Zijn vader zit voor ons op de tribune, en die zijn ze direct komen halen toen Yente vervangen is.
Hopelijk blijft het hierbij
Mertens bevestigde zelf via instagram dat het een acl blessure is.
Als Lommel zoveel interesse had voor Mertens hadden ze hem wel gekocht in de winter. Zelfs als hij niet geblesseerd was, als Lommel promoveert zouden ze sowieso voor iemand anders gegaan zijn.ozzy105 wrote: Mon May 04, 2026 10:37 pm Sneu voor hem want ziet wss een transfer naar Lommel in het water vallen, de club die mogelijk volgend seizoen in de hoogste klasse speelt. Langs de andere kant zit er nu ene te vloeken.
Wel heel goeie statistieken op die positie.Steve84 wrote: Tue May 05, 2026 10:38 pm Ik vind Mertens eerlijk gezegd ook gene wauw speler. Maar dat is mijn mening hé. Ook één van 13 in een dozijn juist zoals Daguin.
Naar waar trekt hij?KRKN wrote: Wed May 06, 2026 7:56 amWel heel goeie statistieken op die positie.Steve84 wrote: Tue May 05, 2026 10:38 pm Ik vind Mertens eerlijk gezegd ook gene wauw speler. Maar dat is mijn mening hé. Ook één van 13 in een dozijn juist zoals Daguin.
Daguin zijn vertrek inmiddels bekend gemaakt via de social media post van 1 of ander restaurant![]()