Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Lijken mij geen slechte statistieken, in tegendeel zelfs...
Wij komen áltijd terug!
Wel vermelden dat hij voor een half jaar komt... Dus toekomstgericht... Vraag ook is hij al direct inzetbaar, geen achterstand.
-
Zever zoveel over Sow als je wil. 300K is te weinig .
Zolang je Oulare, Teunckens, ... niet kan lozen smelt dat bedrag als sneeuw voor de zon. Maar hé realistisch moet je over de ganse lijn zijn natuurlijk.
Transfer gewijs liever iemand voor op de 6 met ne pas in de voet AUB!
Zolang je Oulare, Teunckens, ... niet kan lozen smelt dat bedrag als sneeuw voor de zon. Maar hé realistisch moet je over de ganse lijn zijn natuurlijk.
Zever zoveel over Sow als je wil. Ook zonder de verkoop van Sow smelt dat bedrag als sneeuw voor de zon. De put zal zal alleen dieper zijn...andyosgarcia wrote: ↑Mon Feb 03, 2025 7:09 pmZever zoveel over Sow als je wil. 300K is te weinig .
Ook al ben ik niet helemaal akkoord met de hoe de situatie van Oulare en Teunckens gegaan is ,
Het zegt alles over hun mentaliteit waarom ze nog niet vertrokken zijn he .
Beide hebben al aanbiedingen gekregen , en mogen de club gratis verlaten .
Maar ze kiezen om hier bij de jeugd mee te trainen .
Het zou de club de nodige ruimte geven om andere (jonge) spelers te halen , die hier speelminuten kunnen opdoen en hopelijk doorbreken .
Het zegt alles over hun mentaliteit waarom ze nog niet vertrokken zijn he .
Beide hebben al aanbiedingen gekregen , en mogen de club gratis verlaten .
Maar ze kiezen om hier bij de jeugd mee te trainen .
Het zou de club de nodige ruimte geven om andere (jonge) spelers te halen , die hier speelminuten kunnen opdoen en hopelijk doorbreken .
Die "we mogen blij zijn dat we nog bestaan en dat we voetbal kunnen zien" - mentaliteit van sommigen stoort mij toch wel.
Met alle respect, begrijp me niet verkeerd, want iedereen bekijkt het uiteraard op zijn manier.
Maar wat mij betreft zouden we die fase toch wel al mogen gepasseerd zijn ondertussen.
Het mag ondertussen, na al die jaren, toch wel net iets meer zijn.
Die huurling van Blackburn Rovers lijkt me wel iemand waar we plezier gaan van hebben.
Alleen jammer dat het maar voor 6 maanden is, daarna ben je hem kwijt en kan je weer herbeginnen.
Met alle respect, begrijp me niet verkeerd, want iedereen bekijkt het uiteraard op zijn manier.
Maar wat mij betreft zouden we die fase toch wel al mogen gepasseerd zijn ondertussen.
Die huurling van Blackburn Rovers lijkt me wel iemand waar we plezier gaan van hebben.
Alleen jammer dat het maar voor 6 maanden is, daarna ben je hem kwijt en kan je weer herbeginnen.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Ja ze moesten natuurlijk ook wel snel handelen... voor de rest deel ik uw mening welNetzer wrote: ↑Mon Feb 03, 2025 8:24 pmDie "we mogen blij zijn dat we nog bestaan en dat we voetbal kunnen zien" - mentaliteit van sommigen stoort mij toch wel.
Wij komen áltijd terug!
-
2Netzer wrote: ↑Mon Feb 03, 2025 8:24 pmDie "we mogen blij zijn dat we nog bestaan en dat we voetbal kunnen zien" - mentaliteit van sommigen stoort mij toch wel.
als je die club niet wil worden of je wil inderdaad op het gemak aan door gaan is allemaal goed voor mij en verstaanbaar, Maar dan moet je niet keer op keer die ambitie uitspreken van top 6, terug binnen de x aantal tijd in de beste 16 clubs,... enzovoort.
En ja we staan daar momenteel maar heb ploegen als Beveren enzo hun ook zien versterken.
Terwijl we momenteel onze "sterkhouder" weg doen.
Moeten we LVT danken voor nog te bestaan, ja! Moeten we daarom blijven denken "Jama zonder LVT hadden we niet meer bestaan"? nee. Is niet meer dan normaal dat je als supporters vragen stelt bij bepaalde zaken. Het is "proportioneel" niet te vergelijken , Maar Jaren geleden zeiden we ook "jama zonder.... hadden we niet meer bestaan"
plus niet te vergeten hoeveel geluk we de afgelopen jaren hadden met competitie hervormingen, Licenties , ploegen die geen licentie aanvroegen...
- Justhomuch
En er is nu iemand de plek gekomen van die sterkhouder, met geen slechte statistieken he.andyosgarcia wrote: ↑Mon Feb 03, 2025 8:37 pm2Netzer wrote: ↑Mon Feb 03, 2025 8:24 pmDie "we mogen blij zijn dat we nog bestaan en dat we voetbal kunnen zien" - mentaliteit van sommigen stoort mij toch wel.
als je die club niet wil worden of je wil inderdaad op het gemak aan door gaan is allemaal goed voor mij en verstaanbaar, Maar dan moet je niet keer op keer die ambitie uitspreken van top 6, terug binnen de x aantal tijd in de beste 16 clubs,... enzovoort.
En ja we staan daar momenteel maar heb ploegen als Beveren enzo hun ook zien versterken.
Terwijl we momenteel onze "sterkhouder" weg doen.
Moeten we LVT danken voor nog te bestaan, ja! Moeten we daarom blijven denken "Jama zonder LVT hadden we niet meer bestaan"? nee. Is niet meer dan normaal dat je als supporters vragen stelt bij bepaalde zaken. Het is "proportioneel" niet te vergelijken , Maar Jaren geleden zeiden we ook "jama zonder.... hadden we niet meer bestaan"
plus niet te vergeten hoeveel geluk we de afgelopen jaren hadden met competitie hervormingen, Licenties , ploegen die geen licentie aanvroegen...
De ambitie van in het begin van het seizoen was een rustig seizoen draaien, daar zijn we toch goed mee bezig? Akkoord je kan en moet zelfs kritisch zijn op het bestuur, maar op dit eigenste moment snap ik die negativiteit niet.
Wij komen áltijd terug!