Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Flor
Re: Transfernieuws

Post by Flor » Tue Apr 21, 2020 7:27 pm

Ziggy wrote:
Tue Apr 21, 2020 7:03 pm
Toon heeft ook bijgetekend
Denk dat veel fans hier wel blij mee gaan zijn.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Apr 21, 2020 7:33 pm

Flor wrote:
Tue Apr 21, 2020 7:27 pm
Ziggy wrote:
Tue Apr 21, 2020 7:03 pm
Toon heeft ook bijgetekend
Denk dat veel fans hier wel blij mee gaan zijn.
Toon verdiend het laatste periode was hij goed bezig zulke kerels heb je ook nodig, harde werker en af en toe een smeerlapje .. benieuwd naar de volgende in rij die blijft Allach? Youssef? Beide mogen!

Carlke

Post by Carlke » Tue Apr 21, 2020 8:03 pm

G.C. wrote:
Tue Apr 21, 2020 5:42 pm
Carlke wrote:
Tue Apr 21, 2020 5:30 pm
Yentl1992 wrote:
Tue Apr 21, 2020 5:09 pm

Jef als stofzuiger voor de verdediging heeft echt wel zijn meerwaarde. Zijn beste matchen waren op die positie vind ik persoonlijk.
Deel u mening als ze hem daar zijn kans geven zou hij wel eens de verassing van seizoen kunnen zijn. Centraal achteraan niks voor hem !
verassing ? Oei, tegen 1 november dan een grafsteen ? :lol:
Idd we zullen jefke nooit vergeten dan 😃😃😃😃

Carlke

Post by Carlke » Tue Apr 21, 2020 8:04 pm

Magico wrote:
Mon Apr 20, 2020 8:30 pm
Geen probleem. Had het misschien verkeerd opgenomen waarvoor dan mijn excuzes.

Valse geruchten zijn er idd dikwijls ja.
Alleen durf ik er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat deze speler (mijn bron) zeker niet gefrustreerde verhalen de wereld instuurt.
Hij had graag bij ons gebleven maar mocht simpelweg niet. Toen ik vroeg hoe het met Toon Janssen zat zei hij dat ook hij niet mocht blijven.

We zullen zien.. Hoop uit de grond van mijn hart dat ze weten wat ze doen en dat ze niet met onze voeten spelen. Ik ben allesinds wat voorzichtiger geworden om de ambities zomaar te geloven.
Over toon was hij dan toch mis blijkbaar of het bestuur leest mee 😄😄😄😄

Cold

Post by Cold » Tue Apr 21, 2020 8:38 pm

Thomas1906 wrote:
Tue Apr 21, 2020 7:13 pm
Justhomuch wrote:
Tue Apr 21, 2020 5:24 pm
Flor wrote:
Tue Apr 21, 2020 5:03 pm
Al vast 1 zaak van Magico zijn post lijkt bevestigd. Ze verlengen Jef vdv.

Dat stemt me somber gezind.
Idd! Als dan een Vinck wel moet gaan heb ik men bedenkingen!
Dan kan geld wel eens de kwestie zijn en was Vinck nog te duur. Misschien houden ze al rekening met de economische gevolgen over een paar maanden?
Want we hebben deels pech dat zo veel contracten aflopen, wij gaan vooral transfervrije spelers moeten binnen halen. Kopen gaan ze niet durven.
Hoe kan je nu pech hebben dat zoveel contracten aflopen? Als je ze wilt houden ga je toch gewoon terug rond de tafel zitten. Volgens mij is het juist een geluk dat zoveel spelers zonder kost de club verlaten. Geeft ruimte voor gerichte versterkingen en 18 jarigen als kernopvulling.

Magico

Post by Magico » Tue Apr 21, 2020 9:57 pm

Carlke wrote:
Tue Apr 21, 2020 8:04 pm
Magico wrote:

Alleen durf ik er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat deze speler (mijn bron) zeker niet gefrustreerde verhalen de wereld instuurt.
Hij had graag bij ons gebleven maar mocht simpelweg niet. Toen ik vroeg hoe het met Toon Janssen zat zei hij dat ook hij niet mocht blijven.

We zullen zien.. Hoop uit de grond van mijn hart dat ze weten wat ze doen en dat ze niet met onze voeten spelen. Ik ben allesinds wat voorzichtiger geworden om de ambities zomaar te geloven.

Inderdaad dit blijkt dan niet te kloppen.
En daar ik ben voor 1 keer zeer gelukkig dat mijn ongelijk op dit vlak bewezen is :D
Dan hoop ik dat de rest ook niet klopt.
Zal de (ex) speler in kwestie dadelijk eens confronteren met deze zaak :twisted:

KRKN

Post by KRKN » Tue Apr 21, 2020 10:02 pm

Magico wrote:
Tue Apr 21, 2020 9:57 pm
Carlke wrote:
Tue Apr 21, 2020 8:04 pm
Magico wrote:

Inderdaad dit blijkt dan niet te kloppen.
En daar ik ben voor 1 keer zeer gelukkig dat mijn ongelijk op dit vlak bewezen is :D
Dan hoop ik dat de rest ook niet klopt.
Zal de (ex) speler in kwestie dadelijk eens confronteren met deze zaak :twisted:
Goh, het kan nog steeds kloppen. Zal nog een beetje van de rest afhangen. Die drang naar profvoetbal gaan we vermoedelijk pas te weten komen bij die proflicentie of zelfs nog later.

Ik gok dat we binnekort echter nog de aankondiging van Allach krijgen.
Daar dan nog een deftige spits bij en mensen gaan abo's willen kopen denk ik.

Magico

Post by Magico » Tue Apr 21, 2020 10:29 pm

Hoop dat onze nieuwe RB meevalt. Had die graag als back up voor Vinck gezien maarja..
Kan iemand met zekerheid zeggen of Smolders nog onder contract staat? Of huurden wij hem van de kakkers?

Axassin

Post by Axassin » Tue Apr 21, 2020 11:04 pm

Magico wrote:
Tue Apr 21, 2020 10:29 pm
Hoop dat onze nieuwe RB meevalt. Had die graag als back up voor Vinck gezien maarja..
Kan iemand met zekerheid zeggen of Smolders nog onder contract staat? Of huurden wij hem van de kakkers?
Werd definitief overgenomen van de kakkers idd.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Wed Apr 22, 2020 9:53 am

Axassin wrote:
Tue Apr 21, 2020 11:04 pm
Magico wrote:
Tue Apr 21, 2020 10:29 pm
Werd definitief overgenomen van de kakkers idd.
Volgens mij nog een lopend contract tot juni 2021 als ik het mij goed herinner.

Post Reply