1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Ozzy, ik heb het al neergepende vriend, uw voorspellingen hangen serieus mijn keel uit. Hoe kan ik uw reacties niet meer zien?KRKN wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:35 pmSerieus Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:10 pmVerlies tegen twee clubs die promoveerden dat kan ook tellen .. ofwel te plat voor de hoogste Amateursreeks maar we weten wel beter zekers? Waar het grote probleem stelt? Het wordt spelen om een degradatie te ontlopen want met uit Dessel en Seraing en Deinze en een verrassend Heist op het menu ..Thomas1906 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:41 pmAls ik het klassement bekijk, hebben we tot nu toe verloren van middenmoters.
Heist blijft verrassend op kop samen met Olympic. Deinze bevestigt en Seraing start beter an vorig jaar precies.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hopelijk kan Seraing een puntje pakken tegen Deinze dit weekend. Lastige tegenstander.
Dit weekend al op 12 punten staan zou ik slecht verteren.
Dit weekend al op 12 punten staan zou ik slecht verteren.
-
Foxterriër
Op foelijst zetten.Axassin wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 12:40 amOzzy, ik heb het al neergepende vriend, uw voorspellingen hangen serieus mijn keel uit. Hoe kan ik uw reacties niet meer zien?KRKN wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:35 pmSerieus Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:10 pm
Verlies tegen twee clubs die promoveerden dat kan ook tellen .. ofwel te plat voor de hoogste Amateursreeks maar we weten wel beter zekers? Waar het grote probleem stelt? Het wordt spelen om een degradatie te ontlopen want met uit Dessel en Seraing en Deinze en een verrassend Heist op het menu ..
Twee opvallende zaken als je naar de rangschikking kijkt (buiten die van ons dan):
- De dramatische start van Patro, die de meesten toch als outsider zien.
- De start van Heist, die met een 9 op 9 toch serieus uit de startblokken vertrokken zijn.
- De dramatische start van Patro, die de meesten toch als outsider zien.
- De start van Heist, die met een 9 op 9 toch serieus uit de startblokken vertrokken zijn.
2 seizoenen geleden heeft Heist de eindronde gehaald. Vorig jaar hadden ze een relatief zwak seizoen. Dus echt verrassend is het niet, men wil daar niet meer promoveren (voorlopig). Dus ze kunnen zonder druk spelen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Klopt, en ook bij ploegen als RWDM en Club Luik draait het toch niet echt.
Deinze is dus voorlopig de enige ploeg die nog geen punten heeft laten liggen. Ik snak naar dat eerste puntje, maar ben toch nog niet fatalistisch als ik naar de rangschikking kijk. Jammer dat we nu net tegen twee kleppers moeten.
Begint er echt wel slecht uit te zien hoor voor geel-zwart andere uitslagen van dit weekeind nl Wezet-Rupel Boom 1-2
Luik-RWDM 1-0
Winkel sport-Dessel 2-1 ..
De concurrenten voor degradatie winnen dus.
Luik-RWDM 1-0
Winkel sport-Dessel 2-1 ..
De concurrenten voor degradatie winnen dus.
-
Thomas1906
RWDM wordt niets met Fred aan het roer. Zo'n domme zet van hun om die trainer te ontslaan.
Inderdaad ook voor hun een dramatiqche start. Benieuwd of Fredje het nog lang mag proberen daar.Thomas1906 wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 8:29 pmRWDM wordt niets met Fred aan het roer. Zo'n domme zet van hun om die trainer te ontslaan.
ze hebben 11 punten staan niet veel achter hoor op plaats 4.Flor wrote: ↑Fri Oct 18, 2019 4:50 pmInderdaad ook voor hun een dramatiqche start. Benieuwd of Fredje het nog lang mag proberen daar.Thomas1906 wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 8:29 pmRWDM wordt niets met Fred aan het roer. Zo'n domme zet van hun om die trainer te ontslaan.