Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Clubnieuws

Post by Carlke » Sat Jul 20, 2019 2:14 pm

Carlke wrote:
Sat Jul 20, 2019 2:12 pm
Als het goed is zeg ik het ook,maar vandaag toch ontgoocheld in onze club.ik kom om half 1 op Lierse voor abonnementen,resultaat gesloten. 3 keer gezien of ik mij niet vergiste van uren want daar Hong van 14 tot 17 uur. Maar op openingsuren die ze op tv aangaven van 10 tot 17 uur, gelukkig moet ik niet te ver rijden maar sommige misschien wel en dat mee maken ☹️☹️☹️☹️
Bedoel fb niet tv 😃

Eric

Post by Eric » Mon Jul 22, 2019 11:48 am

Carlke wrote:
Sat Jul 20, 2019 2:14 pm
Carlke wrote:
Sat Jul 20, 2019 2:12 pm
Als het goed is zeg ik het ook,maar vandaag toch ontgoocheld in onze club.ik kom om half 1 op Lierse voor abonnementen,resultaat gesloten. 3 keer gezien of ik mij niet vergiste van uren want daar Hong van 14 tot 17 uur. Maar op openingsuren die ze op tv aangaven van 10 tot 17 uur, gelukkig moet ik niet te ver rijden maar sommige misschien wel en dat mee maken ☹️☹️☹️☹️
Bedoel fb niet tv 😃
Ik zie net dat ze aangepast zijn; inderdaad toch wel wat ongelukkig.

Hopelijk snel een update om het aantal abo’s! Het trainingsschema is aangepast wegens de hitte trouwens.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jul 24, 2019 8:05 am

Iemand een idee hoe het met Zimmer staal zit? Zou het jammer vinden moesten ze volledig verdwijnen bij ons.
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 24, 2019 8:14 am

Justhomuch wrote:
Wed Jul 24, 2019 8:05 am
Iemand een idee hoe het met Zimmer staal zit? Zou het jammer vinden moesten ze volledig verdwijnen bij ons.
Nope. Heb iemand die vraag op facebook ook zien stellen maar voorlopig geen reactie op. Zou mij echt straf lijken, moesten die er volledig mee stoppen. Het was ook Luc Cools die Van Thillo kende van op Antwerp en hem naar Lier bracht. Dat hij op Antwerp ook gaat zien, is zeker niet nieuw en economisch gezien lijken mijn zijn loges daar een logische keuze. Als ik het juist heb, lopen veel van hun activiteiten via de Antwerpse Haven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 24, 2019 8:42 am

Ik lees net op het LL-forum dat Zimmerstaal verkocht is aan een grote boite. Vandaar ook dat hun sponsorvisie wijzigt en dat ze hun focus richten op Antwerp en de haven. Zeker niet onbegrijpelijk.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Wed Jul 24, 2019 10:21 am

Axassin wrote:
Wed Jul 24, 2019 8:42 am
Ik lees net op het LL-forum dat Zimmerstaal verkocht is aan een grote boite. Vandaar ook dat hun sponsorvisie wijzigt en dat ze hun focus richten op Antwerp en de haven. Zeker niet onbegrijpelijk.
Maar hun loge is dan wel weg? Das toch een klap.

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 24, 2019 1:28 pm

Ik ben fan van de tenuekes!

Flor

Post by Flor » Wed Jul 24, 2019 2:39 pm

Axassin wrote:
Wed Jul 24, 2019 1:28 pm
Ik ben fan van de tenuekes!
Zeker, veeeel beter als vorig jaar. Ook de sponsering staat er gewoon vrij droog op. Goeie zet.

Als ze kampioen spelen, durf ik er een aanschaffen ;)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jul 24, 2019 5:28 pm

Axassin wrote:
Wed Jul 24, 2019 8:14 am
Justhomuch wrote:
Nope. Heb iemand die vraag op facebook ook zien stellen maar voorlopig geen reactie op. Zou mij echt straf lijken, moesten die er volledig mee stoppen. Het was ook Luc Cools die Van Thillo kende van op Antwerp en hem naar Lier bracht. Dat hij op Antwerp ook gaat zien, is zeker niet nieuw en economisch gezien lijken mijn zijn loges daar een logische keuze. Als ik het juist heb, lopen veel van hun activiteiten via de Antwerpse Haven.
Dat was ik denk ik 🙈
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 24, 2019 5:52 pm

Justhomuch wrote:
Wed Jul 24, 2019 5:28 pm
Axassin wrote:
Wed Jul 24, 2019 8:14 am
Justhomuch wrote:
Dat was ik denk ik 🙈
Dag Thomas! :twisted:

Post Reply