Fifa World Cup 2026
Re: Fifa World Cup 2026
Seffes Big Rom erin...
-
LispFan1906
Jammer, maar vandaag heeft de betere ploeg gewonnen. Zeer trots op onze Duivels. Seys en Ngoy trouwens, die hebben enorm veel potentieel. Ngoy heeft, op een paar slechte passes en die ongelukkige rode kaart na, quasi een perfect toernooi gespeeld. En Seys heeft op een half uur, zonder hiervoor ook maar één seconde gespeeld te hebben, de beste rechtsbuiten ter wereld helemaal in zijn achterzak gestopt. Ik kijk in ieder geval uit naar de Nations League later dit jaar, iets dat ik voor dit toernooi nooit gedacht had dat ik het zou zeggen.
2... Nu wordt het bouwen geblazen, altijd de pluspunten meenemen naar een volgend tornooi! Seys-De Cuyper-Ngoy-De Ketelaar nooit gedacht dat ik het ooit zou posten maar eindelijk is die ontbolstert de laatste matchen, Pardo verwacht ik ook heel van, Raskin wat een WK heeft die gespeelt zeg-Onana-Lukobakio-Docu-Tielemans-MoreiraLispFan1906 wrote: ↑Fri Jul 10, 2026 11:48 pmJammer, maar vandaag heeft de betere ploeg gewonnen. Zeer trots op onze Duivels. Seys en Ngoy trouwens, die hebben enorm veel potentieel. Ngoy heeft, op een paar slechte passes en die ongelukkige rode kaart na, quasi een perfect toernooi gespeeld. En Seys heeft op een half uur, zonder hiervoor ook maar één seconde gespeeld te hebben, de beste rechtsbuiten ter wereld helemaal in zijn achterzak gestopt. Ik kijk in ieder geval uit naar de Nations League later dit jaar, iets dat ik voor dit toernooi nooit gedacht had dat ik het zou zeggen.
en nog enkelen bouwen maar!- Justhomuch
2LispFan1906 wrote: ↑Fri Jul 10, 2026 11:48 pmJammer, maar vandaag heeft de betere ploeg gewonnen. Zeer trots op onze Duivels. Seys en Ngoy trouwens, die hebben enorm veel potentieel. Ngoy heeft, op een paar slechte passes en die ongelukkige rode kaart na, quasi een perfect toernooi gespeeld. En Seys heeft op een half uur, zonder hiervoor ook maar één seconde gespeeld te hebben, de beste rechtsbuiten ter wereld helemaal in zijn achterzak gestopt. Ik kijk in ieder geval uit naar de Nations League later dit jaar, iets dat ik voor dit toernooi nooit gedacht had dat ik het zou zeggen.
Al zegt de Nations League mij heel weinig
Wij komen áltijd terug!