Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
10 goalen in zijn laatste 2 jaar in 3de duitse klassen op bijna 50 matchen?
en zijn jaar ervoor in Keuken klassen er nog is 6 bij. Op statistieken is dat dan ook niet hé.
En doorgestuurd bij Roda na zijn test nog geen maand geleden...
Ik had ook liever Dante Vanzeir zien komen hoor. Maar denk dat realiteit is dat iemand die er vlotjes 15 per seizoen intrapt in een deftige competitie geen spek voor onze bek is.andyosgarcia wrote: ↑Wed Sep 10, 2025 8:24 pm10 goalen in zijn laatste 2 jaar in 3de duitse klassen op bijna 50 matchen?
en zijn jaar ervoor in Keuken klassen er nog is 6 bij. Op statistieken is dat dan ook niet hé.
Andyosgarcia: het gaat me vooral over hoe Ozzy hier elke post en elke quote in elke post opnieuw moet verzieken. En telkens sleurt hij er vanalles bij in de hoop ergens eens gelijk te halen. Die mens heeft een serieus psychisch probleem. In de posts na de overwinning tegen Eupen of Merelbeke zie je hem niet. Dan is hij toevallig op verlof. Ik heb het een tijdje van me af kunnen zetten en negeren, maar de emmer der onnozelheden is vol.
-
Ok maar dan kan je net zo goed een probleem hebben met mij zeg maar.Lipser wrote: ↑Wed Sep 10, 2025 9:46 pmIk had ook liever Dante Vanzeir zien komen hoor. Maar denk dat realiteit is dat iemand die er vlotjes 15 per seizoen intrapt in een deftige competitie geen spek voor onze bek is.andyosgarcia wrote: ↑Wed Sep 10, 2025 8:24 pm10 goalen in zijn laatste 2 jaar in 3de duitse klassen op bijna 50 matchen?
Andyosgarcia: het gaat me vooral over hoe Ozzy hier elke post en elke quote in elke post opnieuw moet verzieken. En telkens sleurt hij er vanalles bij in de hoop ergens eens gelijk te halen. Die mens heeft een serieus psychisch probleem. In de posts na de overwinning tegen Eupen of Merelbeke zie je hem niet. Dan is hij toevallig op verlof. Ik heb het een tijdje van me af kunnen zetten en negeren, maar de emmer der onnozelheden is vol.

Ik blijf erbij dat die match, en die volgde duidelijk zichtbaar is dat onze kern, alleen fysiek al niet meer dan een 30 tal minuten het spel van de coach aan kan. Als er dan niets bij komt en zoals hij in de laatste wedstrijd in de blessuretijd nog steeds 5 man laat opwarmen...
Dan is je Kern Fysiek niet gemaakt voor het spel , Te dun en gelooft de coach niet in zijn bank.
Dat is voor een heel seizoen lang, als je nu niets bent gaan halen...niet bepaald "hoopgevend"
Ik weet dat hij 100x in herhaling valt, maar je kan hem ook geen 100% ongelijk geven en zolang iedereen ja blijft knikken en "oh we bestaan nog" blijft prediken... Gaan er geen ogen open gaan boven in. Heb het hier ook al eerder gepost. Financieel gezond zijn nu is leuk en tof, maar als je de boot naar 1e dit seizoen mist... zit je vanaf volgend jaar in een financieel kerkhof in tweede klasse waar je amper nog zal uit raken richting boven. Want met nog meer teams in eerste, gaat de kwaliteit en de "aantrekkelijkheid" van 2de er niet op vooruit... nog voor de supporters nog voor de sponsors.
Waarom moeten er ogen opengaan? Voor jullie is Lvt precies ne crimineel met als misdaad dat hij Lierse heeft gekocht. Is alles perfect? Nee. Maar jullie overdrijven toch wel hoor. Denken jullie dat de investeerders de deur gaan plat lopen moest Lvt weg zijn? Trouwens investeren en voetbalploeg gaan niet samen, in het voetbal valt niks te verdienen en zeker niet bij kleine ploegen als Lierse. Zoals ik al zei ga morgen naar dat praatcafé en zeg het hem/hun in hun gezicht. Een beetje positivisme mag toch wel of niet. En ja ik ben één van die snullen met oogkleppen volgens jullie die blij zijn dat Lierse nog bestaat en dat ik elke 2 weken naar Lier kan rijden. En als Lierse zou zakken dan ga ik nog blijven komen. Supporter ben je voor altijd. En Ozzy het is dankzij mensen als jou dat de maatschappij zo gepolariseerd is.
Mannekes, het is maar voetbal. En ozzy heeft het recht op zijn mening like it or not. De "toleranten" hebbe blijkbaar altijd een probleem met onwelvallige meningen, ook al valt ozzy regelmatig in herhaling.En Ozzy het is dankzij mensen als jou dat de maatschappij zo gepolariseerd is
On topic er zou echt nog wel iets mogen bijkomen.
Ik lees dat Obbi nog geen ploeg heeft

-
Dat heel veel mensen zien dat er sportief wat bij moet, dat ook een coach dat vraagt. Daar alleen al heeft hij zijn ogen momenteel dicht voor, ben zijn centrale as die "behouden" is nog niet vergeten.Steve84 wrote: ↑Wed Sep 10, 2025 11:12 pmWaarom moeten er ogen opengaan? Voor jullie is Lvt precies ne crimineel met als misdaad dat hij Lierse heeft gekocht. Is alles perfect? Nee. Maar jullie overdrijven toch wel hoor. Denken jullie dat de investeerders de deur gaan plat lopen moest Lvt weg zijn? Trouwens investeren en voetbalploeg gaan niet samen, in het voetbal valt niks te verdienen en zeker niet bij kleine ploegen als Lierse. Zoals ik al zei ga morgen naar dat praatcafé en zeg het hem/hun in hun gezicht. Een beetje positivisme mag toch wel of niet. En ja ik ben één van die snullen met oogkleppen volgens jullie die blij zijn dat Lierse nog bestaat en dat ik elke 2 weken naar Lier kan rijden. En als Lierse zou zakken dan ga ik nog blijven komen. Supporter ben je voor altijd. En Ozzy het is dankzij mensen als jou dat de maatschappij zo gepolariseerd is.

Maar als ge ergens het idee hebt sinds 3 september? dat ik hem als Cirmineel bezie , fijn voor u

Vinde gij van niet, fine. Wilde gij in eerste amateurs ook gaan zien, fine!
Leg me alleen geen woorden in de mond, thnx!
zijn bijvoorbeeld een : De sart, Déom , corryn , Michael Heylen, Iebe Swers , .... allemaal Belgen zonder contract momenteel (denk ik)
Barnes van sttv ? Tshibuabua van Seraing ne beer dat wel al is graag een kaartje pakt

Ik had toch graag twee zaken van elkaar gescheiden:
Dat deze spelerskern zowat de zwakste is sinds we terug in 1B spelen, daar is zowat iedereen het over eens. Vooral centraal achteraan en in de spits moet er nog wat bij. Liefst ervaring.
De spelwijze van de trainer oogt wel spectaculair. Maar om ze uit te voeren, is de fysieke basis niet groot genoeg. Dat zag je tegen Eupen, maar ook de tweede helft op Merelbeke. Denk dat men in de voorbereiding beter ook een aantal keer twee keer per dag had getraind.
Het gaat mij vooral over de manier waarop iets gezegd wordt.
Door in elke post aan te komen met een hele rits verhalen met halve waarheden en soms ook volledige leugens, daar heb ik het niet voor. Als je in elke post op de man gaat spelen, daar heb ik het niet voor. Dat je dan ook nog in heel wat posts bijna hoopt dat de ploeg verliest, dat kan er bij mij als supporter helemaal niet in. Dan ben je geen supporter (en volgens mij ook nooit geweest), maar een onruststoker.
Bon, ik ga mij efkens van dit forum weghouden, wetende dat wanneer alle gedegouteerden wegblijven, alleen nog de degoutante overblijft. Ik kan mijn gedachten ook ventileren in het stadion, tussen mede-supporters.
Dat deze spelerskern zowat de zwakste is sinds we terug in 1B spelen, daar is zowat iedereen het over eens. Vooral centraal achteraan en in de spits moet er nog wat bij. Liefst ervaring.
De spelwijze van de trainer oogt wel spectaculair. Maar om ze uit te voeren, is de fysieke basis niet groot genoeg. Dat zag je tegen Eupen, maar ook de tweede helft op Merelbeke. Denk dat men in de voorbereiding beter ook een aantal keer twee keer per dag had getraind.
Door in elke post aan te komen met een hele rits verhalen met halve waarheden en soms ook volledige leugens, daar heb ik het niet voor. Als je in elke post op de man gaat spelen, daar heb ik het niet voor. Dat je dan ook nog in heel wat posts bijna hoopt dat de ploeg verliest, dat kan er bij mij als supporter helemaal niet in. Dan ben je geen supporter (en volgens mij ook nooit geweest), maar een onruststoker.
Bon, ik ga mij efkens van dit forum weghouden, wetende dat wanneer alle gedegouteerden wegblijven, alleen nog de degoutante overblijft. Ik kan mijn gedachten ook ventileren in het stadion, tussen mede-supporters.
exact!Lipser wrote: ↑Thu Sep 11, 2025 7:54 amIk had toch graag twee zaken van elkaar gescheiden:

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik vind het vooral jammer dat mensen, wiens mening ik WEL apprecieer zouden wegblijven van het forum. Mag ik daarom aan iedereen vragen om on topic te reageren en niet op de man. Maar ook om niet eindeloos hetzelfde te blijven herhalen. Ieders mening telt maar maar het zou leuk zijn dat een nieuwe post ook iets nieuws bijdraagt.
Tot slot de gouden tip (die al meermaals is gevallen). Klik op de persoon wiens mening je liever niet meer hoort en druk op 'add foe'. Het forum blokkeert zijn post. Gelieve dan ook niet teveel te quoten maar enkel als het ook echt relevant is. Denk dat dit veel frustratie zou vermijden.
Dus warme oproep aan iedereen om dit forum toch levendig en interessant te houden. Velen smullen hiervan.
Dank !
Tot slot de gouden tip (die al meermaals is gevallen). Klik op de persoon wiens mening je liever niet meer hoort en druk op 'add foe'. Het forum blokkeert zijn post. Gelieve dan ook niet teveel te quoten maar enkel als het ook echt relevant is. Denk dat dit veel frustratie zou vermijden.
Dus warme oproep aan iedereen om dit forum toch levendig en interessant te houden. Velen smullen hiervan.
Dank !
Ik vraag mij soms echt af of hij geen van Lyra supporter is die ons hier een beetje op stang probeert te jagen en dan in zijn binnenste lacht als het weer eens is gelukt....Lipser wrote: ↑Thu Sep 11, 2025 7:54 amIk had toch graag twee zaken van elkaar gescheiden: