1ste Amateur
-
Re: 1ste Amateur
Mss gaan we toch nog naar 1B de onsportieve club WB gaat naar het bas. Hoop dat ze op hun donder krijgen, het zijn de terechte zakkers samen met foefel K V M want die hun licentie ging toch in vraag gesteld worden met hun omkoping.
Als het artikel op Voetbalkrant correct is dan is 1B je reinste zelfdestructie.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu May 21, 2020 12:54 pmMss gaan we toch nog naar 1B de onsportieve club WB gaat naar het bas. Hoop dat ze op hun donder krijgen, het zijn de terechte zakkers samen met foefel K V M want die hun licentie ging toch in vraag gesteld worden met hun omkoping.
Beerschot heeft een budget van 12 miljoen, OHL waarschijnlijk nog hoger. Westerlo rekent op 6,5 miljoen van hun Turken, Lommel gaar dezelfde richting uitgaan met de City group. Union zit ook hoog qua budget.
Begin daar maar tegen.
Ik zou het zelfs niet willen: onaantrekkelijke formule door 4x tegen dezelfde ploeg, amper media-aandacht, beperkte inkomsten.
-
De vraag is of LK dan ooit genoeg geld zal hebben om redelijk mee te draaien in 1b.Fiero67 wrote: ↑Thu May 21, 2020 1:49 pmAls het artikel op Voetbalkrant correct is dan is 1B je reinste zelfdestructie.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu May 21, 2020 12:54 pmMss gaan we toch nog naar 1B de onsportieve club WB gaat naar het bas. Hoop dat ze op hun donder krijgen, het zijn de terechte zakkers samen met foefel K V M want die hun licentie ging toch in vraag gesteld worden met hun omkoping.
Beerschot heeft een budget van 12 miljoen, OHL waarschijnlijk nog hoger. Westerlo rekent op 6,5 miljoen van hun Turken, Lommel gaar dezelfde richting uitgaan met de City group. Union zit ook hoog qua budget.
Begin daar maar tegen.
Ik zou het zelfs niet willen: onaantrekkelijke formule door 4x tegen dezelfde ploeg, amper media-aandacht, beperkte inkomsten.
Het antwoord is nee.. Enkel als ze van de huidige 1b formule afstappen en een ruimere 2de klasse maken kunnen we vanuit een stabiele middenmoot bouwen tot een financieel sterke club
Als het artikel op Voetbalkrant correct is dan is 1B je reinste zelfdestructie.
Begin daar maar tegen.
[/quote]
De vraag is of LK dan ooit genoeg geld zal hebben om redelijk mee te draaien in 1b.
[/quote]
Promotie naar 1B zal misschien nog redelijk lukken.
Maar als je onmiddellijk wil meedraaien dan dient dit geld volledig vanuit geldschieters te komen want winst heb je niet in 1 amateur. Blij zijn dat je al break even draait.
Maar je ziet ook hoe onzeker die situaties zijn. En we weten ook naar waar dit kan leiden.
Dus een heel sterke, interne opleiding zal nodig zijn, die uitzonderlijke talenten oplevert. Maar dan spreek je van jaren vooraleer er enige stabiliteit is en moet je hopen dat je ze niet onmiddellijk kwijtspeelt aan 1A/1B.
Het zal een werk van lange adem zijn.
Begin daar maar tegen.
[/quote]
De vraag is of LK dan ooit genoeg geld zal hebben om redelijk mee te draaien in 1b.
[/quote]
Promotie naar 1B zal misschien nog redelijk lukken.
Maar als je onmiddellijk wil meedraaien dan dient dit geld volledig vanuit geldschieters te komen want winst heb je niet in 1 amateur. Blij zijn dat je al break even draait.
Maar je ziet ook hoe onzeker die situaties zijn. En we weten ook naar waar dit kan leiden.
Dus een heel sterke, interne opleiding zal nodig zijn, die uitzonderlijke talenten oplevert. Maar dan spreek je van jaren vooraleer er enige stabiliteit is en moet je hopen dat je ze niet onmiddellijk kwijtspeelt aan 1A/1B.
Het zal een werk van lange adem zijn.
Promotie naar 1B moet het doel zijn, maar als supporters moeten we in 1B zelf ook realistisch zijn dat degradatie dan tot de opties behoort. We moeten financieel geen gekke dingen gaan doen.
Een verplaatsing naar Union of Westerlo is toch echt wel een stuk plezanter dan naar Winkel of Dessel.
Een verplaatsing naar Union of Westerlo is toch echt wel een stuk plezanter dan naar Winkel of Dessel.
-
Ja maar na 3 of 4 keer ben je dat echt beu, dat gevoel had ik vroeger.Flor wrote: ↑Thu May 21, 2020 4:49 pmPromotie naar 1B moet het doel zijn, maar als supporters moeten we in 1B zelf ook realistisch zijn dat degradatie dan tot de opties behoort. We moeten financieel geen gekke dingen gaan doen.
En als het klopt wat men hier zegt, zie ik ons dat financieel niet aankunnen. Ook al heeft Luc veel geld, hij smijt het niet alleen naar de voetbal en gaat dat ook niet doen.
Ik vrees dat wel wat supporters bij ons zijn die snelle promotie willen en die 10 jaar Maged gewoon zijn geworden. Namelijk: geld is geen probleem.
klopt allemaal , ik 1B hebben we echt niets te zoeken...Thomas1906 wrote: ↑Thu May 21, 2020 5:17 pmJa maar na 3 of 4 keer ben je dat echt beu, dat gevoel had ik vroeger.Flor wrote: ↑Thu May 21, 2020 4:49 pmPromotie naar 1B moet het doel zijn, maar als supporters moeten we in 1B zelf ook realistisch zijn dat degradatie dan tot de opties behoort. We moeten financieel geen gekke dingen gaan doen.
En als het klopt wat men hier zegt, zie ik ons dat financieel niet aankunnen. Ook al heeft Luc veel geld, hij smijt het niet alleen naar de voetbal en gaat dat ook niet doen.
Ik vrees dat wel wat supporters bij ons zijn die snelle promotie willen en die 10 jaar Maged gewoon zijn geworden. Namelijk: geld is geen probleem.
we zijn terug dat kleine clubke aan de poort van de Kempen. geen zotte toestanden, geen ontoereikende budgetten, (voorlopig wel veel doordeweekse spelers en trainers gezien ...)
we zullen terug groot moeten worden met een lokaal verhaal en dat gaat heel wat tijd kosten, vele supporters en sympathisanten gaan daar geen geduld of begrip voor hebben vrees ik, maar dat is de enige logische weg terug naar boven, terug behoren tot de profreeks in ons land is stap per stap zonder zotte dingen doen, want dan raak je weer in financieel zwaar weer met alle gevolgen van dien. en dat wil niemand van ons weer opnieuw hoor...
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Of gewoon zien da je promoveert naar 1b en dan uw licentie halen. Veel kans dat er andere teams geen halen en dan blijf je er ook in
-