Er zijn absoluut veel punten van kritiek te geven op LK. Ook veel goeie zaken, maar dat die ginds minder aan bod komen snap ik nog.Thomas1906 schreef: do jan 02, 2020 9:31 pm Ge kunt niet ontkennen dat het dit seizoen echt wel een soap is bij ons. Op anderhalf jaar al zoveel spelers en trainers.
Een jaar stabiliteit mag wel. Zij hebben dat vorig jaar gehad.
Alleen: consequent zijn blijkt toch een opgave. Ge kunt moeilijk toch EN klagen dat ‘suikernonkel Luc’ weer ‘zijne portemonnee’ opentrekt voor FF en dat de cijfers bloedrood zijn om dan hysterisch te worden als er goed gecasht wordt via FF. Als de cijfers kloppen (belangrijke assumptie) is dit een puik staaltje onderhandelen geweest en potentieel erg goed voor de club.
Net zoals er toch wat hypocrisie is met betrekking hun houding naar de uitlatingen van sommige supporters. Je kan moeilijk enerzijds claimen begrip te hebben voor ‘de schapen die voor het Lisp kiezen’ om hun dan anderzijds met licht leedvermaak van sociale media te citeren en in het belachelijke te trekken. Maar supporters boven alles natuurlijk! Alleen, als ze een andere keuze maken...
Ik bewonder hoe ze de zaken bij LL aanpakken. Een gezond kritische houding, alleen zit er toch een blinde vlek met hun houding naar ons, vind ik.
Het hele schouwspel heeft vanop een afstand toch iets tenenkrullend. Alsof het twee zussen zijn die elkaars niks gunnen en dan claimen dat het hen allemaal niets kan schelen. Om dan vaak nog een stapje verder te gaan en zichzelf op te hemelen.
Voorspoed voor beiden is het enige dat de boog wat kan doen ontspannen, denk ik.