1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
mmarinus wrote: ↑Tue Dec 18, 2018 4:46 pmBrengt ze niet op ideeën hé!Lierenaar wrote: ↑Tue Dec 18, 2018 4:27 pmZou Thes voor het stadion geen tijdelijke oplossing kunnen zoeken zoals indertijd Heusden-Zolder? Zij speelden hun seizoen in eerste klasse toen in Genk.
In de buurt van Tessenderlo zijn er immers wel wat uitwijkmogelijkheden: Westerlo, Geel en misschien zelfs Diest of Genk?

Ja, ik denk dat zoiets kan als je heel duidelijk kan aantonen dat je van plan bent om op korte termijn ook je eigen stadion aan te passen. Neem daar echter m'n woord niet voor - louter een vermoeden.
Ik ben nog nooit op Tessenderlo geweest maar op basis van de foto's zullen ze dan toch serieus uit hun pijp mogen komen om de infrastructuur op korte termijn klaar te krijgen voor 1B. Als dit snel vooruit moet gaan zal dit toch een serieuze investering voor Thes betekenen, tenzij de gemeente Tessenderlo mee in springt voor de kosten.Flor wrote: ↑Tue Dec 18, 2018 5:49 pmmmarinus wrote: ↑Tue Dec 18, 2018 4:46 pmBrengt ze niet op ideeën hé!Lierenaar wrote: ↑Tue Dec 18, 2018 4:27 pmZou Thes voor het stadion geen tijdelijke oplossing kunnen zoeken zoals indertijd Heusden-Zolder? Zij speelden hun seizoen in eerste klasse toen in Genk.
In de buurt van Tessenderlo zijn er immers wel wat uitwijkmogelijkheden: Westerlo, Geel en misschien zelfs Diest of Genk?![]()
Ja, ik denk dat zoiets kan als je heel duidelijk kan aantonen dat je van plan bent om op korte termijn ook je eigen stadion aan te passen. Neem daar echter m'n woord niet voor - louter een vermoeden.
Ter vergelijking: In Nijlen zijn ze, in samenwerking met de gemeente, dit voorjaar begonnen aan de nieuwbouw en voorlopig lijkt het me krap om alles volledig klaar te hebben tegen het seizoen 2019-2020. En daar bouwen ze enkel nog maar een accommodatie voor hun ambitie in de nationale amateurreeksen.
Hmm, ik ben ook eens gaan loeren via de goeie vriend Google. Lijkt inderdaad nog wel wat werk aan de winkel te zijn.mmarinus wrote: ↑Wed Dec 19, 2018 9:01 amIk ben nog nooit op Tessenderlo geweest maar op basis van de foto's zullen ze dan toch serieus uit hun pijp mogen komen om de infrastructuur op korte termijn klaar te krijgen voor 1B. Als dit snel vooruit moet gaan zal dit toch een serieuze investering voor Thes betekenen, tenzij de gemeente Tessenderlo mee in springt voor de kosten.
Ter vergelijking: In Nijlen zijn ze, in samenwerking met de gemeente, dit voorjaar begonnen aan de nieuwbouw en voorlopig lijkt het me krap om alles volledig klaar te hebben tegen het seizoen 2019-2020. En daar bouwen ze enkel nog maar een accommodatie voor hun ambitie in de nationale amateurreeksen.
Nu: ik vind het vreemd om een ploeg samen te stellen die meedoet voor promotie om dan niet voor die eigenlijke promotie te gaan. Of stel ik het te simplistisch voor?
Was dit bij aanvang van het seizoen wel hun intentie? Ik vermoed van niet.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Kunnen al wel foto's van enkele jaren terug zijn op google maps of dergelijke.
Ik was gaan kijken op de website van Thes zelf, ook om eens te zoeken of daar enige ambitie of toekomstvisie vermeld werd. Het heeft bijna een half jaar geduurd maar het gevoel dat ik terug "mijn ploeg" gevonden heb na KLSK begint meer en meer op te zetten.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Dec 20, 2018 6:44 amKunnen al wel foto's van enkele jaren terug zijn op google maps of dergelijke.

https://kvvthessport3671.wordpress.com/accomodatie/
Nog eens een blik op de kalender geworpen. Al onze concurrenten hebben op speeldag 17 een vrij makkelijke partij te spelen. Thes gaat Geel gewoon naar de slachtbank leiden, gok ik. Die lijken me dit seizoen een vogel voor de kat.
pas maar op hoor ! in deze reeks kan veel zie maar naar de stand alles kort op elkaar. maar het is wel thess en deinze steker er wat bovenuit. maar zie maar dat die geen inzinking krijgen. gaat snel duidelijk worden dat de licenties aan de pas komen.
Ja, tzijn inderdaad die 2 waar we op een dip moeten hopen. Twee verplaatsingen naar ginds die cruciaal gaan zijn. Ik ga ze beiden proberen mee te pikken, ook al doe ik normaal niet zoveel verplaatsingen. The team needs me

Is er enig idee wanneer de licentieeaanvragen binnen moeten zijn?