Fifa World Cup 2026
Re: Fifa World Cup 2026
Seffes Big Rom erin...
-
LispFan1906
Jammer, maar vandaag heeft de betere ploeg gewonnen. Zeer trots op onze Duivels. Seys en Ngoy trouwens, die hebben enorm veel potentieel. Ngoy heeft, op een paar slechte passes en die ongelukkige rode kaart na, quasi een perfect toernooi gespeeld. En Seys heeft op een half uur, zonder hiervoor ook maar één seconde gespeeld te hebben, de beste rechtsbuiten ter wereld helemaal in zijn achterzak gestopt. Ik kijk in ieder geval uit naar de Nations League later dit jaar, iets dat ik voor dit toernooi nooit gedacht had dat ik het zou zeggen.
2... Nu wordt het bouwen geblazen, altijd de pluspunten meenemen naar een volgend tornooi! Seys-De Cuyper-Ngoy-De Ketelaar nooit gedacht dat ik het ooit zou posten maar eindelijk is die ontbolstert de laatste matchen, Pardo verwacht ik ook heel van, Raskin wat een WK heeft die gespeelt zeg-Onana-Lukobakio-Docu-Tielemans-MoreiraLispFan1906 wrote: ↑Fri Jul 10, 2026 11:48 pmJammer, maar vandaag heeft de betere ploeg gewonnen. Zeer trots op onze Duivels. Seys en Ngoy trouwens, die hebben enorm veel potentieel. Ngoy heeft, op een paar slechte passes en die ongelukkige rode kaart na, quasi een perfect toernooi gespeeld. En Seys heeft op een half uur, zonder hiervoor ook maar één seconde gespeeld te hebben, de beste rechtsbuiten ter wereld helemaal in zijn achterzak gestopt. Ik kijk in ieder geval uit naar de Nations League later dit jaar, iets dat ik voor dit toernooi nooit gedacht had dat ik het zou zeggen.
en nog enkelen bouwen maar!- Justhomuch
2LispFan1906 wrote: ↑Fri Jul 10, 2026 11:48 pmJammer, maar vandaag heeft de betere ploeg gewonnen. Zeer trots op onze Duivels. Seys en Ngoy trouwens, die hebben enorm veel potentieel. Ngoy heeft, op een paar slechte passes en die ongelukkige rode kaart na, quasi een perfect toernooi gespeeld. En Seys heeft op een half uur, zonder hiervoor ook maar één seconde gespeeld te hebben, de beste rechtsbuiten ter wereld helemaal in zijn achterzak gestopt. Ik kijk in ieder geval uit naar de Nations League later dit jaar, iets dat ik voor dit toernooi nooit gedacht had dat ik het zou zeggen.
Al zegt de Nations League mij heel weinig
Wij komen áltijd terug!
-
LispFan1906
De arrogante Fransen hebben voetballes gekregen van Spanje 
-
LispFan1906
Spanje oververdiend wereldkampioen. En onze Duivels de enige die tegen hen kon scoren 

En toch gaat Rudy eruit...LispFan1906 wrote: ↑Mon Jul 20, 2026 12:12 amSpanje oververdiend wereldkampioen. En onze Duivels de enige die tegen hen kon scoren![]()
Schande , heeft er maximum uitgehaald , en durfde het aan om stevige beslissingen te nemen .ozzy105 wrote: ↑Mon Jul 20, 2026 3:25 pmEn toch gaat Rudy eruit...LispFan1906 wrote: ↑Mon Jul 20, 2026 12:12 amSpanje oververdiend wereldkampioen. En onze Duivels de enige die tegen hen kon scoren![]()
2...Ik heb ook even gevloekt en gedacht wat doet hij bij de 2-0 tegen Sénégal plots 3 sterkhouders vervangen en kijk.. De resultaten liegen er niet om sinds zijn trainersschap amper verloren met de Duivels, kwartfinale bereikt WK enz. Degene die nu arriveerd moet blijkbaar nog betere resultaten behalen ik ben benieuwd! Ik had met Rudy verder gegaan zoals zovelen maar wie zijn wij maar tenslotte?Carlke wrote: ↑Mon Jul 20, 2026 5:15 pmSchande , heeft er maximum uitgehaald , en durfde het aan om stevige beslissingen te nemen .ozzy105 wrote: ↑Mon Jul 20, 2026 3:25 pmEn toch gaat Rudy eruit...LispFan1906 wrote: ↑Mon Jul 20, 2026 12:12 amSpanje oververdiend wereldkampioen. En onze Duivels de enige die tegen hen kon scoren![]()
-
LispFan1906
Van Bommel nieuwe bondscoach. We zullen pas weten of hij het wel of niet goed zal doen eens hij een match heeft gecoacht. Ik wens hem het beste en hoop voor hem en ons dat het een goede keuze blijkt te zijn, maar ik heb er momenteel 0 vertrouwen in.