Croky Cup
- Justhomuch
Re: Croky Cup
Oep zen bakkes!Canon wrote: ↑Thu Oct 31, 2024 7:47 pmDe cijfers zeggen dat Lyra-Lierse 6e staan op 6 punten van de eerste plaats en dus 6 punten van een promotieplaats (of ze dit nu willen of niet)
Lierse staat 7e op 7 punten van de eerste plaats en slechts op 1 punt van een plaats met een kans op promotie
Maar volgens jou is LL zeer goed en Lierse slecht
Cijfers liegen nooit
Wij komen áltijd terug!
Las van de week al dat zowel bij Raal als bij LL onderlinge vechtpartijen waren geweest .
Toevallig kwam ik vandaag iemand tegen die er filmpjes van had
Moet je heel fier op zijn als familie club . Om dit te doen terwijl er al 7 bussen enkel en alleen met jeugdspelers gevuld was .
Ipv er een mooie dag van te maken .
Moet je heel fier op zijn als familie club . Om dit te doen terwijl er al 7 bussen enkel en alleen met jeugdspelers gevuld was .
Idd heel triest zo iets marginaal zelfs ! Voetbal moet feest zijn. Maar is dit niet bij vele clubs. Ik was op nxt toen waren ook suporters van ons die op de vuist gingen omdat er ene iets riep waar de andere niet kon mee leven .Devyd wrote: ↑Fri Nov 01, 2024 4:06 pmLas van de week al dat zowel bij Raal als bij LL onderlinge vechtpartijen waren geweest .
- Justhomuch
Een of andere debiel van den antwerp riep bloed zweet en tranen, waarna er iets van gezegd werd, want die bloed zweet en tranen waren er wel degelijk van onze ploeg.Carlke wrote: ↑Fri Nov 01, 2024 4:24 pmIdd heel triest zo iets marginaal zelfs ! Voetbal moet feest zijn. Maar is dit niet bij vele clubs. Ik was op nxt toen waren ook suporters van ons die op de vuist gingen omdat er ene iets riep waar de andere niet kon mee leven .Devyd wrote: ↑Fri Nov 01, 2024 4:06 pmLas van de week al dat zowel bij Raal als bij LL onderlinge vechtpartijen waren geweest .
Die gast begon daarna nog wat uit te dagen...
Tegen STVV toch ook weer een of andere debiel die dit begon te scanderen, ik kan daar echt niet bij, werd wel direct gecorigeerd.
Wij komen áltijd terug!