Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Mon Jun 30, 2025 7:05 pm

G.C. wrote:
Mon Jun 30, 2025 6:28 pm
Mawete naar Beveren, jammer, had hem graag zien blijven
Jammer, zag die ook liever blijven.
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 30, 2025 7:27 pm

ozzy105 wrote:
Mon Jun 30, 2025 6:46 pm
No money, no glory...
Pffff man. De reden dat ik minder en minder dit forum bezoek. Uw nutteloze en herhaaldelijke posts zijn ongelooflijk ergerlijk. Stel u eens voor dat er een paar goeie spelers bij de transfers zullen zitten, dan had ge het allemaal voorspeld zeker?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Jun 30, 2025 7:50 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 30, 2025 7:27 pm
ozzy105 wrote:
No money, no glory...
Pffff man. De reden dat ik minder en minder dit forum bezoek. Uw nutteloze en herhaaldelijke posts zijn ongelooflijk ergerlijk. Stel u eens voor dat er een paar goeie spelers bij de transfers zullen zitten, dan had ge het allemaal voorspeld zeker?
Dan zijn we alvast met 2.
Ik zeg het niet graag en iedereen heeft recht op een mening, maar voor mijn part mogen ze die hier gerust verwijderen van het forum.
Bijdrage 0,0.

KRKN

Post by KRKN » Mon Jun 30, 2025 8:00 pm

Heeft al eens tegen een ban aangelopen, en dat kan nog gebeuren voor langer.

Ozzy, doe ne keer aan een beetje zelfreflectie. Kan me toch ook moeilijk inbeelden dat gij gelukkig wordt van hier 50x hetzelfde neer te pennen. Het is ontzettend vermoeiend.

Flammea

Post by Flammea » Mon Jun 30, 2025 8:49 pm

Axassin wrote:
ozzy105 wrote:
No money, no glory...
Ik snap je helemaal. Voor mij ook de reden dat ik hier niet zo vaak vertoef. Echt zeer ergerlijk

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jun 30, 2025 9:31 pm

Flammea wrote:
Mon Jun 30, 2025 8:49 pm
Axassin wrote:
ozzy105 wrote:
No money, no glory...
Ik snap je helemaal. Voor mij ook de reden dat ik hier niet zo vaak vertoef. Echt zeer ergerlijk
Staat bij mij al lang op de foe-list, maar kan het soms niet laten om te lezen wat hij schrijft. Zoals je zegt, verschrikkelijk ergerlijke posts. Verpest de sfeer hier dan ook.

Terug on topic: ik las dat Laurent Lemoine in de tribune zat op Tienen, althans dat beweerde toch iemand. Iemand een idee of dat toeval was of is daar iets van aan?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jun 30, 2025 10:49 pm

Er blijven hier dus meer mensen weg door Ozzy dan dat er voor blijven he KRKN, niet teveel medelijden hebben en gewoon permanent verbannen, kan hij misschien nog eens op het LL forum proberen...
Wij komen áltijd terug!

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Jun 30, 2025 11:20 pm

Ik heb er toch geen last van, lees er door of negeer het en ja 20 keer het zelfde en ja zijn groot gelijk willen halen met zinnen te verdraaien.
Maar soms zijn er waarheden in zijn post wat sommige met de te grote oogkleppen niet willen aanvaarden, en daar is een forum voor elk zijn gedacht en mening.
Foe-list is er voor zulke zaken maar liever hier komen aanwakkeren en zijn posten blijven quoten en de foe-list niet activeren en gebruiken.
Tja en dan altijd maar zagen daar op dat is pas vermoeiend!

Fiero67

Post by Fiero67 » Tue Jul 01, 2025 12:05 am

Vergaaneglorie wrote:
Mon Jun 30, 2025 11:20 pm
Ik heb er toch geen last van, lees er door of negeer het en ja 20 keer het zelfde en ja zijn groot gelijk willen halen met zinnen te verdraaien.
Maar soms zijn er waarheden in zijn post wat sommige met de te grote oogkleppen niet willen aanvaarden, en daar is een forum voor elk zijn gedacht en mening.
Foe-list is er voor zulke zaken maar liever hier komen aanwakkeren en zijn posten blijven quoten en de foe-list niet activeren en gebruiken.
Dat is dan jouw mening en respect daarvoor.
Ik vind dat er al zeer veel geduld getoond is ten opzichte van deze persoon.
Er is al meermaals vriendelijk en iets minder vriendelijk aan hem gevraagd om even normaal te doen en zijn mantra’s niet te drammen. Heeft totaal niets met oogkleppen te maken of niet willen inzien dat er zaken beter kunnen.
Maar op een bepaald moment is genoeg echt wel genoeg en is de fun er af.
Met daar op te wijzen is niks mis.
Ach ja, wat helpen kaars en bril als de uil ……

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jul 01, 2025 3:20 pm

Vergaaneglorie wrote:
Mon Jun 30, 2025 11:20 pm
Hij is al voor minder weggepest he Vergaaneglorie.

Het systematisch woorden verdraaien en windhaan spelen is uitermate irritant, het feit dat er mensen door wegblijven zegt al genoeg, en die "waarheid" is redelijk subjectief trouwens, want ook hierin verschillen meningen die gerespecteerd moeten worden 😉
Wij komen áltijd terug!

Post Reply