Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Transfernieuws

Post by Carlke » Tue Feb 04, 2025 12:59 pm

ozzy105 wrote:
Mon Feb 03, 2025 6:31 pm
Wel vermelden dat hij voor een half jaar komt... Dus toekomstgericht... Vraag ook is hij al direct inzetbaar, geen achterstand.
Die speelde wel degelijjk hoor bij blackborn rovers bij de u21.

Carlke

Post by Carlke » Tue Feb 04, 2025 1:17 pm

Ik denk dat sommige het voetbal nog te veel zien als 10 jaar geleden of langer . Eerste klasse nog maar met 16 ploegen , waardoor er heel veel geld moet zijn om je te redden. En dan krijg je er nog faiisement bij dat je helemaal terug moet beginnen . En dan nog een 2 de klasse met allemaal buitenlandse eigenaars waar’dikwijls louche zaken gebeuren . Tuurlijk wil ik en velen terug waar lierse thuis hoord en hopelijk komt het er ooit. Maar zolang ze hier niet strenger worden met die louche figuren word dat moeilijk. En over duiventil ach mannekens denken jullie echt dat dat alleen bij ons is , buiten de topploegen probeerd iedereen te verkopen met winst hoor . Voetballers spelen nu voor het geld dus je moet wel. Zolang ze evenwaardig vervangen worden zie ik daar weinig fout aan. Het zijn profs treinen dagelijks dus moeten wel snel ingepast worden .

Carlke

Post by Carlke » Tue Feb 04, 2025 2:18 pm

Obbi oulare eindelijk weg contract ontbonden blijkbaar !

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Feb 04, 2025 3:38 pm

Carlke wrote:
Tue Feb 04, 2025 1:17 pm
Ik denk dat sommige het voetbal nog te veel zien als 10 jaar geleden of langer . Eerste klasse nog maar met 16 ploegen , waardoor er heel veel geld moet zijn om je te redden. En dan krijg je er nog faiisement bij dat je helemaal terug moet beginnen . En dan nog een 2 de klasse met allemaal buitenlandse eigenaars waar’dikwijls louche zaken gebeuren . Tuurlijk wil ik en velen terug waar lierse thuis hoord en hopelijk komt het er ooit. Maar zolang ze hier niet strenger worden met die louche figuren word dat moeilijk. En over duiventil ach mannekens denken jullie echt dat dat alleen bij ons is , buiten de topploegen probeerd iedereen te verkopen met winst hoor . Voetballers spelen nu voor het geld dus je moet wel. Zolang ze evenwaardig vervangen worden zie ik daar weinig fout aan. Het zijn profs treinen dagelijks dus moeten wel snel ingepast worden .
Sinds 2018 zijn er al zonder overdrijven al rond de 80 spelers gekomen en gegaan sommigen zijn maar een half seizoen gebleven en voor een paar stuivers vertrokken! De meesten waren dan nog eens basisspelers! Na dit seizoen zullen er wss alweer een stuk of 6-7 zijn vertrokken die basisspelers waren nog gezwegen van degene die meer op het bankje zaten dat hun lief was. Telkens terug of zo goed als terug vanaf 0 beginnen aan een nieuw seizoen is ook niet alles daar zullen wij het toch over eens zijn? Om sportief stappen te zetten wat toch de bedoeling is is dit nefast poepsimpel. Wat sommige supporters LVT verwijten is dat hij wat het sportieve betreft zijn beloftes niet kan nakomen lees nakomen, in het begin was het om op termijn te promoveren,stappen sportief te zetten om dat doel te bereiken. De laatste seizoenen was de doelstelling top 6 nu teruggeschroefd naar zo dicht mogelijk te eindigen en met af en toe spektakelvoetbal....

Flammea

Post by Flammea » Tue Feb 04, 2025 3:39 pm

Stop er nu eens mee Ozzy. Dit is echt al de 2000e keer ...

Devyd

Post by Devyd » Tue Feb 04, 2025 5:03 pm

Kireev vermoedelijk volgend seizoen Willem 2 .

Netzer

Post by Netzer » Tue Feb 04, 2025 5:35 pm

Devyd wrote:
Tue Feb 04, 2025 5:03 pm
Kireev vermoedelijk volgend seizoen Willem 2 .
Hopelijk dan voor een correcte prijs.
Formerly known as Lisp-boy

Netzer

Post by Netzer » Tue Feb 04, 2025 5:36 pm

Flammea wrote:
Tue Feb 04, 2025 3:39 pm
Ja, het wordt (te) veel herhaald, klopt helemaal.
Maar er zit wel waarheid in, daar kan je niet omheen.
Formerly known as Lisp-boy

Devyd

Post by Devyd » Tue Feb 04, 2025 5:44 pm

Zolang er maar niemand den Ozzy quote, maakt het mij allemaal ni uit wat die schrijft ,
Op forum gebied het beste dat ik ooit gedaan heb ,is die blokkeren .

En als ik de reactie´s lees mis ik niets 😁

On topic : ik sta gekend als ne positivo dus ik ga mij daar aan houden , ik ben tevreden met deze winter transfers , eventueel nog een extra spits , maar ja die zijn ni voor te rapen .

De uitgaande transfers zijn jammer , maar noodzakelijk voor de club . Dat wisten we allemaal .

Al degene die nu negatief zijn , gaan eind dit seizoen ook klagen als Kireev weg is , maar die kunnen we niet houden dus , hopelijk doen we daar een goede zaak aan .

Carlke

Post by Carlke » Tue Feb 04, 2025 6:00 pm

Netzer wrote:
Tue Feb 04, 2025 5:36 pm
Flammea wrote:
Tue Feb 04, 2025 3:39 pm
Ja, het wordt (te) veel herhaald, klopt helemaal.
Maar er zit wel waarheid in, daar kan je niet omheen.
80 spelers en dan is dat probleem is zelfs in union zo daar gaat het ook ... alleen de cijfers liggen daar hoger in verkoop en aankoop ... en zo kan ik nog ploegen opnoemen .

Post Reply