Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Bedoel fb niet tvCarlke wrote: ↑Sat Jul 20, 2019 2:12 pmAls het goed is zeg ik het ook,maar vandaag toch ontgoocheld in onze club.ik kom om half 1 op Lierse voor abonnementen,resultaat gesloten. 3 keer gezien of ik mij niet vergiste van uren want daar Hong van 14 tot 17 uur. Maar op openingsuren die ze op tv aangaven van 10 tot 17 uur, gelukkig moet ik niet te ver rijden maar sommige misschien wel en dat mee maken
Ik zie net dat ze aangepast zijn; inderdaad toch wel wat ongelukkig.Carlke wrote: ↑Sat Jul 20, 2019 2:14 pmBedoel fb niet tvCarlke wrote: ↑Sat Jul 20, 2019 2:12 pmAls het goed is zeg ik het ook,maar vandaag toch ontgoocheld in onze club.ik kom om half 1 op Lierse voor abonnementen,resultaat gesloten. 3 keer gezien of ik mij niet vergiste van uren want daar Hong van 14 tot 17 uur. Maar op openingsuren die ze op tv aangaven van 10 tot 17 uur, gelukkig moet ik niet te ver rijden maar sommige misschien wel en dat mee maken
Hopelijk snel een update om het aantal abo’s! Het trainingsschema is aangepast wegens de hitte trouwens.
- Justhomuch
Iemand een idee hoe het met Zimmer staal zit? Zou het jammer vinden moesten ze volledig verdwijnen bij ons.
Wij komen áltijd terug!
Nope. Heb iemand die vraag op facebook ook zien stellen maar voorlopig geen reactie op. Zou mij echt straf lijken, moesten die er volledig mee stoppen. Het was ook Luc Cools die Van Thillo kende van op Antwerp en hem naar Lier bracht. Dat hij op Antwerp ook gaat zien, is zeker niet nieuw en economisch gezien lijken mijn zijn loges daar een logische keuze. Als ik het juist heb, lopen veel van hun activiteiten via de Antwerpse Haven.Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:05 amIemand een idee hoe het met Zimmer staal zit? Zou het jammer vinden moesten ze volledig verdwijnen bij ons.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik lees net op het LL-forum dat Zimmerstaal verkocht is aan een grote boite. Vandaar ook dat hun sponsorvisie wijzigt en dat ze hun focus richten op Antwerp en de haven. Zeker niet onbegrijpelijk.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik ben fan van de tenuekes!
- Justhomuch
Dat was ik denk ikAxassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:14 amNope. Heb iemand die vraag op facebook ook zien stellen maar voorlopig geen reactie op. Zou mij echt straf lijken, moesten die er volledig mee stoppen. Het was ook Luc Cools die Van Thillo kende van op Antwerp en hem naar Lier bracht. Dat hij op Antwerp ook gaat zien, is zeker niet nieuw en economisch gezien lijken mijn zijn loges daar een logische keuze. Als ik het juist heb, lopen veel van hun activiteiten via de Antwerpse Haven.Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:05 amIemand een idee hoe het met Zimmer staal zit? Zou het jammer vinden moesten ze volledig verdwijnen bij ons.
Wij komen áltijd terug!
Dag Thomas!Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 5:28 pmDat was ik denk ikAxassin wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:14 amNope. Heb iemand die vraag op facebook ook zien stellen maar voorlopig geen reactie op. Zou mij echt straf lijken, moesten die er volledig mee stoppen. Het was ook Luc Cools die Van Thillo kende van op Antwerp en hem naar Lier bracht. Dat hij op Antwerp ook gaat zien, is zeker niet nieuw en economisch gezien lijken mijn zijn loges daar een logische keuze. Als ik het juist heb, lopen veel van hun activiteiten via de Antwerpse Haven.Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 24, 2019 8:05 amIemand een idee hoe het met Zimmer staal zit? Zou het jammer vinden moesten ze volledig verdwijnen bij ons.