Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
De Ideale Wereld
Re: Transfernieuws

Post by De Ideale Wereld » Tue Jul 01, 2025 4:26 pm

KRKN wrote:
Mon Jun 30, 2025 8:00 pm
Heeft al eens tegen een ban aangelopen, en dat kan nog gebeuren voor langer.

Ozzy, doe ne keer aan een beetje zelfreflectie. Kan me toch ook moeilijk inbeelden dat gij gelukkig wordt van hier 50x hetzelfde neer te pennen. Het is ontzettend vermoeiend.
‘Doe eens aan zelfreflectie’ is letterlijk hetgeen ik hem hier ooit heb aangeraden. Toen kreeg ik hier de wind van voren. Tja…

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Tue Jul 01, 2025 5:58 pm

Justhomuch wrote:
Tue Jul 01, 2025 3:20 pm
Vergaaneglorie wrote:
Mon Jun 30, 2025 11:20 pm
Ik heb er toch geen last van, lees er door of negeer het en ja 20 keer het zelfde en ja zijn groot gelijk willen halen met zinnen te verdraaien.
Maar soms zijn er waarheden in zijn post wat sommige met de te grote oogkleppen niet willen aanvaarden, en daar is een forum voor elk zijn gedacht en mening.
Foe-list is er voor zulke zaken maar liever hier komen aanwakkeren en zijn posten blijven quoten en de foe-list niet activeren en gebruiken.
Tja en dan altijd maar zagen daar op dat is pas vermoeiend!
Hij is al voor minder weggepest he Vergaaneglorie.

Het systematisch woorden verdraaien en windhaan spelen is uitermate irritant, het feit dat er mensen door wegblijven zegt al genoeg, en die "waarheid" is redelijk subjectief trouwens, want ook hierin verschillen meningen die gerespecteerd moeten worden 😉
Awel ik Wil wel eens zien als Ozzy geband is dat het forum hier inneens gaat floreren 🤔

Flammea

Post by Flammea » Tue Jul 01, 2025 6:51 pm

Vergaaneglorie wrote:
Tue Jul 01, 2025 5:58 pm
Justhomuch wrote:
Vergaaneglorie wrote:
Mon Jun 30, 2025 11:20 pm
Ik heb er toch geen last van, lees er door of negeer het en ja 20 keer het zelfde en ja zijn groot gelijk willen halen met zinnen te verdraaien.
Maar soms zijn er waarheden in zijn post wat sommige met de te grote oogkleppen niet willen aanvaarden, en daar is een forum voor elk zijn gedacht en mening.
Foe-list is er voor zulke zaken maar liever hier komen aanwakkeren en zijn posten blijven quoten en de foe-list niet activeren en gebruiken.
Tja en dan altijd maar zagen daar op dat is pas vermoeiend!

Het systematisch woorden verdraaien en windhaan spelen is uitermate irritant, het feit dat er mensen door wegblijven zegt al genoeg, en die "waarheid" is redelijk subjectief trouwens, want ook hierin verschillen meningen die gerespecteerd moeten worden 😉
Awel ik Wil wel eens zien als Ozzy geband is dat het forum hier inneens gaat floreren 🤔
O nee, nu heeft ozzy precies nog fans ook🙈😅

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Tue Jul 01, 2025 8:48 pm

Hahaha "fans" op een forum :shock:

Nu terug on topic transfers.
Het gaat nu stillekes aan toch wel mogen komen...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jul 02, 2025 1:11 pm

Flammea wrote:
Tue Jul 01, 2025 6:51 pm
Vergaaneglorie wrote:
Tue Jul 01, 2025 5:58 pm
Justhomuch wrote:

O nee, nu heeft ozzy precies nog fans ook🙈😅
Is gewoon den Ozzy zelf met een account om zijn gelijk te halen 😂
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Wed Jul 02, 2025 4:11 pm

Hopelijk hebben jullie er genoegen in om met zen allen tegen een Ozzy aan de schandpaal te nagelen.
Ben er zelf ook geen fan van, maar er zaten ook waarheden in zijn posts, weliswaar consistent geformuleerd, filteren was de boodschap.
Volgens jullie gaat er nu een explosie volgen van mensen die terug op het forum gaan komen bij afwezigheid van Ozzy, veel succes, we gaan het zien of dat gebeurd of niet.......

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jul 02, 2025 5:45 pm

Tamas Krivitz wrote:
Wed Jul 02, 2025 4:11 pm
Hopelijk hebben jullie er genoegen in om met zen allen tegen een Ozzy aan de schandpaal te nagelen.
Ben er zelf ook geen fan van, maar er zaten ook waarheden in zijn posts, weliswaar consistent geformuleerd, filteren was de boodschap.
Volgens jullie gaat er nu een explosie volgen van mensen die terug op het forum gaan komen bij afwezigheid van Ozzy, veel succes, we gaan het zien of dat gebeurd of niet.......
Er blijven bestaande forumleden weg Tamas, er wordt nergens gesproken over nieuwe leden.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Wed Jul 02, 2025 5:48 pm

Ik stel voor dat we het terug over transfers hebben ;)

polydor

Post by polydor » Wed Jul 02, 2025 5:57 pm

KRKN wrote:
Wed Jul 02, 2025 5:48 pm
Ik stel voor dat we het terug over transfers hebben ;)
Voor bijkomende inkomende transfers moeten we waarschijnlijk wachten tot het einde van de oefenwedstrijden van de eersteklassers: tegen dan zullen sommigen liever basisspeler in 1B zijn dan te moeten hopen op enkele invalbeurten.

Mogelijk laten sommige clubs hun talenten rijpen in 1B zoals Peersman vorig seizoen. Hopelijk valt er weer zo'n appel uit de mand...

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Wed Jul 02, 2025 6:12 pm

Justhomuch wrote:
Wed Jul 02, 2025 5:45 pm
Tamas Krivitz wrote:
Wed Jul 02, 2025 4:11 pm
Er blijven bestaande forumleden weg Tamas, er wordt nergens gesproken over nieuwe leden.
Okay, over naar de juiste topic, transfers, weinig of geen geruchten momenteel...

Post Reply