Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [03-11-2019]
Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [03-11-2019]
Met een 4 op 6 staan we voor een pittige awayday naar Rupel Boom. Nog eens een zondagmatch.
Ik herinner me daar vorig jaar een draak van een match. Misschien zak ik nog wel eens af.
Ik herinner me daar vorig jaar een draak van een match. Misschien zak ik nog wel eens af.
- Justhomuch
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [03-11-2019]
Kans zit erin dat ik af zak, van horen zeggen dat er zelfs een busje wordt ingelegd vanuit Essen 

Wij komen áltijd terug!
Aanwezig plaatsje op bus ligt al vast
moeilijke uitmatch boom sterk bezig.

-
Ze lijken op dreef gekomen te zijn op basis van het klassement.
Bovendien moeten zij ons niet door al dat gerommel met US vorig jaar.
Voor mij geen verrassing Boom heeft een leuke ploeg en is versterkt tov vorig jaar met oa Binst-Daeselaere … gaan weer minstens top zes halen!Thomas1906 wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 6:18 pmZe lijken op dreef gekomen te zijn op basis van het klassement.
Binst vind ik toch serieus overroepen. Karaktervoetballer en sympathieke gast, maar toch ook niet echt een killer voor doel.ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 8:06 pmVoor mij geen verrassing Boom heeft een leuke ploeg en is versterkt tov vorig jaar met oa Binst-Daeselaere … gaan weer minstens top zes halen!Thomas1906 wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 6:18 pmZe lijken op dreef gekomen te zijn op basis van het klassement.
Ik heb hier toch wat schrik voor. Kdenk dat we met een puntje in onze situatie eigenlijk content mogen zijn, maar tzou jammer zijn om deze kans op een ‘reeksje’ te laten liggen. Ons novemberprogramma oogt niet zo zwaar en is cruciaal om de schouders te rechten en terug naar de middenmoot te stijgen. Rupel Boom is het zwaarste wat we komende weken tegenkomen.
Ik probeer misschien om rap efkes af te zakken. Zondagmatchen vind ik vaak wel vrij vervelend.
Ik vrees ervoor, zeker met de huidige ziekenboeg. Een nieuwe tegenslag mag ons vooral niet meteen weer doen zwalpen voor een maand.
Kargbo wel terug normaal gezien.
Kargbo wel terug normaal gezien.