denken jullie van Ogunjimi, nu Rocky er niet meer is.
- Justhomuch
Dat is toch een grap hoop ik?KLSK190630 wrote: ↑Sat Jun 06, 2020 10:02 pmWat denken jullie van Ogunjimi, nu Rocky er niet meer is.
Wij komen áltijd terug!