Patro Eisden - Lierse Kempenzonen [01-02-2020]
-
Thomas1906
Re: Patro Eisden - Lierse Kempenzonen [01-02-2020]
We moeten wel want verliezen is weer 3 punten minder om uit die degradatiezone te geraken en/of onze aansluiting met die grote middenmoot te houden.
- Justhomuch
We recupereren een paar belangerijke spelers, met hun kwaliteiten zouden ze het Patro idd moeilijk moeten kunnen maken.
Toch denk ik een 1 - 1 en een gesloten match.
Toch denk ik een 1 - 1 en een gesloten match.
Wij komen áltijd terug!
Niet achter komen word heel belangrijk denk ! Want patro berensterke verdediging. Volgens krant stijntje stijnen ervoor gezorgd voor minder dan 20 euro 

Ben heel benieuwd wat we tegen die catenaccioploeg gaan klaar krijgen. Om de een of andere reden heb ik een goed voorgevoel. 0-1 in minuut 93 onverdiende strafschop en Stijnen in een baan rond mars.
Die vuvuzela's zijn enorm vervelend.
Kvind ons best goed starten. Hopelijk goaltje prikken voor de rust.
We zijn de betere ploeg. Maar ik heb toch continu de indruk dat we op een stomme hoekschop eentje gaan binnenkrijgen. Scheidsrechter ook weer een aantal bedenkelijke beslissingen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mee eens. Ze mogen Samyn nogal hard aanpakken precies vind ik. Spannende en zenuwachtige match, maar voorlopig doen we het goed.
Benieuwd of we met de rust gaan wisselen. Misschien Allegria erop ipv Vermeiren?