1ste Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
KRKN

Re: 1ste Amateur

Bericht door KRKN »

Alle matchen zijn gespeeld en de vierde plek is binnen, maar het kan snel gaan. vrij veel directe achtervolgers en de 3 ploegen voor ons tellen aardig wat punten meer.

Nu proberen over Virton te springen, maar die tellen toch ook al 4 punten meer.
Eric

Bericht door Eric »

KRKN schreef: zo dec 02, 2018 6:00 pm Alle matchen zijn gespeeld en de vierde plek is binnen, maar het kan snel gaan. vrij veel directe achtervolgers en de 3 ploegen voor ons tellen aardig wat punten meer.

Nu proberen over Virton te springen, maar die tellen toch ook al 4 punten meer.
Net de kalender nog eens van dichter bij bekenen. Volgende thuismatch is tegen Virton. Zal erom spannen.
Flor

Bericht door Flor »

Intussen pakt Aalst de trainer van Knokke over. Blijft wel een sympathieke ploeg (en dan doel ik op Aalst, niet op Knokke :D )
Berrem

Bericht door Berrem »

Iemand een idee welke ploegen uit de top 8 acht de intentie hebben om een licentie aan te vragen? En welke ervan maken kans om een licentie te verkrijgen?

Kan Thes bijvoorbeeld een licentie verkrijgen?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
KRKN

Bericht door KRKN »

Berrem schreef: wo dec 05, 2018 11:55 am Iemand een idee welke ploegen uit de top 8 acht de intentie hebben om een licentie aan te vragen? En welke ervan maken kans om een licentie te verkrijgen?

En: de timing wanneer dit bekend gemaakt wordt?
Flor

Bericht door Flor »

De stand:
Bijlagen
1eamateur.JPG
1eamateur.JPG (51.93 KiB) 5259 keer bekeken
Berrem

Bericht door Berrem »

KRKN schreef: wo dec 05, 2018 1:02 pm
Berrem schreef: wo dec 05, 2018 11:55 am Iemand een idee welke ploegen uit de top 8 acht de intentie hebben om een licentie aan te vragen? En welke ervan maken kans om een licentie te verkrijgen?

Als je googelt kan je in de media terugvinden dat het alleszins de bedoeling is om een licentie aan te vragen. Dixit hun voorzitter.

Ik heb geen idee of dit haalbaar is voor hen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
ozzy105

Bericht door ozzy105 »

Vrees ik ook voor wss aanpassingen aan hun stadion en deftig versterken om 1B te kunnen overleven.. denk met alle respect voor Thes dat dit niet of nooit haalbaar zal zijn.
Flor

Bericht door Flor »

Berrem schreef: ma dec 10, 2018 9:07 am
KRKN schreef: wo dec 05, 2018 1:02 pm

Als je googelt kan je in de media terugvinden dat het alleszins de bedoeling is om een licentie aan te vragen. Dixit hun voorzitter.

Ik heb geen idee of dit haalbaar is voor hen.
Dat maakt me ongerust, in alle eerlijkheid.
Eric

Bericht door Eric »

Wedstrijd per wedstrijd. Een crisis(je) bij Thes en het kan bv al snel gaan. Onderlinge confrontatie zal er ook om spannen.

Maar: eerst over Virton kruipen. Ik voel dat het kan!
Plaats reactie