A-kern
Re: A-kern
Goh, met Terry Osei-Berkoe heb je wel wat creativiteit. In principe met Da Silva ook, alleen is die nogal traag.Justhomuch wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 6:32 amEn niets van creativiteit in geen enkele linie, dus ergens vrees ik voor nog meer statisch voetbal. Uiteindelijk is’t gewoon afwachten...Carlke wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 5:45 amik vind eerlijk we zijn wel versterkt voor spelers met blessures te vervangen. dus in de breedte versterkt. maar geen een speler gehaald waarvan de tegenstrever moet zeggen oppassen die gaat ons kapot doen. ik denk rwdm en deinze echt sterk gaan zijn en schat de reeks sterker in dan vorig jaar. ook seraing gaat goed zijn denk.
Nu, als we er zaterdag 2 op corner binnenbuffelen is dat ook goed voor mij
En ivm de sterkte van de reeks: RWDM is zeker versterkt, maar een kandidaat van het type Virton zit er toch niet bij vind ik.
Deinze volgens mij. Zijn praktisch niets kwijt (buiten Vinck maar die stond niet altijd in de basis). + Versterkt met Staelens (toch vorig seizoen weer +15 doelpunten op de 10 bij een degradant) en de broertjes Bertaccini. Zijn echt technisch veel te goed voor 1ste amateur. Haalden bijvoorbeeld ook Jannes Vansteenkiste. Serieus wat matchen op de teller in Holland en in een verder verleden bij Antwerp.KRKN wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 7:22 amGoh, met Terry Osei-Berkoe heb je wel wat creativiteit. In principe met Da Silva ook, alleen is die nogal traag.Justhomuch wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 6:32 amEn niets van creativiteit in geen enkele linie, dus ergens vrees ik voor nog meer statisch voetbal. Uiteindelijk is’t gewoon afwachten...Carlke wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 5:45 amik vind eerlijk we zijn wel versterkt voor spelers met blessures te vervangen. dus in de breedte versterkt. maar geen een speler gehaald waarvan de tegenstrever moet zeggen oppassen die gaat ons kapot doen. ik denk rwdm en deinze echt sterk gaan zijn en schat de reeks sterker in dan vorig jaar. ook seraing gaat goed zijn denk.
Nu, als we er zaterdag 2 op corner binnenbuffelen is dat ook goed voor mij
En ivm de sterkte van de reeks: RWDM is zeker versterkt, maar een kandidaat van het type Virton zit er toch niet bij vind ik.
RWDM wel de grootste namen, maar moeten oppassen dat het geen clash van ego's wordt.
Seraing ook niet onderschatten en Patro is toch ook wel een stevig ploegske. Haalden recent nog Azevedo en Corstjens. Zijn mannen die bij ons ook niet zouden misstaan
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dus een eindronde, vermoedelijk met RWDM, LK, Deinze en een vierde telg. Ik gok voor die laatste op Luik, Seraing, Patro of Dender.
-
Jij bent wel een zeer grote optimist ik ga het wat terughoudener houden zal zwaar worden met deze kern envooral" rocky "voor eindronde te behalen.
Integendeel. Ik ben er quasi zeker van dat Rocky niet veel krediet meer heeft en dat hij dus wel goed zal moeten presteren. Ik geef hem 30% kans om tegen eind november nog coach te zijn. Dus of hij presteert goed en we zitten op eindrondekoers, of we halen iemand anders die ons daar kan brengen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 12:18 pmJij bent wel een zeer grote optimist ik ga het wat terughoudener houden zal zwaar worden met deze kern envooral" rocky "voor eindronde te behalen.
Of... het geld is op om een bekwaam trainer te gaan halen?KRKN wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 2:08 pmIntegendeel. Ik ben er quasi zeker van dat Rocky niet veel krediet meer heeft en dat hij dus wel goed zal moeten presteren. Ik geef hem 30% kans om tegen eind november nog coach te zijn. Dus of hij presteert goed en we zitten op eindrondekoers, of we halen iemand anders die ons daar kan brengen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 12:18 pmJij bent wel een zeer grote optimist ik ga het wat terughoudener houden zal zwaar worden met deze kern envooral" rocky "voor eindronde te behalen.
No joke; Waasland Beveren denkt aan Rocky Peeters als coach.
Zou echt een geschenk uit de hemel zijn! Wie gaat hem mee brengen?
Zou echt een geschenk uit de hemel zijn! Wie gaat hem mee brengen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Op een ander forum zou een LKer nu overladen worden met 5 man die dat stoken zou noemenBerlaar wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 2:23 pmOf... het geld is op om een bekwaam trainer te gaan halen?KRKN wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 2:08 pmIntegendeel. Ik ben er quasi zeker van dat Rocky niet veel krediet meer heeft en dat hij dus wel goed zal moeten presteren. Ik geef hem 30% kans om tegen eind november nog coach te zijn. Dus of hij presteert goed en we zitten op eindrondekoers, of we halen iemand anders die ons daar kan brengen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 12:18 pm
Jij bent wel een zeer grote optimist ik ga het wat terughoudener houden zal zwaar worden met deze kern envooral" rocky "voor eindronde te behalen.
Ik vermoed dat ze inderdaad niet veel buiten hun begroting willen kleuren, iets wat we alleen maar kunnen aanmoedigen. Dat is niet noodzakelijk hetzelfde als ‘het geld is op’.
Verder vind ik dat je het bestuur over heel de Rocky situatie niet veel kan verwijten; ze kozen voor een jonge ambitieuze trainer die het in een lagere reeks erg goed deed. Das een gok, sowieso, maar niet 1 die je noodzakelijk moet afkraken. Het draait voorlopig niet goed uit, maar we zijn 1 officiele wedstrijd ver dit seizoen. Als dit zo blijft duren en het betert niet, dan mag je uiteraard wel actie verwachten. En nee Ozzy, laten we Urbain er niet bij betrekken
Rupel Boom niet vergeten mensen echt niet .. dacht vorig jaar vijfde geeindigd ondanks het vertrek van Urbain-Dave en hebben zich toch met Binst-Daeselaire versterkt! Gaan verrassen en zou mij niet verwonderen dat ze top vier eindigen veel zal afhangen van blessures!
Was helemaal niet stokend bedoeld hoor voor alle duidelijkheid, was een oprechte denkpiste.Flor wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 3:30 pmOp een ander forum zou een LKer nu overladen worden met 5 man die dat stoken zou noemenBerlaar wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 2:23 pmOf... het geld is op om een bekwaam trainer te gaan halen?KRKN wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 2:08 pm
Integendeel. Ik ben er quasi zeker van dat Rocky niet veel krediet meer heeft en dat hij dus wel goed zal moeten presteren. Ik geef hem 30% kans om tegen eind november nog coach te zijn. Dus of hij presteert goed en we zitten op eindrondekoers, of we halen iemand anders die ons daar kan brengen.
Ik vermoed dat ze inderdaad niet veel buiten hun begroting willen kleuren, iets wat we alleen maar kunnen aanmoedigen. Dat is niet noodzakelijk hetzelfde als ‘het geld is op’.
Verder vind ik dat je het bestuur over heel de Rocky situatie niet veel kan verwijten; ze kozen voor een jonge ambitieuze trainer die het in een lagere reeks erg goed deed. Das een gok, sowieso, maar niet 1 die je noodzakelijk moet afkraken. Het draait voorlopig niet goed uit, maar we zijn 1 officiele wedstrijd ver dit seizoen. Als dit zo blijft duren en het betert niet, dan mag je uiteraard wel actie verwachten. En nee Ozzy, laten we Urbain er niet bij betrekken