Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]
Re: Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]
Ik kan me hoe langer hoe minder van de indruk ontdoen dat Lierse Kempenzonen enkel maar in het leven geroepen is door een paar opportunistische oudbestuursleden van klsk om hun eigen job en gezicht te redden. Ten koste van de supporters die elk jaar braaf hun abbo betalen.
Als we alles hadden kunnen samen houden binnen 1 club (Lyra-Lierse OF Lierse Kempenzonen) waren de vooruitzichten voor ons allemaal toch positiever geweest.
Als we alles hadden kunnen samen houden binnen 1 club (Lyra-Lierse OF Lierse Kempenzonen) waren de vooruitzichten voor ons allemaal toch positiever geweest.
-
Ik wil morgen lezen, volledige technische staf op straat gezet behalve de nico na prutscampagne! In deze ploeg zit niks in, geen spelpatroon, doe maar wat op uw eigen enz ...niks maar ook niks meer gaan die winnen een volledig slecht getrainde groep en een tekortkomend aantal spelers die bij de lyra nog ni mee kunnen
En onze luc tja denk veel blaas weinig boemboem.
En onze luc tja denk veel blaas weinig boemboem.
- Justhomuch
Het water is te diep, die willen trouwens geen 1b, 1 ploeg in lier kan je best allemaal uit je hoofd zetten.Thomas1906 wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 1:01 pmDie willen bepaalde mensen die bij ons nog altijd rondlopen (werknemers en ook van het SV) liever niet meer zien vermoed ik. En zolang die rond hangen ga je ze nooit meer zien.Justhomuch wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 12:33 pmDit zeg ik al van in’t begin, en alle buitenstaanders vinden het triestig, snappen het niet, dat Lierse in 2 is gesplitst, enkel die van Lyra-Lierse snappen dat wel blijkbaar, die komen daar ook niet meer van terug.Carlke wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 12:00 pmIk weet dat dit voor sommige hard aankomt maar volgens mij wil je in het moderne voetbal mee draaien op hoogste niveau.is er maar 1 oplossing fusie met lyra 1 ploeg veel jeugd en veel sponsors. Vroeger kon je makkelijk overleven nu niet meer ! Ik weet dat dit voor velen slecht overkomt maar het is de realiteit !
En hoe sommigen op social media reageren (beide kanten) maakt die afstand groter.
Wij komen áltijd terug!
US zichzelf toch serieus aan het indekken in dat interview, vind ik.
Kleine nuance. Wij willen in eerste instantie op lange termijn een topploeg in de hoogste amateurreeks worden met spelers uit de eigen streek/jeugd. Als de kans profvoetbal zich voordoet dan zal dit bestudeerd worden. Als je echter realistisch bent dan is het huidige proflandschap niet meer weggelegd voor clubs zonder multimiljonair aan het roer. En laat zo'n voorzitter nu net haaks staan tegen onze visie.Justhomuch wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 2:45 pmHet water is te diep, die willen trouwens geen 1b, 1 ploeg in lier kan je best allemaal uit je hoofd zetten.Thomas1906 wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 1:01 pmDie willen bepaalde mensen die bij ons nog altijd rondlopen (werknemers en ook van het SV) liever niet meer zien vermoed ik. En zolang die rond hangen ga je ze nooit meer zien.Justhomuch wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 12:33 pm
Dit zeg ik al van in’t begin, en alle buitenstaanders vinden het triestig, snappen het niet, dat Lierse in 2 is gesplitst, enkel die van Lyra-Lierse snappen dat wel blijkbaar, die komen daar ook niet meer van terug.
En hoe sommigen op social media reageren (beide kanten) maakt die afstand groter.
Nu, puur uit curieusiteit, want in de realiteit zal het er nooit van komen. Maar ik lees vaak op FB, en nu ook hier, die "wens" tot 1 gezamenlijke club. Hoe zouden jullie dat zien? Hoe match je beide projecten en visies aan elkaar? Buiten onze historie met de Sportkring zie ik eigenlijk geen enkel raakvlak tussen ons en LK. Bovendien laat men bij ons nooit Lyra, rood/wit en de fanparticipatie vallen. Plus zoals ik al zei, is profvoetbal geen uitgesproken ambitie en t Lisp met zijn onkosten geen noodzakelijke thuishaven. Shoot

Voor mij heel simpel. Als LK stopt, stopt de voetbal voor mij. Als er 1 ploeg zou komen stopt dit ook sowieso voor mij. Heb echt geen zin om met hen samen in hetzelde stadion te zitten. En als ik me echt niet kan inhouden zal ik wel eens naar Genk of Standard gaan kijken als toeschouwer, niet als supporter.
-
voila, welke meerwaarde heb je met lyra, niets! ga je nooit mee in 1A spelen en in die amateur reeksen pff wat is daar te zien aan voetbal? pottekestamp jaMartine wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 6:08 pmVoor mij heel simpel. Als LK stopt, stopt de voetbal voor mij. Als er 1 ploeg zou komen stopt dit ook sowieso voor mij. Heb echt geen zin om met hen samen in hetzelde stadion te zitten. En als ik me echt niet kan inhouden zal ik wel eens naar Genk of Standard gaan kijken als toeschouwer, niet als supporter.
Dat is nu echt het grappige: Voor de LK fans is LK gewoon de Lierse en LL gewoon de Lyra. De meeste LK fans kennen geen nuance. Fact check. Ook LK is niet de Lierse. Zolang dat niet word toegegeven heeft het mi geen zin om zelfs nog maar rond de tafel te gaan zitten.
-
Als je realistisch bent, moet je ook kunnen inzien dat wij ook niet in 1a horen hoor. Uiteindelijk halen wij qua publiek niet meer dan de laagste (kunstmatig in leven gehouden) teams van 1a. Dus zonder stevige investeerder lukt het gewoon niet.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 6:43 pmvoila, welke meerwaarde heb je met lyra, niets! ga je nooit mee in 1A spelen en in die amateur reeksen pff wat is daar te zien aan voetbal? pottekestamp jaMartine wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 6:08 pmVoor mij heel simpel. Als LK stopt, stopt de voetbal voor mij. Als er 1 ploeg zou komen stopt dit ook sowieso voor mij. Heb echt geen zin om met hen samen in hetzelde stadion te zitten. En als ik me echt niet kan inhouden zal ik wel eens naar Genk of Standard gaan kijken als toeschouwer, niet als supporter.
Inderdaad, echt geen zin om met die collega Lierse fans samen een pint te drinken.
Echt triestig om te lezen. Hoop dat je even vriendelijk bent tegen de oosterzonen supporters.