Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Idd! Als dan een Vinck wel moet gaan heb ik men bedenkingen!
Wij komen áltijd terug!
Das inderdaad triest. Nu, als het voor 1ste amateur is als 4de centrale verdediger (achter santermans, Smolders en een extra aanwinst) dan kan ik er mee leven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Deel u mening als ze hem daar zijn kans geven zou hij wel eens de verassing van seizoen kunnen zijn. Centraal achteraan niks voor hem !
verassing ? Oei, tegen 1 november dan een grafsteen ?Carlke wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 5:30 pmDeel u mening als ze hem daar zijn kans geven zou hij wel eens de verassing van seizoen kunnen zijn. Centraal achteraan niks voor hem !
Goh, Vinck is wel een ander geval vind ik. Een stuk duurder vermoed ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 5:24 pmIdd! Als dan een Vinck wel moet gaan heb ik men bedenkingen!
of Jef nu blijft of niet maakt me niet zoveel uit. 't Is meer dat dit de kans doet stijgen dat de rest van het bericht van Magico ook klopt.
Sportief: als stofzuiger was hij inderdaad een paar matchen best goed. Compenseert echter niet voor bepaalde drama's in het verleden vind ik.
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
2Flor wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 5:55 pmGoh, Vinck is wel een ander geval vind ik. Een stuk duurder vermoed ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 5:24 pmIdd! Als dan een Vinck wel moet gaan heb ik men bedenkingen!
of Jef nu blijft of niet maakt me niet zoveel uit. 't Is meer dat dit de kans doet stijgen dat de rest van het bericht van Magico ook klopt.
Sportief: als stofzuiger was hij inderdaad een paar matchen best goed. Compenseert echter niet voor bepaalde drama's in het verleden vind ik.
Stemt me allesbehalve vrolijk.
Toon heeft ook bijgetekend
-
Thomas1906
Dan kan geld wel eens de kwestie zijn en was Vinck nog te duur. Misschien houden ze al rekening met de economische gevolgen over een paar maanden?Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 5:24 pmIdd! Als dan een Vinck wel moet gaan heb ik men bedenkingen!
Want we hebben deels pech dat zo veel contracten aflopen, wij gaan vooral transfervrije spelers moeten binnen halen. Kopen gaan ze niet durven.