Ik zal morgen het overzichtje nog eens postenCarlke schreef: do jun 04, 2020 9:42 pmVergeet niet zijn er wel heel veel einde contract ze Ozzy, dus denk niet dat we dubbel bezet zijn verre van. Iemand overzicht van beschikbare spelers op moment ?ozzy105 schreef: do jun 04, 2020 9:30 pm Goede transfer nu nog een degelijke middenvelder en minstens één degelijke spits en ervaren linksachter en hopen dat het duo delorge en Youssef hun contract verlengt word dan is het huiswerk af en kan de strijd voor promotie worden aangegaan![]()
Transfernieuws
Re: Transfernieuws
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Content met deze transfer.
Herinner mij de match op Geel nog waar hij echt goed was tegen ons. Deed de hele ploeg daar draaien.
Herinner mij de match op Geel nog waar hij echt goed was tegen ons. Deed de hele ploeg daar draaien.
Had moeten zijn nog een degelijke meer erbij nu het werk is voor 75% af mijn mening maar héJusthomuch schreef: do jun 04, 2020 9:40 pmIs toch een middenvelder?ozzy105 schreef: do jun 04, 2020 9:30 pm Goede transfer nu nog een degelijke middenvelder en minstens één degelijke spits en ervaren linksachter en hopen dat het duo delorge en Youssef hun contract verlengt word dan is het huiswerk af en kan de strijd voor promotie worden aangegaan![]()
-
Vergaaneglorie
Dat zijn tranfers se, zo moet het.
-
Vergaaneglorie
He george bijna 99% heozzy105 schreef: do jun 04, 2020 10:14 pmHad moeten zijn nog een degelijke meer erbij nu het werk is voor 75% af mijn mening maar héJusthomuch schreef: do jun 04, 2020 9:40 pmIs toch een middenvelder?ozzy105 schreef: do jun 04, 2020 9:30 pm Goede transfer nu nog een degelijke middenvelder en minstens één degelijke spits en ervaren linksachter en hopen dat het duo delorge en Youssef hun contract verlengt word dan is het huiswerk af en kan de strijd voor promotie worden aangegaan![]()
Goeie transfer denk ik. Vond hem altijd vrij sterk spelen tegen ons. Kent de reeks en draait inderdaad vlot mee bij de sterkere ploegen van de reeks. Mooi zo. Goeie zet.
Benieuwd of we voor de start van de aboverkoop nog iets kunnen verwachten vandaag!
Benieuwd of we voor de start van de aboverkoop nog iets kunnen verwachten vandaag!
- Justhomuch
-
KLSK190630
Wat denken jullie van Ogunjimi, nu Rocky er niet meer is.
Laat maar weg, heeft zijn tijd gehad !KLSK190630 schreef: za jun 06, 2020 10:02 pm Wat denken jullie van Ogunjimi, nu Rocky er niet meer is.
- Justhomuch
Dat is toch een grap hoop ik?KLSK190630 schreef: za jun 06, 2020 10:02 pm Wat denken jullie van Ogunjimi, nu Rocky er niet meer is.
Wij komen áltijd terug!