1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Laatste match dat hij speelde op niveau was 20 april 2018. Nadien zelfs amper op de bank mogen zitten. Denk dat zijn naam meer angst zal inboezemen dan hetgeen hij effectief op de mat gaat leggen.
Komend weekend is er trouwens ook nog een andere blikvanger, met Patro tegen Dender.
Die laatste zijn met een 0 2 overwinning op RWDM toch stevig aan de competitie begonnen.
Deinze krijgt met Club Liege toch ook geen hapklare brok op bezoek. Hopelijk laten die wat punten liggen.
Die laatste zijn met een 0 2 overwinning op RWDM toch stevig aan de competitie begonnen.
Deinze krijgt met Club Liege toch ook geen hapklare brok op bezoek. Hopelijk laten die wat punten liggen.
Ik weet niet wat we van Luik moeten verwachten,pandoering gehad thuis tegen Heist. Ofwel Heist dit jaar veel sterker !Eric wrote: ↑Wed Sep 04, 2019 7:41 pmKomend weekend is er trouwens ook nog een andere blikvanger, met Patro tegen Dender.
En Deinze uitgehaald met 5-0 tegen Luik. Pittig.Carlke wrote: ↑Wed Sep 04, 2019 9:10 pmIk weet niet wat we van Luik moeten verwachten,pandoering gehad thuis tegen Heist. Ofwel Heist dit jaar veel sterker !Eric wrote: ↑Wed Sep 04, 2019 7:41 pmKomend weekend is er trouwens ook nog een andere blikvanger, met Patro tegen Dender.
-
Thomas1906
Op dit moment denk ik dat Heist een goed seizoen tegemoet gaat.Carlke wrote: ↑Wed Sep 04, 2019 9:10 pmIk weet niet wat we van Luik moeten verwachten,pandoering gehad thuis tegen Heist. Ofwel Heist dit jaar veel sterker !Eric wrote: ↑Wed Sep 04, 2019 7:41 pmKomend weekend is er trouwens ook nog een andere blikvanger, met Patro tegen Dender.
Ook RWDM - Deinze dit weekend. Erg interessant.
-
Thomas1906
Als ik het klassement bekijk, hebben we tot nu toe verloren van middenmoters.
Heist blijft verrassend op kop samen met Olympic. Deinze bevestigt en Seraing start beter an vorig jaar precies.
Heist blijft verrassend op kop samen met Olympic. Deinze bevestigt en Seraing start beter an vorig jaar precies.
Verlies tegen twee clubs die promoveerden dat kan ook tellen .. ofwel te plat voor de hoogste Amateursreeks maar we weten wel beter zekers? Waar het grote probleem stelt? Het wordt spelen om een degradatie te ontlopen want met uit Dessel en Seraing en Deinze en een verrassend Heist op het menu ..Thomas1906 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:41 pmAls ik het klassement bekijk, hebben we tot nu toe verloren van middenmoters.
Serieus Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 11:10 pmVerlies tegen twee clubs die promoveerden dat kan ook tellen .. ofwel te plat voor de hoogste Amateursreeks maar we weten wel beter zekers? Waar het grote probleem stelt? Het wordt spelen om een degradatie te ontlopen want met uit Dessel en Seraing en Deinze en een verrassend Heist op het menu ..Thomas1906 wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 10:41 pmAls ik het klassement bekijk, hebben we tot nu toe verloren van middenmoters.