Croky Cup
Re: Croky Cup
Doenbaar, maar wel met Mazzu een topcoach in huis gehaald en last minute toch nog wat versterkingen. Maar toch: spanning gaat er zijn. Het kan zeker! Hopelijk trekken we goed wat volk.
- Justhomuch
Geen topaffiche, maar het kan niet alle jaren prijs zijn natuurlijk.
Wij komen áltijd terug!
Haalbare kaart ... maar kan ook zijn dat je niet aan de pas komt . Veel zal afhangen hoe de spelers het opvatten , tegen ploegen als Anderlecht en Antwerp moet je niemand motiveren. Als je deze match speelt zoals competitie ga je er uit hoor , 1a is gewoon veel hoger niveau. Als we spelen alsof het tegen grote ploeg is en iedereen overtreft zich, is kans groot dat je wint.
Van wat we tot hiertoe van STVV gezien hebben viel het op hoe kwetsbaar ze zijn achterin.
Het is zeker mogelijk maar dan gaan we wel zelf top moeten zijn.
Het is zeker mogelijk maar dan gaan we wel zelf top moeten zijn.
Formerly known as Lisp-boy
Standard onverdient ronde verder na winst tegen LL 3-2 na verlengingen. Nog een strafschop gemist ook LL. LL staat niks voor niks bovenaan in 1ste amateurreeks zo veel is duidelijk.
- Justhomuch
Waarom verdiende Standard het niet? Omdat LL een penalty mist?
Wij komen áltijd terug!
LL was bij momenten de betere ploeg Justho, meer grinta en ook de betere kansen. Had het gevoel dat de Luikenaars dachten van we zullen dit varken snel wassen... Het niveau dat LL bijwijlen haalden verschoot ik van. Ik weet wel iedereen is altijd supergemotiveerd wanneer je tegen een eersteklasser moet maar ik weet wel een ding het is niet toevallig dat LL bovenin meedraait en blijven ze het niveau houden gaan ze verdorie dicht eindigen en wie weet onverwacht....Justhomuch wrote: ↑Thu Oct 31, 2024 6:25 pmWaarom verdiende Standard het niet? Omdat LL een penalty mist?
De cijfers zeggen dat Lyra-Lierse 6e staan op 6 punten van de eerste plaats en dus 6 punten van een promotieplaats (of ze dit nu willen of niet)
Lierse staat 7e op 7 punten van de eerste plaats en slechts op 1 punt van een plaats met een kans op promotie
Maar volgens jou is LL zeer goed en Lierse slecht
Cijfers liegen nooit