A-kern
Re: A-kern
2... Men gaat zekers 3 middenvelders moeten halen waaronder 2 ervaren.Lisp-boy wrote: ↑Fri Jun 21, 2024 3:44 pmNu het middenveld nog, daar gaat toch een aantal spelers moeten bij komen als je ziet wie er allemaal is vertrokken of nog moet vertrekken (Van Acker, Brebels, Cools, Tarfi, Van Dessel, De Bruyn, Schouterden, Libert).
Daar hebben we momenteel enkel Claes (zeer blessuregevoelig) en de nieuwelingen Matuta (afwachten) en Hartmann (jongeling).
Nog veel huiswerk me dunkt.
- Justhomuch
Daar zullen ze wel mee bezig zijn zeker?Lisp-boy wrote: ↑Fri Jun 21, 2024 3:44 pmNu het middenveld nog, daar gaat toch een aantal spelers moeten bij komen als je ziet wie er allemaal is vertrokken of nog moet vertrekken (Van Acker, Brebels, Cools, Tarfi, Van Dessel, De Bruyn, Schouterden, Libert).
Daar hebben we momenteel enkel Claes (zeer blessuregevoelig) en de nieuwelingen Matuta (afwachten) en Hartmann (jongeling).
Nog veel huiswerk me dunkt.
Wij komen áltijd terug!
2... dan nog goede middenvelder en spits !ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 21, 2024 3:14 pm.. Nu nog een ervaren CV en het huiswerk achteraan is af en tov de vorige seizoenen serieus versterkt!Mark wrote: ↑Fri Jun 21, 2024 3:03 pmHet is nu officieel Brent Laes is terug !
https://www.facebook.com/LierseK
Volgens een Marokkaanse bron zouden we gesproken hebben met Issame Charaï.
Beveren en een Marokkaanse club ook.
Beveren en een Marokkaanse club ook.
Zeer tevreden met de terugkeer van Brent!
En inderdaad nu nog minstens 1 cv en 2 middenvelders
En inderdaad nu nog minstens 1 cv en 2 middenvelders
Heeft de Afrika cup voor beloften gewonnen met Marokko, voor de rest kan ik hem niet inschatten als trainer.
Met 2 middenvelders gaan we er niet geraken denk ik, zeker niet als je weet dat ze 3-5-2 willen spelen.
Waarschijnlijk gaan er 7 a 8 middenvelders vertrekken he.
Formerly known as Lisp-boy
Ik zeg dan ook minstens he.Lisp-boy wrote: ↑Fri Jun 21, 2024 5:57 pmHeeft de Afrika cup voor beloften gewonnen met Marokko, voor de rest kan ik hem niet inschatten als trainer.
Met 2 middenvelders gaan we er niet geraken denk ik, zeker niet als je weet dat ze 3-5-2 willen spelen.
Waarschijnlijk gaan er 7 a 8 middenvelders vertrekken he.
In een 3-5-2 zijn Laes en Tirpan dan wel middenvelders.