Patro Eisden - Lierse Kempenzonen [01-02-2020]
Re: Patro Eisden - Lierse Kempenzonen [01-02-2020]
Vermeiren hardwerkend maar voor het overige … vervangen maar!
Lijkt mij een goede keuze. Vermeiren zit niet in de matchKRKN wrote: ↑Sat Feb 01, 2020 8:49 pmMee eens. Ze mogen Samyn nogal hard aanpakken precies vind ik. Spannende en zenuwachtige match, maar voorlopig doen we het goed.
Benieuwd of we met de rust gaan wisselen. Misschien Allegria erop ipv Vermeiren?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De technische staf lijkt te luisterenAxassin wrote: ↑Sat Feb 01, 2020 8:59 pmLijkt mij een goede keuze. Vermeiren zit niet in de match
Klote, heel onverdiend dit.
Klopt. Maar wat zijn dat nu voor wissels?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zelf ook wel niets klaargemaakt, dit roep je over jezelf uit. Dat die Vermeiren een hele match mag blijven zwemmen. Onbegrijpelijk
Volgende week niet winnen is zakken en zelfs dan nog als we winnen. Geen enkel kans op 90min 

. Snap echt niet dat sommigen dit onverdiend vinden. De paar kansen waren allemaal voor patro? Akkoord die spelen catenaccio maar we kunnen er niks tegenover stellen. Een bende gastjes tov mannen en gewoon een te slechte ploeg... das het verschil. We staan echt op ons plaats en ik zie ons daar niet meer wegkomen eigelijk.

. Snap echt niet dat sommigen dit onverdiend vinden. De paar kansen waren allemaal voor patro? Akkoord die spelen catenaccio maar we kunnen er niks tegenover stellen. Een bende gastjes tov mannen en gewoon een te slechte ploeg... das het verschil. We staan echt op ons plaats en ik zie ons daar niet meer wegkomen eigelijk.Re: Patro Eisden - Lierse Kempenzonen [01-02-2020]
Klopt inderdaad. Nauwelijks een duel winnen en alle tweede ballen voor de tegenstrever. Dit gaat regelrecht naar de afgrond.Zovko wrote: ↑Sat Feb 01, 2020 9:53 pmVolgende week niet winnen is zakken en zelfs dan nog als we winnen. Geen enkel kans op 90min. Snap echt niet dat sommigen dit onverdiend vinden. De paar kansen waren allemaal voor patro? Akkoord die spelen catenaccio maar we kunnen er niks tegenover stellen. Een bende gastjes tov mannen en gewoon een te slechte ploeg... das het verschil. We staan echt op ons plaats en ik zie ons daar niet meer wegkomen eigelijk.