Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [03-11-2019]
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [03-11-2019]
Top, dat geeft ons toch al meer opties.
In gva zegt men ook dat zelfs de eindronde nog mogelijk is als we een puntje rapen. We weten dus wat doen

Niet dat ik die mening deel trouwens, maar het klopt wel dat november een maand is waar we, op basis van de tegenstanders, toch iets moeten kunnen rapen.
Iemand die de sterkte van Rupel Boom kan inschatten?
Ik verwacht geen veranderingen, met misschien een uitzondering voor Kindermans. Stabiliteit lijkt toch een prioriteit.
De stand zegt alles Flor betreffende Boom heb het bij aanvang van de competitie nog gepost zitten ze op het einde van de rit bij de top vier ben ik niet verrast! Vorig jaar al een goede ploeg en net achter LK geeindigd dit jaar nog versterkt met Daeselaire ons bekent en idem Binst. Met Schaessens-Spaenhoven en Laureys er nog bij leuke ploeg met veel voetballend vermogen! Vindt in de gegeven omstandigheden waarin LK zich bevind en de sterkte van Boom zou één punt een succes zijn.
- Justhomuch
Ga je nu gaan? Nog wel eens zin in een away met het buske.
Wij komen áltijd terug!
Ik ga alvast ne vroege prono doen. 2-3. Een spektakelmatch waarbij Vermeiren 2x het net doet trillen en TJ eenmaal. Om den Ozzy te plezieren gun ik Binst de twee andere goalsozzy105 wrote: ↑Tue Oct 29, 2019 3:09 pmDe stand zegt alles Flor betreffende Boom heb het bij aanvang van de competitie nog gepost zitten ze op het einde van de rit bij de top vier ben ik niet verrast! Vorig jaar al een goede ploeg en net achter LK geeindigd dit jaar nog versterkt met Daeselaire ons bekent en idem Binst. Met Schaessens-Spaenhoven en Laureys er nog bij leuke ploeg met veel voetballend vermogen! Vindt in de gegeven omstandigheden waarin LK zich bevind en de sterkte van Boom zou één punt een succes zijn.

We hebben vorig weekend gedaan wat moest, maar het water staat ons zelfs met een overwinning (wat toch onverhoopt zou zijn) nog aan de lippen. Het zou wel de druk van de ketel nemen met oog op een dubbele match op het Lisp (waarbij de kans op een 6 op 6 nog best OK is).
Ik ben benieuwd vrienden..
Quasi zeker dat ik ga, maar ik was wel van ziens om met den auto te komen. Op ne zondag doe ik het liever iets rustiger aanJusthomuch wrote: ↑Tue Oct 29, 2019 5:29 pmGa je nu gaan? Nog wel eens zin in een away met het buske.

Morgen weet ik normaal gezien zeker of ik ga. Als ge ne lift nodig hebt: normaal lukt dat wel

- Justhomuch
Had blijkbaar beloofd om mee naar de boekenbeurs te gaan, maar ga er toch bij proberen zijn aangezien er bekend volk mee rijdt met SC Lierse boven.KRKN wrote: ↑Wed Oct 30, 2019 3:20 pmQuasi zeker dat ik ga, maar ik was wel van ziens om met den auto te komen. Op ne zondag doe ik het liever iets rustiger aanJusthomuch wrote: ↑Tue Oct 29, 2019 5:29 pmGa je nu gaan? Nog wel eens zin in een away met het buske.Wel van ziens om in november nog eens met de bus te gaan.
Morgen weet ik normaal gezien zeker of ik ga. Als ge ne lift nodig hebt: normaal lukt dat wel![]()
Wij komen áltijd terug!
Ik ga ook eens piepen en neem wat volk mee. De overwinning van vorige week geeft de burger moed, but can they do it on a rainy day in Boom?
Zal bikkelen worden.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
3 punten prioriteit na uitslagen vandaag ! Anders miserie troef !