Steve84 wrote: Wed Sep 10, 2025 11:12 pm
Waarom moeten er ogen opengaan? Voor jullie is Lvt precies ne crimineel met als misdaad dat hij Lierse heeft gekocht. Is alles perfect? Nee. Maar jullie overdrijven toch wel hoor. Denken jullie dat de investeerders de deur gaan plat lopen moest Lvt weg zijn? Trouwens investeren en voetbalploeg gaan niet samen, in het voetbal valt niks te verdienen en zeker niet bij kleine ploegen als Lierse. Zoals ik al zei ga morgen naar dat praatcafé en zeg het hem/hun in hun gezicht. Een beetje positivisme mag toch wel of niet. En ja ik ben één van die snullen met oogkleppen volgens jullie die blij zijn dat Lierse nog bestaat en dat ik elke 2 weken naar Lier kan rijden. En als Lierse zou zakken dan ga ik nog blijven komen. Supporter ben je voor altijd. En Ozzy het is dankzij mensen als jou dat de maatschappij zo gepolariseerd is.
Dat heel veel mensen zien dat er sportief wat bij moet, dat ook een coach dat vraagt. Daar alleen al heeft hij zijn ogen momenteel dicht voor, ben zijn centrale as die "behouden" is nog niet vergeten.

Maar als ge ergens het idee hebt sinds 3 september? dat ik hem als Cirmineel bezie , fijn voor u

Ik zeg enkel dat ge Ozzy Geen 100% ongelijk kunt geven. En dat de kern te licht is.
Vinde gij van niet, fine. Wilde gij in eerste amateurs ook gaan zien, fine!
Leg me alleen geen woorden in de mond, thnx!
zijn bijvoorbeeld een : De sart, Déom , corryn , Michael Heylen, Iebe Swers , .... allemaal Belgen zonder contract momenteel (denk ik)
Barnes van sttv ? Tshibuabua van Seraing ne beer dat wel al is graag een kaartje pakt