1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Ik ga pas gerust zijn als daar duidelijkheid over is.
Dat denk ik ook ze, dat die gelijk krijgen om een penalti ja of nee zou wel heel raar zijn ! Dan moeten wij veel rechtzaken aanspannen dit jaar ! Wat Beerschot betreft dat was natuurlijk wel heel duidelijk men kon niet anders ! Zo iets zie je zelden !Axassin wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 10:51 pmHmmmm. Nu:
Ze moeten deze zaak nog winnen ook. Want als je voor elke discutabele penalty een rechtszaak gaat aanspannen, staan het Belgisch voetbal er goed op. Bedankt beerschot om het precedent te scheppen trouwens.
Stel ze krijgen gelijk: match kan niet herspeeld worden door de huidige crisis. Wat gaan ze doen? Match nietig verklaren en punten herverdelen volgens regel van 3? Dan gaan we inderdaad net te kort komen. Maar wat met de transfers bijvoorbeeld die je in tussentijd gedaan hebt na zekerheid over de reeks (1ste amateur)? In zo'n geval, vermoed ik dat La Louvière in de reeks blijft en dat ze met een extra ploeg spelen.
Ter info: mijn gedacht gewoon, niet gestoeld op 1 of andere juridische regel.
Het gaat blijkbaar om de fase voor de penaltyfout.
Er was een overtreding waarbij de scheidrechter wees dat de vrije trap voor La Louvière was. Maar Tubeke nam de vrije trap en uit die fase volgt de penalty. Zodoende komt Tubeke in minuut 85 op 1-1 en dat zijn de punten die La Lou nu te kort komt.
Er was een overtreding waarbij de scheidrechter wees dat de vrije trap voor La Louvière was. Maar Tubeke nam de vrije trap en uit die fase volgt de penalty. Zodoende komt Tubeke in minuut 85 op 1-1 en dat zijn de punten die La Lou nu te kort komt.
Toch zie ik daar niks meer mee gebeuren gaat niet meer hé. Competitie afgesloten, match herspelen gaat niet meer. En ineens hun punt bij geven kan ook niet hé match was nog niet gedaan. Maar ze blijven er toch in volgens mij. Gevallen Roeselare en Lokeren.Fiero67 wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 4:29 pmHet gaat blijkbaar om de fase voor de penaltyfout.
Ik zie ze de match nog wel gewoon nietig verklaren. Daardoor hebben ze een match te goed, en door hun rekenwijze komen ze dan boven LK terecht.Carlke wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 5:41 pmToch zie ik daar niks meer mee gebeuren gaat niet meer hé. Competitie afgesloten, match herspelen gaat niet meer. En ineens hun punt bij geven kan ook niet hé match was nog niet gedaan. Maar ze blijven er toch in volgens mij. Gevallen Roeselare en Lokeren.Fiero67 wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 4:29 pmHet gaat blijkbaar om de fase voor de penaltyfout.
Dus we kunnen nog naar tweede zakken?Eric wrote: ↑Sun Mar 29, 2020 9:22 amIk zie ze de match nog wel gewoon nietig verklaren. Daardoor hebben ze een match te goed, en door hun rekenwijze komen ze dan boven LK terecht.Carlke wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 5:41 pmToch zie ik daar niks meer mee gebeuren gaat niet meer hé. Competitie afgesloten, match herspelen gaat niet meer. En ineens hun punt bij geven kan ook niet hé match was nog niet gedaan. Maar ze blijven er toch in volgens mij. Gevallen Roeselare en Lokeren.Fiero67 wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 4:29 pmHet gaat blijkbaar om de fase voor de penaltyfout.
-
Daar gaat ommes niks van voortkomen, als dat er door komt gaan er elk jaar 100de aanklachten komen voor zoiets!
Het kan, denk ik.
Kans lijkt me echter vrij klein. Ook omdat je nog met Roeselare en Lokeren zit die toch ook wel vrij vast lijken te zitten.