Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Je hebt ze beiden nodig in een team.Justhomuch wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 3:32 pmNiet overdrijven Carlke, talent staat los van ervaring.Carlke wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 12:38 pmDus blijkbaar wil de trainersstaf toch 4 ervaren mannen ... omdat deel jongeren toch niet brengen wat ze verwachten, dus kindermans woorden dat het talenten zijn daar denkt trainer anders over precies. Ik hoop dat hij ze snel krijgt want al half juli te tijd tikt verder !
Een mix van jeugdig talent (wat we ondertussen wel genoeg hebben) en ervaring (wat dringend nog moet komen) is ideaal.
Ondertussen blijft het wachten op de bevestiging van de transfer van Fixelles (wat toch rond was?).
Formerly known as Lisp-boy
-
Maar je zegt wel dat top 6 u "doel" is, dit haalde we niet en als Club next geen jeugd ploeg is, strande volle 7 punten van u playoffs.Devyd wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 12:44 pmHet stukje onderaan , met de hakken over de sloot dat begrijp ik niet ?andyosgarcia wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:16 pmEr is ook geen enkele reden voor Claes niet met het nodige respect te behandelen als supporters. Verdiende volgens mij, kijkend naar vorig seizoen enzo een beter en vernieuwd contract dat kwam er niet... Dan is er geen probleem dat een speler , al is het bij een concurrent zou gaan spelen. We zijn 2025, niet meer 19..Daylon Claasen wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 5:12 pm
Zonde…. Hoop desondanks wel dat hij komend seizoen met het nodige respect zal worden behandeld bij zijn terugkeer op ‘t lisp.
Anders had de club ze maar moeten neerleggen.
Over de inkomende transfers zijn jullie toch wel heel "positief" zelfs door de geruchten krijgen we al terug zin om te gaan zien volgend seizoen... Alleen een dikke week later is die "we zijn rond" nog steeds niet aangekondigd definitief. 't zou niet de eerste keer zijn dat de Club , of iemand van de club, het vel van de beer verkoopt....![]()
En het geval Ozzy... heb me der lang over stil gehouden. Maar 't is een forum en een forum is er om meningen en gedachten uit te wisselen. Niet iedereen is het eens, niet iedereen hoeft het ook eens te zijn dat is net het doel en knappe aan een forum. Zat hij er soms naast, ja Zat hij er soms op ook ja...
Maar om iemand te weren omdat zijn gedacht te "negatief" denkende is omdat het goed geen weer praat is... hmmm... Waarom hebben we als supporters dan eigenlijk nog een Forum?
Als je het niet eens bent, goed. Ben je het na 50x nog altijd niet eens en hebt ge dat al 49x gezegd.... Dan is de steenezel aan beide kanten te zoeken, en moete het gewoon los laten.
Ozzy werd destijds onder MS al met pek en veren beplakt toen hij "negatiever" was richting onze zonnekoning... hij had toen ook wel een punt. Just saying.
Je kan er niet omheen dat het vorig seizoen met de hakken over de sloot was, je daarvan tot op heden meer hebt afgegeven aan goede spelers dan dat er al is binnen gekomen. Als een afgeronde transfer zo lang opzich laat wachten, moet er toch ook een reden voor zijn denk ik dan.
Hoezo hakken over de sloot , we zijn op 1 punt van play offs gestrand en hebben het beter gedaan dan het jaar ervoor .
Dat is als volwaardige "prof" ploeg in een reeks met deels jeugdteams (waar eigenlijk enkel club next er boven uit stak) te kort als ge roept voor het seizoen dat ge bij de beste 18 clubs van't land wil horen, Ja LVT zijn woorden in dat gedeelde interview toen voor aanvang van het seizoen.

Zeg je vooraf ik wil een midden klassering draaien, dan niet.
dus op 15 clubs, 8e met top 6 als ambitie is persoonlijk met de hakken over de sloot ja. 9e plek is kwa punten ook korter dan 6e.
Al hebt ge 5 puntjes meer dan het jaar voordien.
Transfer nog altijd in de wachtlijn of is er een kink in de kabel?
- Justhomuch
Ik doelde eerder op dat de trainer een ander idee zou hebben over de jonge talenten.Netzer wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 11:27 pmJe hebt ze beiden nodig in een team.Justhomuch wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 3:32 pmNiet overdrijven Carlke, talent staat los van ervaring.Carlke wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 12:38 pmDus blijkbaar wil de trainersstaf toch 4 ervaren mannen ... omdat deel jongeren toch niet brengen wat ze verwachten, dus kindermans woorden dat het talenten zijn daar denkt trainer anders over precies. Ik hoop dat hij ze snel krijgt want al half juli te tijd tikt verder !
Een mix van jeugdig talent (wat we ondertussen wel genoeg hebben) en ervaring (wat dringend nog moet komen) is ideaal.
Ondertussen blijft het wachten op de bevestiging van de transfer van Fixelles (wat toch rond was?).
Wij komen áltijd terug!