FCV Dender - Lierse Kempenzonen [23-11-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: FCV Dender - Lierse Kempenzonen [23-11-2019]

Post by ozzy105 » Sun Nov 24, 2019 12:39 pm

Justhomuch wrote:
Sun Nov 24, 2019 12:24 pm
ozzy105 wrote:
Sun Nov 24, 2019 11:35 am
Die 2 doelpunten van Dender ….. nu was wel te verwachten dat geel-zwart zou moeten spelen voor de degradatie te vermijden! Het te lang vasthouden van het bestuur aan RP met gevolg een 3 op 27 laat zich gevoelen daarbij komt nog ééns de spelers die voor maaaanden out zijn en toch belangrijke zoals Samyn-Osei-Berkoe-Kuiylaars-Smolders ook vooral een speler die vorig jaar wat doelpunten maakte en talrijke assists Youssef Boulaouali …. dan vertrok nog eens Kargbo met de noorderzon .. het zijn de omstandigheden het te lang vastklampen aan Peeters en blessures die uiteindelijk LK zullen laten degraderen maar dat is mijn mening en gedacht maar. Een lichtpunt gisteren en sprong eruit nl Ben Hammou ..
Welkom terug Ozzy!

Het blijven vast houden aan de schuld van Peeters is nu wel niet meer relevant vind ik. Onder Urbain en Dirk is het nog altijd heel moeilijk om matchen te winnen, er is gewoonweg te weinig kwaliteit in de kern.
We weten ééns je onderaan staat het miserie wordt en als je dan nog de pech hebt dat Smolders-Osei-Berkoe-Samyn-Kuylaars-Boulaouali voor maaanden of gans seizoen moet missen … Frans-Wils die je toch ook voor een paar weken moest missen en Kargbo vertrok … teveel pech .. dan nog ééns de pech hebben dat er minstens drie clubs degraderen .. betreffende te weinig kwaliteit in de huidige kern heb je gelijk. Met de huidige kern degradeert men zo simpel is het en van de spelers die nu in de lappenmand al maanden liggen en nog zullen liggen moet je niks meer verwachten dus Luc en co zullen risico's moeten nemen en gerichte aankopen doen of het is zover op het einde van de rit!

Elio

Post by Elio » Mon Nov 25, 2019 10:56 am

Koopt eens ne nieve pick-up jom, uw plaat blijft hangen...

Berrem

Post by Berrem » Mon Nov 25, 2019 1:32 pm

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Flor

Post by Flor » Tue Nov 26, 2019 10:37 am

Uit gva door kugu:
18-jarige Younes Ben Hammou viert debuut “Nog hele weg af te leggen” | Nieuwsblad

LIERSE K. PAKTE ZATERDAG IN EXTREMIS NOG EEN KOSTBAAR PUNT OP HET VELD VAN DENDER. HALFWEG VIERDE DE PAS 18-JARIGE YOUNES BEN HAMMOU ZIJN DEBUUT.

De flankspeler kon terugblikken op een best wel bevredigend eerste optreden. Youngster Younes Ben Hammou werd gedurende tien jaar gevormd in de jeugd van KV Mechelen, maar toen Dirk Gyselinckx vorige zomer kwam aankloppen, hoefde het jonge talent niet lang na te denken over een overstap naar Lierse K. “Een beslissing waarvan ik nog geen seconde spijt heb gehad”, aldus Ben Hammou. “Ik wist dat ik onder de vleugels van Dirk Gyselinckx verder zou kunnen rijpen en ook kansen zou krijgen. Al kwam dit debuut dan toch wat sneller dan ik had verwacht.”

Ben Hammou werd meteen na rust bij een 2-0-achterstand voor de leeuwen gegooid. “Ik kreeg de specifieke opdracht om acties te maken. Dat ging uiteraard met ups-and-downs, maar globaal genomen mag ik tevreden zijn. Die feedback kreeg ik ook van de sportieve staf. Uiteraard zijn er nog veel werkpunten, maar ik heb wel het gevoel dat ik op termijn dit niveau aankan. En dat is een geruststelling, want ik wil het absoluut maken in het voetbal.”

In die mate zelfs dat Ben Hammou besloten heeft om na zijn middelbare school alles op het voetbal te zetten. “Ik wil die kans grijpen. En dan moet je het risico nemen en je een poosje honderd procent op het voetbal richten. De eerste maanden trainde ik alleen met de beloften, maar de voorbije weken werd ik aan de A-kern toegevoegd. Ideaal voor mijn groeiproces.”

Post Reply