Transfernieuws
Re: Transfernieuws
7000 man gemiddeld? No way
Nu promoveren zou een vergiftigd geschenk zijn
Er zijn geen 4 spelers kunnen in 1a meedoen.
Nu promoveren zou een vergiftigd geschenk zijn
Er zijn geen 4 spelers kunnen in 1a meedoen.
Zeker weten G.C. Je speelt nu voor een gemiddelde rond de 3500-4000 in 1B. Maar in hoogste klasse ga je spelen tegen Genk-Antwerp-Anderlecht-Westerlo, Standard-Union-Club Brugge-Gebt en nog leuke affiches zoals OHL oa. Niet aan twijfelen !
Bedankt voor de info Smiths. Goed werk als het goed is mag het ook gepost worden. Ik hoop alleen dat je met de vrijgekomen middelen eindelijk sportieve stappen kan zetten naast het verbouwen in Kessel en de renovaties op het lisp daar snakt iedere geel-zwart supporter naar! Ik denk overigens dat Hugo Masaki de volgende wel eens zou kunnen zijn waar je veel geld kan voor vangen, ik twijfel alvast niet! Goede zaak dat ze die zijn contrakt tot 2028 hebben verlengd!!!smiths wrote: ↑Tue Feb 04, 2025 7:12 pmDe bagger die ik lees op de sociale media is echt wel gortig. Supporters die niet komen zien spuien hun ongenoegen terwijl ze echt hun best hebben gedaan.
* Spelers Spor is een goede aanwinst met veel snelheid en balvast
* Speler van Blackburn is iemand die makkelijk scoort en pijlsnel is
* Conte is gok maar een berekende gok en financieel geen kater
Men betaald 30.000 euro voor speler Spor en huursom aan Blackburn
Men ontvangt 300.000 euro + bonussen kan gaan tot 600.000 euro voor Sow
Men ontvangt 100.000 euro voor Mpanzu + bonussen dat kan gaan tot 450.00 euro
Men verkoopt Kiriev aan Willem II voor een serieus bedrag plus mag hij nog blijven.
Men heeft al voor volgende seizoen twee spelers vastgelegd voor de toekomst :
Een rechtsback uit Eerste Amateur en een keeper uit Noorwegen. Men haalt de beste back uit Amateur naar hier transfervrij en men haalt een jonge doelman met groeimarge. Beide spelers komen gratis dat is toch een faire deal niet ? Back is weer iemand die gaat opbrengen.
Kijk zolang men met een beperkt budget zit zal het altijd zo blijven maar men wil voorruit.
* Eerst Kessel verbouwen tot een modern complex
* Men heeft wel degelijk lokale investeerders die willen meewerken maar pas in 1A.
Kijk de club heeft nog veel werk dat weet men maar geen schulden alle andere clubs in 1B gaan over hun budget en hebben allemaal investeerders. Franc Borains overleeft door geld via Bouchez en oud spelers zoals Marouane Fellaini. Lokeren pas de voorzitter ook bij via zijn bedrijf. De schulden van RWDM en Lommel zijn niet tellen. Hoeveel geld Genk, Brugge en Club Brugge investeren in hun beloften is niet mals. Club haalt een speler van 6 mijloen euro voor hun beloften.
Stop met zagen en zeuren en kom onze club helpen er nog veel werk op de club.
- Justhomuch
Laat jullie toch allemaal niet vangen
Die mens is gewoon seniel van ouderdom
Wij komen áltijd terug!
Het mooiste voorbeeld was de thuismatch tegen Anderlecht voor de bvb... 10000 man he Justho en dan moest men uit veiligheidsreden nog supporters weigeren.. Als je nu al zonder ambitie voor promotie 3500-4000 gemiddeld haalt mag je het dubbele en logisch ook verwachten in de eerste klasse! Dan speelde niet tege Janneke en mieke maar tegen topclubs en derbys.Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 04, 2025 10:16 pmLaat jullie toch allemaal niet vangen
ozzy105 wrote: ↑Tue Feb 04, 2025 10:24 pmHet mooiste voorbeeld was de thuismatch tegen Anderlecht voor de bvb... 10000 man he Justho en dan moest men uit veiligheidsreden nog supporters weigeren.. Als je nu al zonder ambitie voor promotie 3500-4000 gemiddeld haalt mag je het dubbele en logisch ook verwachten in de eerste klasse! Dan speelde niet tege Janneke en mieke maar tegen topclubs en derbys.Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 04, 2025 10:16 pmLaat jullie toch allemaal niet vangen
Dat was eenmalige bekermatch en toen snakte iedereen eens naar zo een afiche ...idem antwerp. Tegen stvv was het pak minder. Dus als je elke week verliest er geen 7000 man gaat zijn hoor. Waar je wel punt hebt tv gelden sponsors en dergelijke ,marktwaarde spelers dat zeker en vast.
-
Oulare is passé....volgens voetbalprimeur.
Met de beschikbare middelen in gedachte, denk ik dat onze technische staf goed werk verricht. Jonge talenten halen uit lagere reeksen en ze dan later met een meerwaarde verkopen. Dat is nu éénmaal het lot van heel wat ploegen. Ook op een hoger niveau trouwens, alleen zijn daar de bedragen wat groter (zowel inkomend als uitgaand).
Wie had er zowat een jaar geleden gehoord van Sow? Laat staan dat we die in gedachte hadden om voor Lierse te komen spelen. Idem met Kireev een tweetal jaar geleden en Mpanzu voorbije zomer. Nu gelden ze als "onmisbaar". Iets in mij zegt dat het met de huidige aanwinsten dezelfde kant op gaat gaan. Onze technische ploeg heeft een oog voor aankomend talent. Gaan die allemaal lukken? Hoogstwaarschijnlijk niet. Maar grosso modo wel.
We moeten wel opletten voor teveel huurspelers. Om uit de nood te helpen voor een korte periode, ok. Maar je bouwt er niets mee op.
Wie had er zowat een jaar geleden gehoord van Sow? Laat staan dat we die in gedachte hadden om voor Lierse te komen spelen. Idem met Kireev een tweetal jaar geleden en Mpanzu voorbije zomer. Nu gelden ze als "onmisbaar". Iets in mij zegt dat het met de huidige aanwinsten dezelfde kant op gaat gaan. Onze technische ploeg heeft een oog voor aankomend talent. Gaan die allemaal lukken? Hoogstwaarschijnlijk niet. Maar grosso modo wel.
We moeten wel opletten voor teveel huurspelers. Om uit de nood te helpen voor een korte periode, ok. Maar je bouwt er niets mee op.
- Justhomuch
2Lipser wrote: ↑Wed Feb 05, 2025 12:22 pmMet de beschikbare middelen in gedachte, denk ik dat onze technische staf goed werk verricht. Jonge talenten halen uit lagere reeksen en ze dan later met een meerwaarde verkopen. Dat is nu éénmaal het lot van heel wat ploegen. Ook op een hoger niveau trouwens, alleen zijn daar de bedragen wat groter (zowel inkomend als uitgaand).
Voor zo'n jonge gast doet Kindermans dat niet slecht.
Wij komen áltijd terug!