1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Virton zakt naar 2 de amateur in de plek komt winkel, taal of Mandela unitedEric wrote: ↑Fri May 15, 2020 7:56 pmDus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?
Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains
Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?
On verra.
Heeft Virton dan geen licentie eerste amateur, Roeselare toch wel ?Jelle wrote: ↑Sun May 17, 2020 11:57 amVirton zakt naar 2 de amateur in de plek komt winkel, taal of Mandela unitedEric wrote: ↑Fri May 15, 2020 7:56 pmDus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?
Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains
Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?
On verra.
Volgens sporza idd 2e amateur, op zich geen slechte zaak voor ons, want zou een te duchten tegenstander zijn geweest. Nu ergens hopen dat Roeselare geen al te sterke ploeg bijeenkrijgt en de weg ligt toch min of meer open. Want wie gaat een licentie 1b krijgen van wie er nu in 1e amateur zit, zullen er ni veel zijnCarlke wrote: ↑Sun May 17, 2020 12:28 pmHeeft Virton dan geen licentie eerste amateur, Roeselare toch wel ?Jelle wrote: ↑Sun May 17, 2020 11:57 amVirton zakt naar 2 de amateur in de plek komt winkel, taal of Mandela unitedEric wrote: ↑Fri May 15, 2020 7:56 pmDus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?
Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains
On verra.
Ik kan me echt niet voorstellen dat Roeselare aan het seizoen in 1 amateur begint. Als je die miserie daar leest.
Of halverwege het seizoen er de brui aan moet geven. Chance van Virton trouwens. Nu: dat wil ik wel eerst nog zien. Ik denk dat de eigenaar er dan ook gewoon mee kapt. Die woi vooral principieel niet aan de eisen van de licentiecommissie voldoen. Waarom nu terug proberen klimmen om op hetzelfde punt uit te komen?
Is dat allemaal zeker op Sporza, stond ook eerst Roeselare 2 de amateur, maar nu toch niet blijkbaar. Dus met Virton misschien ook, laat ons hopen dat Virton 2 de is. Roeselare gaat deze week communiceren ze blijven strijdvaardig schrijven ze !KRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:46 pmOf halverwege het seizoen er de brui aan moet geven. Chance van Virton trouwens. Nu: dat wil ik wel eerst nog zien. Ik denk dat de eigenaar er dan ook gewoon mee kapt. Die woi vooral principieel niet aan de eisen van de licentiecommissie voldoen. Waarom nu terug proberen klimmen om op hetzelfde punt uit te komen?
Zowel Roeselare als Virton vind ik leukere tegenstanders dan ‘met alle respect voor hen’ Winkel ofzo. Maar goed we zien het wel. Lierse K moet uit gaan van eigen sterkte en niet gaan hopen of rekenen dat de andere zwakker zullen zijn...Carlke wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:52 pmIs dat allemaal zeker op Sporza, stond ook eerst Roeselare 2 de amateur, maar nu toch niet blijkbaar. Dus met Virton misschien ook, laat ons hopen dat Virton 2 de is. Roeselare gaat deze week communiceren ze blijven strijdvaardig schrijven ze !KRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:46 pmOf halverwege het seizoen er de brui aan moet geven. Chance van Virton trouwens. Nu: dat wil ik wel eerst nog zien. Ik denk dat de eigenaar er dan ook gewoon mee kapt. Die woi vooral principieel niet aan de eisen van de licentiecommissie voldoen. Waarom nu terug proberen klimmen om op hetzelfde punt uit te komen?
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Zou Schiervelde wel eens willen meepikken. Beter dan Winkel. Dat was echt een heel bevreemdende away afgelopen jaar.LeNNeMaN wrote: ↑Sun May 17, 2020 6:56 pmZowel Roeselare als Virton vind ik leukere tegenstanders dan ‘met alle respect voor hen’ Winkel ofzo. Maar goed we zien het wel. Lierse K moet uit gaan van eigen sterkte en niet gaan hopen of rekenen dat de andere zwakker zullen zijn...Carlke wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:52 pmIs dat allemaal zeker op Sporza, stond ook eerst Roeselare 2 de amateur, maar nu toch niet blijkbaar. Dus met Virton misschien ook, laat ons hopen dat Virton 2 de is. Roeselare gaat deze week communiceren ze blijven strijdvaardig schrijven ze !KRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:46 pm
Of halverwege het seizoen er de brui aan moet geven. Chance van Virton trouwens. Nu: dat wil ik wel eerst nog zien. Ik denk dat de eigenaar er dan ook gewoon mee kapt. Die woi vooral principieel niet aan de eisen van de licentiecommissie voldoen. Waarom nu terug proberen klimmen om op hetzelfde punt uit te komen?
Maar als ge ziet uit dat verslag van het BAS wat Roeselare allemaal geflikt heeft, dan zie ik het niet meer goedkomen. Doodzonde voor de supporters.
Ik volg niet alles over onze reeksgenoten. Omschrijf je even de huidige situatie van Roeselare aub?KRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 7:31 pmZou Schiervelde wel eens willen meepikken. Beter dan Winkel. Dat was echt een heel bevreemdende away afgelopen jaar.
Maar als ge ziet uit dat verslag van het BAS wat Roeselare allemaal geflikt heeft, dan zie ik het niet meer goedkomen. Doodzonde voor de supporters.
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Naar wat ik gehoord heb: blijkbaar vorig jaar valse documenten ingediend, de waarborg voor continuiteit die op een aparte rekening gestort moet worden meteen teruggestort,..LeNNeMaN wrote: ↑Tue May 19, 2020 1:05 amIk volg niet alles over onze reeksgenoten. Omschrijf je even de huidige situatie van Roeselare aub?KRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 7:31 pmZou Schiervelde wel eens willen meepikken. Beter dan Winkel. Dat was echt een heel bevreemdende away afgelopen jaar.