Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Enig idee voor welke positie die andere speler? En nog info over die Finse nummer 10?Axassin wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 10:19 amDaarnaast zouden er deze week, als mijn info klopt, nog 2 aansluiten. Fixelles en een andere speler met wel wat ervaring in de reeks.XDV1906 wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 10:13 amhttps://www.transfermarkt.nl/kiany-vrom ... ler/671665
Gaat om deze gast blijkbaar.
Rechts (wing) back. Vermoedelijk anticiperen ze op blessure van De Vos.TV2002 wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 12:53 pmEnig idee voor welke positie die andere speler? En nog info over die Finse nummer 10?Axassin wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 10:19 amDaarnaast zouden er deze week, als mijn info klopt, nog 2 aansluiten. Fixelles en een andere speler met wel wat ervaring in de reeks.XDV1906 wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 10:13 am
https://www.transfermarkt.nl/kiany-vrom ... ler/671665
Gaat om deze gast blijkbaar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
17 juni 2025 : Onze club kan met trots Kieran Baskett aankondigen. In januari 2025 volgde het groene licht na een intensieve proefperiode in Kessel -> 22 juli 2025 de Canadese aanwinst Kieran Baskett wist in de voorbereiding allerminst te bekoren.
9 augustus 2024 : Che Krabbendam legde een testperiode af bij Lierse. Dat resulteerde in een contract voor één seizoen in Lier.
Ik vraag me dan toch af hoe die testen gebeuren. Want na één baltoets zag je al zéér duidelijk dat Krabbendam toch geen 1B-nivieau haalde.
9 augustus 2024 : Che Krabbendam legde een testperiode af bij Lierse. Dat resulteerde in een contract voor één seizoen in Lier.
Ik vraag me dan toch af hoe die testen gebeuren. Want na één baltoets zag je al zéér duidelijk dat Krabbendam toch geen 1B-nivieau haalde.
Da krijgde aan geen mens uitgelegd .
Nogmaals ik geen iedereen het voordeel van de twijfel .
Maar op deze moment lijkt Kindermans zijn podcast een mooi ingestudeerd nummertje .
Ik zie het niet gebeuren met deze kern .
En als we nu een nieuwe keeper moeten gaan halen nadat we met volle bombarderie de Canadees hebben binnengehaald is er iets serieus mis .
Maar op deze moment lijkt Kindermans zijn podcast een mooi ingestudeerd nummertje .
En als we nu een nieuwe keeper moeten gaan halen nadat we met volle bombarderie de Canadees hebben binnengehaald is er iets serieus mis .
Als je dan toch een zondebok wilt, scouting + stage is door Bernd beoordeeld. Kindermans neemt dat ook mee in rekening. Moet wel zeggen ik vind dat ze goed gehandeld hebben; je kan namelijk koppig vasthouden ofwel je trots opzij zetten en zeggen; we gaan op zoek naar alternatief nog voor competitie start.Devyd wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 8:25 pmDa krijgde aan geen mens uitgelegd .
Klopt. Kindermans heeft al meermaal gezegd dat hij geen keepers scout. Dit ligt in handen van Brughmans.Barry wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 8:37 pmAls je dan toch een zondebok wilt, scouting + stage is door Bernd beoordeeld. Kindermans neemt dat ook mee in rekening. Moet wel zeggen ik vind dat ze goed gehandeld hebben; je kan namelijk koppig vasthouden ofwel je trots opzij zetten en zeggen; we gaan op zoek naar alternatief nog voor competitie start.Devyd wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 8:25 pmDa krijgde aan geen mens uitgelegd .
Valt ook iets voor te zeggen. Hoop vooral dat hij dan echt nog kan vertrekken, anders zit ge weer met dat contract.Barry wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 8:37 pmAls je dan toch een zondebok wilt, scouting + stage is door Bernd beoordeeld. Kindermans neemt dat ook mee in rekening. Moet wel zeggen ik vind dat ze goed gehandeld hebben; je kan namelijk koppig vasthouden ofwel je trots opzij zetten en zeggen; we gaan op zoek naar alternatief nog voor competitie start.Devyd wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 8:25 pmDa krijgde aan geen mens uitgelegd .
Swat, hopelijk snel nieuwe namen. En liefst niet ter vervanging van spelers die in deze transferperiode zijn gehaald