Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Eigenlijk heb je groot gelijk. Poepsimpel. Je kan je daaraan ergeren maar eigenlijk zegt dat meer over jezelf. En ja 100 keer hetzelfde is vermoeiend maar je kan het gewoon negeren daar is geen ban voor nodig. Mijn gedacht.andyosgarcia wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:16 pmEr is ook geen enkele reden voor Claes niet met het nodige respect te behandelen als supporters. Verdiende volgens mij, kijkend naar vorig seizoen enzo een beter en vernieuwd contract dat kwam er niet... Dan is er geen probleem dat een speler , al is het bij een concurrent zou gaan spelen. We zijn 2025, niet meer 19..Daylon Claasen wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 5:12 pmZonde…. Hoop desondanks wel dat hij komend seizoen met het nodige respect zal worden behandeld bij zijn terugkeer op ‘t lisp.
Anders had de club ze maar moeten neerleggen.
Over de inkomende transfers zijn jullie toch wel heel "positief" zelfs door de geruchten krijgen we al terug zin om te gaan zien volgend seizoen... Alleen een dikke week later is die "we zijn rond" nog steeds niet aangekondigd definitief. 't zou niet de eerste keer zijn dat de Club , of iemand van de club, het vel van de beer verkoopt....![]()
En het geval Ozzy... heb me der lang over stil gehouden. Maar 't is een forum en een forum is er om meningen en gedachten uit te wisselen. Niet iedereen is het eens, niet iedereen hoeft het ook eens te zijn dat is net het doel en knappe aan een forum. Zat hij er soms naast, ja Zat hij er soms op ook ja...
Maar om iemand te weren omdat zijn gedacht te "negatief" denkende is omdat het goed geen weer praat is... hmmm... Waarom hebben we als supporters dan eigenlijk nog een Forum?
Als je het niet eens bent, goed. Ben je het na 50x nog altijd niet eens en hebt ge dat al 49x gezegd.... Dan is de steenezel aan beide kanten te zoeken, en moete het gewoon los laten.
Ozzy werd destijds onder MS al met pek en veren beplakt toen hij "negatiever" was richting onze zonnekoning... hij had toen ook wel een punt. Just saying.
Je kan er niet omheen dat het vorig seizoen met de hakken over de sloot was, je daarvan tot op heden meer hebt afgegeven aan goede spelers dan dat er al is binnen gekomen. Als een afgeronde transfer zo lang opzich laat wachten, moet er toch ook een reden voor zijn denk ik dan.
- Justhomuch
Hoe vaak moeten we het eigenlijk nog zeggen wat onze goede vriend 105 betreft. Het gaat er niet om WAT hij zegt, wel om het feit dat hij alles ligt te verdraaien zodat hij toch maar zijn gelijk kan halen. Waarom is die letterlijk weggespest op het LL forum? Terwijl hij daar letterlijk alle dagen lvt zat zwart te maken en in hun gat zat te kruipen. Het zal wel weer allemaal aan de ander liggen dan ofwat?andyosgarcia wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:16 pmEr is ook geen enkele reden voor Claes niet met het nodige respect te behandelen als supporters. Verdiende volgens mij, kijkend naar vorig seizoen enzo een beter en vernieuwd contract dat kwam er niet... Dan is er geen probleem dat een speler , al is het bij een concurrent zou gaan spelen. We zijn 2025, niet meer 19..Daylon Claasen wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 5:12 pmZonde…. Hoop desondanks wel dat hij komend seizoen met het nodige respect zal worden behandeld bij zijn terugkeer op ‘t lisp.
Over de inkomende transfers zijn jullie toch wel heel "positief" zelfs door de geruchten krijgen we al terug zin om te gaan zien volgend seizoen... Alleen een dikke week later is die "we zijn rond" nog steeds niet aangekondigd definitief. 't zou niet de eerste keer zijn dat de Club , of iemand van de club, het vel van de beer verkoopt....![]()
En het geval Ozzy... heb me der lang over stil gehouden. Maar 't is een forum en een forum is er om meningen en gedachten uit te wisselen. Niet iedereen is het eens, niet iedereen hoeft het ook eens te zijn dat is net het doel en knappe aan een forum. Zat hij er soms naast, ja Zat hij er soms op ook ja...
Maar om iemand te weren omdat zijn gedacht te "negatief" denkende is omdat het goed geen weer praat is... hmmm... Waarom hebben we als supporters dan eigenlijk nog een Forum?
Als je het niet eens bent, goed. Ben je het na 50x nog altijd niet eens en hebt ge dat al 49x gezegd.... Dan is de steenezel aan beide kanten te zoeken, en moete het gewoon los laten.
Ozzy werd destijds onder MS al met pek en veren beplakt toen hij "negatiever" was richting onze zonnekoning... hij had toen ook wel een punt. Just saying.
Je kan er niet omheen dat het vorig seizoen met de hakken over de sloot was, je daarvan tot op heden meer hebt afgegeven aan goede spelers dan dat er al is binnen gekomen. Als een afgeronde transfer zo lang opzich laat wachten, moet er toch ook een reden voor zijn denk ik dan.

Soit terug ontopic: ik ben toch van mening dat Claes na zijn vorig seizoen nog een kans mogen krijgen, en dat belachelijk bod dat ze hebben gedaan getuigt imo naar weinig respect voor een clubman die Glenn toch is.
Transferperiode is trouwens in september afgelopen he mannekes.
Wij komen áltijd terug!
En Ozzy blijven oprakelen weken na datum wetende dat je de discussie weer aanstookt, hoeft voor mij ook niet.
Dat zegt ook wel iets over jezelf!
Kunnen we het dan nu over voetbal hebben, aub?
Dat zegt ook wel iets over jezelf!
Kunnen we het dan nu over voetbal hebben, aub?
De officiële aankondiging van Fixelles (dat was toch rond?) laat wel vrij lang op zich wachten.
Alles op zijn tijd of zit er een haar in de boter?
Alles op zijn tijd of zit er een haar in de boter?
Formerly known as Lisp-boy
-
Het is anders wel het enige wat jij uit heel het punt haalde...
Terwijl ik het over transfers heb, Cleas , Transfer die rond is maar nog steeds geen witte Rook is.
Je kon natuurlijk ook daarop wat zeggen.
Dat zegt inderdaad ook veel over, Jezelf!

-
Op dat van Claes , denk ik hetzelfde zeg maar. En we hebben onder LVT nog niet zo heel veel clubmannen of oude iconen gehaald. Maar op dat gebied hebben we uit het verleden nog niet al te veel lessen getrokken. Spring als club juist met die mensen goed om, en ge stelt al heel wat supporters "tevreden". Ik zeg hiermee niet dat hij god in Frankrijk is van de voetballers, maar hij speelde degelijk, maakte truitje nat,... der zat nog rek op.Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:53 pmHoe vaak moeten we het eigenlijk nog zeggen wat onze goede vriend 105 betreft. Het gaat er niet om WAT hij zegt, wel om het feit dat hij alles ligt te verdraaien zodat hij toch maar zijn gelijk kan halen. Waarom is die letterlijk weggespest op het LL forum? Terwijl hij daar letterlijk alle dagen lvt zat zwart te maken en in hun gat zat te kruipen. Het zal wel weer allemaal aan de ander liggen dan ofwat?andyosgarcia wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:16 pmEr is ook geen enkele reden voor Claes niet met het nodige respect te behandelen als supporters. Verdiende volgens mij, kijkend naar vorig seizoen enzo een beter en vernieuwd contract dat kwam er niet... Dan is er geen probleem dat een speler , al is het bij een concurrent zou gaan spelen. We zijn 2025, niet meer 19..Daylon Claasen wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 5:12 pm
Zonde…. Hoop desondanks wel dat hij komend seizoen met het nodige respect zal worden behandeld bij zijn terugkeer op ‘t lisp.
Soit terug ontopic: ik ben toch van mening dat Claes na zijn vorig seizoen nog een kans mogen krijgen, en dat belachelijk bod dat ze hebben gedaan getuigt imo naar weinig respect voor een clubman die Glenn toch is.
Jammer , maar ik kan het van zijn punt uit begrijpen, Hoop ook oprecht dat hij bij de Ratte vrij blijft van blesures enzo en zal ook geen dingen beginnen zingen die niet hoeven.
En oke september is nog effe, alleen is onze start binnen klein maand, en het is nu niet "rustig" beginnen.

Wacht op witte rook voor onze afgeronde transfer :p
- Justhomuch
Ik denk niet dat die negatieve gezangen hoeft te verwachten, ik denk dat iedereen zijn liefde voor de club wel erkent en weet dat hij eieren voor z'n geld heeft gekozen, dit en de geschiedenis met zijn zoontje maakt dat die altijd veel respect zal hebben van de supporters.andyosgarcia wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 3:22 amOp dat van Claes , denk ik hetzelfde zeg maar. En we hebben onder LVT nog niet zo heel veel clubmannen of oude iconen gehaald. Maar op dat gebied hebben we uit het verleden nog niet al te veel lessen getrokken. Spring als club juist met die mensen goed om, en ge stelt al heel wat supporters "tevreden". Ik zeg hiermee niet dat hij god in Frankrijk is van de voetballers, maar hij speelde degelijk, maakte truitje nat,... der zat nog rek op.Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:53 pmHoe vaak moeten we het eigenlijk nog zeggen wat onze goede vriend 105 betreft. Het gaat er niet om WAT hij zegt, wel om het feit dat hij alles ligt te verdraaien zodat hij toch maar zijn gelijk kan halen. Waarom is die letterlijk weggespest op het LL forum? Terwijl hij daar letterlijk alle dagen lvt zat zwart te maken en in hun gat zat te kruipen. Het zal wel weer allemaal aan de ander liggen dan ofwat?andyosgarcia wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:16 pm
Er is ook geen enkele reden voor Claes niet met het nodige respect te behandelen als supporters. Verdiende volgens mij, kijkend naar vorig seizoen enzo een beter en vernieuwd contract dat kwam er niet... Dan is er geen probleem dat een speler , al is het bij een concurrent zou gaan spelen. We zijn 2025, niet meer 19..
Jammer , maar ik kan het van zijn punt uit begrijpen, Hoop ook oprecht dat hij bij de Ratte vrij blijft van blesures enzo en zal ook geen dingen beginnen zingen die niet hoeven.
En oke september is nog effe, alleen is onze start binnen klein maand, en het is nu niet "rustig" beginnen.
Wacht op witte rook voor onze afgeronde transfer :p
Wij komen áltijd terug!
Dus blijkbaar wil de trainersstaf toch 4 ervaren mannen ... omdat deel jongeren toch niet brengen wat ze verwachten, dus kindermans woorden dat het talenten zijn daar denkt trainer anders over precies. Ik hoop dat hij ze snel krijgt want al half juli te tijd tikt verder !
Het stukje onderaan , met de hakken over de sloot dat begrijp ik niet ?andyosgarcia wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 7:16 pmEr is ook geen enkele reden voor Claes niet met het nodige respect te behandelen als supporters. Verdiende volgens mij, kijkend naar vorig seizoen enzo een beter en vernieuwd contract dat kwam er niet... Dan is er geen probleem dat een speler , al is het bij een concurrent zou gaan spelen. We zijn 2025, niet meer 19..Daylon Claasen wrote: ↑Thu Jul 10, 2025 5:12 pmZonde…. Hoop desondanks wel dat hij komend seizoen met het nodige respect zal worden behandeld bij zijn terugkeer op ‘t lisp.
Hoezo hakken over de sloot , we zijn op 1 punt van play offs gestrand en hebben het beter gedaan dan het jaar ervoor .
- Justhomuch
Niet overdrijven Carlke, talent staat los van ervaring.Carlke wrote: ↑Fri Jul 11, 2025 12:38 pmDus blijkbaar wil de trainersstaf toch 4 ervaren mannen ... omdat deel jongeren toch niet brengen wat ze verwachten, dus kindermans woorden dat het talenten zijn daar denkt trainer anders over precies. Ik hoop dat hij ze snel krijgt want al half juli te tijd tikt verder !
Wij komen áltijd terug!