A-kern
Re: A-kern
Niets te maken met training of dergelijke , was een stomme verkeerde beweging die hem deze blessure kost,
Zijn vader zit voor ons op de tribune, en die zijn ze direct komen halen toen Yente vervangen is.
Hopelijk blijft het hierbij
Zijn vader zit voor ons op de tribune, en die zijn ze direct komen halen toen Yente vervangen is.
Hopelijk blijft het hierbij

- Justhomuch
-
LispFan1906
Mertens bevestigde zelf via instagram dat het een acl blessure is.
Sneu voor hem want ziet wss een transfer naar Lommel in het water vallen, de club die mogelijk volgend seizoen in de hoogste klasse speelt. Langs de andere kant zit er nu ene te vloeken.
-
LispFan1906
Als Lommel zoveel interesse had voor Mertens hadden ze hem wel gekocht in de winter. Zelfs als hij niet geblesseerd was, als Lommel promoveert zouden ze sowieso voor iemand anders gegaan zijn.
Jammer kruisband dus out tot winterstop en eens je terug helemaal bent zoals je was is seizoen bijna gedaan. Nu zal de vos eerste keuze worden ... mischien vink terug halen mocht toch veel spelen bij lokeren. Of gaan ze de schrijver houden ! Kan ook.
Die reacties op sociale media over deze blessure zijn weer om mottig van te worden
Yente heeft zelf pas gisteren erover gepost, dus zal afgesproken zijn dat Lierse dit pas dan ging communiceren.
De competitie is nog heel ver weg, dus ofdat we dat nu vorige week wisten of vandaag , what tha fuck maakt dat in hemelsnaam uit ?
Sommige doen precies of ze moeten alles direct weten.
Dat de communicatie op Lierse niet altijd is zoals we zouden willen, da klopt.
Maar om nu weer alle bagger van de wereld op de club te storten omdat ze vinden dat dit 3 weken geleden al had gepost moeten worden, da kan er bij mij niet in.
Yente heeft zelf pas gisteren erover gepost, dus zal afgesproken zijn dat Lierse dit pas dan ging communiceren.
De competitie is nog heel ver weg, dus ofdat we dat nu vorige week wisten of vandaag , what tha fuck maakt dat in hemelsnaam uit ?
Sommige doen precies of ze moeten alles direct weten.
Dat de communicatie op Lierse niet altijd is zoals we zouden willen, da klopt.
Maar om nu weer alle bagger van de wereld op de club te storten omdat ze vinden dat dit 3 weken geleden al had gepost moeten worden, da kan er bij mij niet in.
Ik vind Mertens eerlijk gezegd ook gene wauw speler. Maar dat is mijn mening hé. Ook één van 13 in een dozijn juist zoals Daguin.
Wel heel goeie statistieken op die positie.
Daguin zijn vertrek inmiddels bekend gemaakt via de social media post van 1 of ander restaurant
Naar waar trekt hij?
Formerly known as Lisp-boy