Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Het is daarom dat ik zeg dat ik eindelijk deze week nog wel wat verwachtJusthomuch wrote: ↑Sat Jul 19, 2025 5:25 pmDat zeggen we nu al 3 weken onderhand![]()
Ik kan het ook moeilijk geloven dat er niets bij zou komen.

De voorbije dagen hebben enkele eersteklassers de namen bekend gemaakt van overtollige spelers. Een deel kan misschien bij een andere JPL-ploeg terecht maar de rest is de vijver waarin we kunnen/moeten vissen. Dit neemt natuurlijk enkele dagen...
-
In die vijver posten wij op tegen 1b ploegen die iets dikker contracten willen en kunnen betalen. Dus van die vijver dat al naar 1b komt, moogde ook nog is schiften. De vraag is, staat daar dan nog voldoende kwaliteit tegenover?
Denk eerder dat er niet al te veel meer zal komen, en als het komt... dat het niet uit onze 1e klasse zal komen maar eerder onder ons of ergens in franse 2e-3e op overschot zijnde / goedkope.
Denk eerder dat er niet al te veel meer zal komen, en als het komt... dat het niet uit onze 1e klasse zal komen maar eerder onder ons of ergens in franse 2e-3e op overschot zijnde / goedkope.
Net een gerucht horen waaien dat er een nieuwe keeper komt testen omdat Baskett niet overtuigd.
De Smet is er toch ook nog, dus daar valt het nog mee. Aanvallend is het probleem veel groter lijkt me
Daarnaast zouden er deze week, als mijn info klopt, nog 2 aansluiten. Fixelles en een andere speler met wel wat ervaring in de reeks.XDV1906 wrote: ↑Tue Jul 22, 2025 10:13 amhttps://www.transfermarkt.nl/kiany-vrom ... ler/671665
Gaat om deze gast blijkbaar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik hoop stiekem dat Marvin Tshibuabua is van Seraing goede voetballer