Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Voorlopig nog niet HELEMAAL klaar voor 1B alsook het huiswerk toch met Smolders-DeLorge-Santermans-Allach-Samyn-Toon Janssen heb je al ballers die meekunnen op dat niveau twijfel ik geen seconde aan heren! Maar voor een rustig seizoen te kunnen afhaspelen en of iets meer why not moeten nog een paar versterkingen komen nl een degelijke linksachter, een oerdegelijke nummer 10 en minstens twee spitsen want dan vallen het duo Vermeiren-Seppe Maesen veel te licht uit en hopelijk wordt het contract van Youssef verlengd! Ik zie het zo komt LK in 1B terecht zal men echt wel serieus versterkt worden .. niet vergeten er komen meer middelen bij lees tv-gelden en meer toeschouwers .. als de trein komt moet je erop springen want de vraag blijft anders krijg je nog wel een kans en hoelang duurt het vooralleer er nog ééns een kans aanbied ..Lisp-boy wrote: ↑Sat May 02, 2020 4:42 pmDe vraag die bij mij blijft hangen is toch of we daar wel blij zouden om moeten zijn als we in 1B mogen starten.
Ik vind ons daar niet klaar voor, vooral sportief dan. We hebben daar het spelersmateriaal niet voor en we hebben geen budget om deze aan te kopen.
Stel dat je na één seizoen 1B weer afzakt naar eerste amateur, dat doet toch meer kwaad dan goed ?
Ze hebben mijn tekst gelezen, ik plaats dit en net erna op fb 

Van de website:
LIERSE BEHAALT LICENTIE VOOR 1B
02.05.2020
Lierse K heeft deze ochtend een volledig dossier ingediend en verdedigd voor het BAS. Deze namiddag volgde er al een beslissing: Lierse behaalt een licentie voor 1B.
Onze CEO Yorik Torreele met een eerste reactie: “Er is de laatste weken door velen hard gewerkt aan de voorbereiding van deze zaak. Vandaag hebben we een uitgebreid dossier ingediend waarin we aantonen dat we financieel, structureel en organisatorisch klaar zijn om stappen te zetten. Ik ben enorm fier dat we onze licentie voor 1B hebben kunnen behalen. Onze taak is volbracht. We wachten nu af en gaan de situatie in het Belgische voetbal op de voet volgen. Laat het duidelijk zijn dat Lierse klaar is om te groeien zowel in 1B als in de eerste amateurklasse”
Voorzitter Luc Van Thillo is uiteraard ook tevreden: “Eerder deze week kregen we al een positief advies van de licentiecommissie van de KBVB. Het BAS is dit standpunt gevolgd. Ik wil iedereen bedanken die aan dit dossier gewerkt heeft. We gaan nu de evoluties in het Belgische voetbal afwachten. Lierse is klaar om stappen te zetten in welke reeks dan ook. En wat er ook gebeurt, we komen altijd terug!”
- Justhomuch
Of het nu goed of slecht is laat ik in het midden, maar dat het zo vlot ging stelt me toch wel gerust.
Ook horen waaien dat het budget tot 3 mil zou worden opgetrokken indien, wat niet verkeerd is voor deze reeks! Nu het nog goed uitbesteden natuurlijk...
Ook horen waaien dat het budget tot 3 mil zou worden opgetrokken indien, wat niet verkeerd is voor deze reeks! Nu het nog goed uitbesteden natuurlijk...
Wij komen áltijd terug!
2 .. men wacht nu gewoon af betreffende inkomende en uitgaande transfers in welke reeks men volgend jaar zal en mag aantreden! Wordt het bij verrassing toch 1B zal men zich dusdanig versterken dat men niet in 1B in problemen komt ben ik rotsvast van overtuigd!Justhomuch wrote: ↑Sat May 02, 2020 5:30 pmOf het nu goed of slecht is laat ik in het midden, maar dat het zo vlot ging stelt me toch wel gerust.
Klopt.Justhomuch wrote: ↑Sat May 02, 2020 5:30 pmOf het nu goed of slecht is laat ik in het midden, maar dat het zo vlot ging stelt me toch wel gerust.
Nu afwachten wat er maandag met Seraing gaat gebeuren. Heel belangrijke voor ons.
Ha. Goed nieuws dit. Inderdaad, los van wat het nu eigenlijk gaat geven sportief gezien is dit toch een geruststelling voor iedereen die de club een warm hart toedraagt. Doet hopelijk ook wat van de geruchten uitdoven
Blij mee!

Blij mee!
Toch jammer dat er weer van lyra komen stoken op het positieve nieuws toch om kotsneigingen van te krijgen.