FCV Dender - Lierse Kempenzonen [23-11-2019]
Re: FCV Dender - Lierse Kempenzonen [23-11-2019]
Dit was toch erg slecht.
Degradatievoetbal.
We moeten dat durven toegeven.
Degradatievoetbal.
We moeten dat durven toegeven.
Potteke stamp van het hoogste niveau.
Als wij niet beter kunnen tegen dit Dender, dan vrees ik dat we naar beneden moeten kijken.
Als wij niet beter kunnen tegen dit Dender, dan vrees ik dat we naar beneden moeten kijken.
Ik begin ook meer en meer tot het besef te komen dat het dit seizoen bikkelen gaat worden om niet bij die degradatiekandidaten te zijn. Dat is pijnlijk, maar eens je je daarbij neer kan leggen is het allemaal wel minder frustrerend, op 'n bepaalde manier.
Interview met DG is eerlijk. Respect voor die man.
Op naar de thuismatch tegen Luik vrienden. Allemaal achter de ploeg. We gaan het nodig hebben.
Eerste match die ik (via FB) zag van LK.
Spelpeil lag bedroevend laag
Tot de 2-2 vooral dender gehoord maar dat kan aan de opstelling van microfoon gelegen hebben.
Commentator doet dat eigenlijk best goed.
Voorlopig wel de laatste keer dat ik zo’n match uitzweet, voor de neutrale voetbalfan was er echt niets aan. No offence.
Tot de 2-2 vooral dender gehoord maar dat kan aan de opstelling van microfoon gelegen hebben.
Voorlopig wel de laatste keer dat ik zo’n match uitzweet, voor de neutrale voetbalfan was er echt niets aan. No offence.
Nochtans wederom ferme awaysupport hoor. Dat blijf ik oprecht straf vinden. Daarbij staan we bij de beteren in België.Saki wrote: ↑Sun Nov 24, 2019 9:09 amEerste match die ik (via FB) zag van LK.
En qua spelpeil: 100% mee eens
- Justhomuch
Heb de laatste 20 min via fb gekeken, en zoals Saki zegt het spelpeil was eigenlijk beneden alle peil, geen enkele pas kwam aan, paniekvoetbal bij momenten, lange ballen naar voor die niet aankomen enz... En dit gevoel had ik tegen Patro ook al.
Wij komen áltijd terug!
Ik moet saki gelijk geven, als je dit als neutrale suporter ziet zet je het af.dender was zo slecht dat we moesten winnen,maar dat je zo een pakjes met strik weg geeft kan je niet winnen. We begonnen goed, na die fouten was het over. Gelukkig nog punt maar dat brengt weer weinig op. We gaan tegen degradatie spelen jammer genoeg.onze doelman krijgt wel heel veel krediet. Wat doet die allemaal dit seizoen.
Die 2 doelpunten van Dender ….. nu was wel te verwachten dat geel-zwart zou moeten spelen voor de degradatie te vermijden! Het te lang vasthouden van het bestuur aan RP met gevolg een 3 op 27 laat zich gevoelen daarbij komt nog ééns de spelers die voor maaaanden out zijn en toch belangrijke zoals Samyn-Osei-Berkoe-Kuiylaars-Smolders ook vooral een speler die vorig jaar wat doelpunten maakte en talrijke assists Youssef Boulaouali …. dan vertrok nog eens Kargbo met de noorderzon .. het zijn de omstandigheden het te lang vastklampen aan Peeters en blessures die uiteindelijk LK zullen laten degraderen maar dat is mijn mening en gedacht maar. Een lichtpunt gisteren en sprong eruit nl Ben Hammou ..
- Justhomuch
Welkom terug Ozzy!ozzy105 wrote: ↑Sun Nov 24, 2019 11:35 amDie 2 doelpunten van Dender ….. nu was wel te verwachten dat geel-zwart zou moeten spelen voor de degradatie te vermijden! Het te lang vasthouden van het bestuur aan RP met gevolg een 3 op 27 laat zich gevoelen daarbij komt nog ééns de spelers die voor maaaanden out zijn en toch belangrijke zoals Samyn-Osei-Berkoe-Kuiylaars-Smolders ook vooral een speler die vorig jaar wat doelpunten maakte en talrijke assists Youssef Boulaouali …. dan vertrok nog eens Kargbo met de noorderzon .. het zijn de omstandigheden het te lang vastklampen aan Peeters en blessures die uiteindelijk LK zullen laten degraderen maar dat is mijn mening en gedacht maar. Een lichtpunt gisteren en sprong eruit nl Ben Hammou ..
Het blijven vast houden aan de schuld van Peeters is nu wel niet meer relevant vind ik. Onder Urbain en Dirk is het nog altijd heel moeilijk om matchen te winnen, er is gewoonweg te weinig kwaliteit in de kern.
Wij komen áltijd terug!
Ik vind ook dat we niet meer over Rocky moeten praten. DG / US doen het beter, maar er is nog een lange weg te gaan. Het enige verschil is dat we nu soms nog een puntje sprokkelen daar waar we vroeger gewoon niks pakten. Dat is belangrijk, maar zeker niet goed genoeg.Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 24, 2019 12:24 pmWelkom terug Ozzy!ozzy105 wrote: ↑Sun Nov 24, 2019 11:35 amDie 2 doelpunten van Dender ….. nu was wel te verwachten dat geel-zwart zou moeten spelen voor de degradatie te vermijden! Het te lang vasthouden van het bestuur aan RP met gevolg een 3 op 27 laat zich gevoelen daarbij komt nog ééns de spelers die voor maaaanden out zijn en toch belangrijke zoals Samyn-Osei-Berkoe-Kuiylaars-Smolders ook vooral een speler die vorig jaar wat doelpunten maakte en talrijke assists Youssef Boulaouali …. dan vertrok nog eens Kargbo met de noorderzon .. het zijn de omstandigheden het te lang vastklampen aan Peeters en blessures die uiteindelijk LK zullen laten degraderen maar dat is mijn mening en gedacht maar. Een lichtpunt gisteren en sprong eruit nl Ben Hammou ..
Het blijven vast houden aan de schuld van Peeters is nu wel niet meer relevant vind ik. Onder Urbain en Dirk is het nog altijd heel moeilijk om matchen te winnen, er is gewoonweg te weinig kwaliteit in de kern.
Ik ben er wel, net zoals DG, fier op dat we iemand zoals Youssef kunnen laten meespelen. Mag zeker meer gebeuren. Ook al gaan we vloeken op de foutjes die dat met zich mee gaat brengen.
Ivm kwaliteit: ik ben toch nog eens aan het denken geslagen. Toen ik gisteren de opstelling zag, dacht ik: "Das zo slecht toch nog niet?"
Ons centrale duo zou op papier bij de sterksten van de reeks moeten zijn. Alleen op basis daarvan zou je al meer punten moeten halen dan wat we nu hebben. Met een Vermeiren heb je op dit niveau toch ook best een deftige spits. Niet iemand die er met kop en schouders boven uitsteekt, maar toch: oerdegelijk. Rausin haalt z'n niveau niet maar die hebben we vorig jaar toch wel best behoorlijk weten keepen.
Ons middenveld, tsjah. Daar knelt het schoentje wat mij betreft. Daar een leider, een klasbak,.. zou een wereld van verschil maken.