Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Vergaaneglorie
Re: Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]

Post by Vergaaneglorie » Sun Feb 09, 2020 8:34 pm

Thomas1906 wrote:
Sun Feb 09, 2020 7:34 pm
Vergaaneglorie wrote:
Sun Feb 09, 2020 6:43 pm
Martine wrote:
Sun Feb 09, 2020 6:08 pm
Voor mij heel simpel. Als LK stopt, stopt de voetbal voor mij. Als er 1 ploeg zou komen stopt dit ook sowieso voor mij. Heb echt geen zin om met hen samen in hetzelde stadion te zitten. En als ik me echt niet kan inhouden zal ik wel eens naar Genk of Standard gaan kijken als toeschouwer, niet als supporter.
voila, welke meerwaarde heb je met lyra, niets! ga je nooit mee in 1A spelen en in die amateur reeksen pff wat is daar te zien aan voetbal? pottekestamp ja
Als je realistisch bent, moet je ook kunnen inzien dat wij ook niet in 1a horen hoor. Uiteindelijk halen wij qua publiek niet meer dan de laagste (kunstmatig in leven gehouden) teams van 1a. Dus zonder stevige investeerder lukt het gewoon niet.
Inderdaad dit LK gaat dat nooit lukken, we hebben door koppigheid zoveel jaren terug de boot gemist met lier geel westerlo en een nieuw stadion met soudal als investeerder.
Maar om hier te roepen op lyra; dat gaat nooit niks worden, nu niet en in het verleden niet!

Carlke

Post by Carlke » Sun Feb 09, 2020 10:43 pm

Vergaaneglorie wrote:
Sun Feb 09, 2020 8:34 pm
Thomas1906 wrote:
Vergaaneglorie wrote:
Sun Feb 09, 2020 6:43 pm

voila, welke meerwaarde heb je met lyra, niets! ga je nooit mee in 1A spelen en in die amateur reeksen pff wat is daar te zien aan voetbal? pottekestamp ja
Als je realistisch bent, moet je ook kunnen inzien dat wij ook niet in 1a horen hoor. Uiteindelijk halen wij qua publiek niet meer dan de laagste (kunstmatig in leven gehouden) teams van 1a. Dus zonder stevige investeerder lukt het gewoon niet.
Inderdaad dit LK gaat dat nooit lukken, we hebben door koppigheid zoveel jaren terug de boot gemist met lier geel westerlo en een nieuw stadion met soudal als investeerder.
Maar om hier te roepen op lyra; dat gaat nooit niks worden, nu niet en in het verleden niet!
Ik las ook al eens ergens iets over een nieuwe Kempische club ! Zouden wij daar bij betrokken zijn ? Hoe staan jullie hier tegenover ? Het is natuurlijk zo op deze manier halen we zelfs 1 b nooit.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Feb 09, 2020 11:04 pm

Carlke wrote:
Sun Feb 09, 2020 10:43 pm
Vergaaneglorie wrote:
Thomas1906 wrote:

Ik las ook al eens ergens iets over een nieuwe Kempische club ! Zouden wij daar bij betrokken zijn ? Hoe staan jullie hier tegenover ? Het is natuurlijk zo op deze manier halen we zelfs 1 b nooit.
direct zoals Genk maar daar is het 1 al veel te laat voor en 2 komt nooit er door.....

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Feb 10, 2020 6:44 am

Hoeft voor mij er ook niet door te komen, dan nog liever 2e amateur.
Wij komen áltijd terug!

BB666

Post by BB666 » Mon Feb 10, 2020 8:55 am

Vergaaneglorie wrote:
Sun Feb 09, 2020 11:04 pm
Carlke wrote:
Sun Feb 09, 2020 10:43 pm
Vergaaneglorie wrote:

direct zoals Genk maar daar is het 1 al veel te laat voor en 2 komt nooit er door.....
Genk heeft de eerste jaren na de fusie ook maar wat aangemodderd.

En dat ondanks het geld uit de reconversie, wat hun o.a. een gratis gloednieuw stadion opgeleverd heeft destijds.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Feb 10, 2020 10:34 am

En wat is de Luc dan nu aant doen ...ldd aanmodderen en zakken er bij!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Feb 10, 2020 10:53 am

Vergaaneglorie wrote:
Mon Feb 10, 2020 10:34 am
Ik denk dat de Luc nu gewoon stappen moet ondernemen en de sportieve cel moet aanpakken, als jij of ik uw taak op uw werk niet naar behoren uitoefen dan krijg je ook uw C4.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Mon Feb 10, 2020 11:01 am

wekke wrote:
Sun Feb 09, 2020 5:23 pm
Justhomuch wrote:
Sun Feb 09, 2020 2:45 pm
Thomas1906 wrote:
Sun Feb 09, 2020 1:01 pm

Die willen bepaalde mensen die bij ons nog altijd rondlopen (werknemers en ook van het SV) liever niet meer zien vermoed ik. En zolang die rond hangen ga je ze nooit meer zien.
En hoe sommigen op social media reageren (beide kanten) maakt die afstand groter.
Het water is te diep, die willen trouwens geen 1b, 1 ploeg in lier kan je best allemaal uit je hoofd zetten.
Kleine nuance. Wij willen in eerste instantie op lange termijn een topploeg in de hoogste amateurreeks worden met spelers uit de eigen streek/jeugd. Als de kans profvoetbal zich voordoet dan zal dit bestudeerd worden. Als je echter realistisch bent dan is het huidige proflandschap niet meer weggelegd voor clubs zonder multimiljonair aan het roer. En laat zo'n voorzitter nu net haaks staan tegen onze visie.

Nu, puur uit curieusiteit, want in de realiteit zal het er nooit van komen. Maar ik lees vaak op FB, en nu ook hier, die "wens" tot 1 gezamenlijke club. Hoe zouden jullie dat zien? Hoe match je beide projecten en visies aan elkaar? Buiten onze historie met de Sportkring zie ik eigenlijk geen enkel raakvlak tussen ons en LK. Bovendien laat men bij ons nooit Lyra, rood/wit en de fanparticipatie vallen. Plus zoals ik al zei, is profvoetbal geen uitgesproken ambitie en t Lisp met zijn onkosten geen noodzakelijke thuishaven. Shoot :D
Je beperken tot amateurvoetbal is geen visie maar een noodzaak. Ik herinner jullie daarbij toch graag even aan de aanvankelijk uitgesproken ambitie(s), ook mbt het Lisp.
Inzetten op jeugd is dat wel. Iets wat beide clubs delen. Budgetcontrole is dat ook, maar daar falen wij op dit moment in, en LL niet. Moeten we eerlijk in zijn.

Het enige echte breekpunt is de fanparticipatie. Ik ben daar in beperkte mate voorstander van, maar dat is voor mij zeker geen absolute must.
Nee, ik denk dat er binnen de 10 jaar een fusie komt en dat het water alleen maar dieper gaat worden. Er wachten nog onaangename confrontaties over naam, stamnummer,..

En Cold, dat treft. Op jullie forum lees ik dingen die vele malen erger zijn dan dat wat Martine zegt.

Cold

Post by Cold » Mon Feb 10, 2020 11:28 am

Was dan ook sarcastische post van mij.

Gewoon tristig om zien dat enkelingen zo'n mening hebben over elkaar. Aan beide zijden.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Feb 10, 2020 11:38 am

Justhomuch wrote:
Mon Feb 10, 2020 10:53 am
Vergaaneglorie wrote:
Mon Feb 10, 2020 10:34 am
Ik denk dat de Luc nu gewoon stappen moet ondernemen en de sportieve cel moet aanpakken, als jij of ik uw taak op uw werk niet naar behoren uitoefen dan krijg je ook uw C4.
Jazeker maar is al veel te laat moest die dat nog gaan doen. Hallo 1ne gaan halen bij thes die op de bank zit en dat moet hier de degradatie tegen gaan, laat me niet lachen. Er is niets deftig binnengehaald en roepen dat je nog kan promoveren.....de Samy deed zulke domme uitspraken ook maar zelfs zo overtuigend niet!
Zakken en nog mss 1000 man in de tribune, lier onwaardig! Ik ben al enkele weken nee maanden piss off zag je zo aankomen.

Post Reply