A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
TV2002
Re: A-kern

Post by TV2002 » Tue Jun 18, 2024 4:26 pm

Ackie dus naar Deinze. Heb hem heel graag, maar afgelopen seizoen was het er toch aan te zien dat het op was. Het is beter zo.

Verder nog in het artikel op GVA: "Zo maakt CEO Yorik Torreele zich sterk dat de Pallieters kortelings een aantal inkomende transfers wereldkundig zullen maken. Ook het trainersdossier rond de opvolging van Sven Vandenbroeck maakt overigens serieuze vorderingen."

Ik vermoed dan Perdichizzi, Daguin en dan die aanvaller.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jun 18, 2024 4:33 pm

TV2002 wrote:
Tue Jun 18, 2024 4:26 pm
Ackie dus naar Deinze. Heb hem heel graag, maar afgelopen seizoen was het er toch aan te zien dat het op was. Het is beter zo.

Verder nog in het artikel op GVA: "Zo maakt CEO Yorik Torreele zich sterk dat de Pallieters kortelings een aantal inkomende transfers wereldkundig zullen maken. Ook het trainersdossier rond de opvolging van Sven Vandenbroeck maakt overigens serieuze vorderingen."

Ik vermoed dan Perdichizzi, Daguin en dan die aanvaller.
Daguin zijn statistieken al eens bekeken en ook al 25 jaar.. En in welke reeks die de afgelopen jaren speelde zegt alles.. Perdichizzi zou dan wel een versterking zijn achteraan dus daar zit je goed. Aan Thibaut thx voor de drie seizoenen en het ga je goed in Deinze en hopelijk promotie met de andere ex-lierseboys! Als je bekijkt welke goede spelers de voorbije 3 seizoenen zijn vertrokken Rocha-VA-Limbombe-Tabekou-Laes-Van Landtschoot-GDS-Schuermans-Gillikens en nog enkelen.. Zegt veel over de sportieve ambities van de club zo niet alles. Een trapje hoger zal er nooit inzitten met deze voorzitter. Daarom ik blijf hopen wss tegen beter weten in dat er zich een investeerder aandient met goede bedoelingen en sportieve ambities ipv blijven aan te modderen in deze reeks!!!
Last edited by ozzy105 on Tue Jun 18, 2024 4:56 pm, edited 2 times in total.

Devyd

Post by Devyd » Tue Jun 18, 2024 4:55 pm

Leesde gij u eigen zinnen na ?

AL 25 jaar ! Wat is daar mis mee , ideale leeftijd toch .

Zoals hij de laatste maanden speelde zeg ik
Dank u en tot ziens .

Bracht niets meer bij .
Heel die affaire van de trainer zorgt ervoor dat iedereen alweer op zijn toppen loopt en vreest voor een slecht seizoen , bon , ideaal is het niet maar de voorbereiding moet nog beginnen dus alles kan nog keren .
Dat er nog wat jongens gingen vertrekken was al lang geweten dus gene stress ..

TV2002

Post by TV2002 » Tue Jun 18, 2024 4:57 pm

Jelle Coen?
Last edited by TV2002 on Tue Jun 18, 2024 5:06 pm, edited 1 time in total.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jun 18, 2024 4:59 pm

Devyd wrote:
Tue Jun 18, 2024 4:55 pm

Dank u en tot ziens .

Bracht niets meer bij .
Heel die affaire van de trainer zorgt ervoor dat iedereen alweer op zijn toppen loopt en vreest voor een slecht seizoen , bon , ideaal is het niet maar de voorbereiding moet nog beginnen dus alles kan nog keren .
Zijn statistieken al eens opgezocht? En bij welke clubs hij maar speelde. Daar wordt je niet warm van hoor ma bon wss gratis zoals Nkaka enz enz..

Carlke

Post by Carlke » Tue Jun 18, 2024 6:05 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jun 18, 2024 4:59 pm
Devyd wrote:

Dank u en tot ziens .

Bracht niets meer bij .
Zijn statistieken al eens opgezocht? En bij welke clubs hij maar speelde. Daar wordt je niet warm van hoor ma bon wss gratis zoals Nkaka enz enz..
Niet te snel oordelen geef die een kans ... ik heb er ook twijfels bij maar franse 3 de klasse is mischien wel hoger dan 1b. Union vist daar ook hoor ! Dus eerst zien dan gaan we oordeel vellen

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jun 18, 2024 6:16 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jun 18, 2024 4:59 pm
Devyd wrote:

Dank u en tot ziens .

Bracht niets meer bij .
Kent gij eigenlijk iets anders dan statistieken? Volgens de statistieken gingen de belgen slowakije verpletteren, nu is 25 te oud, maar nen VA van 32 was een topspeler, de windhaan heeft nog maar eens gesproken.
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jun 18, 2024 7:19 pm

VA pikte wel regelmatig zijn goal mee en niet zelden een belangrijke assist. De Fransman die men op het oog heeft heeft niet te fraaie statistieken dit mag toch gepost worden? Iedereen verdiend een eerlijke kans maar er zijn al vele spelers gratis gekomen uit lagere reeksen en weinige waren hoogvliegers!!! Ik hoor Luc al jaren verkondigen 'bouwen, bouwen, bouwen' maar naar wat? Telkens je beste spelers laten vertrekken, zelfs een halve ploeg en dan komen zeggen 'bouwen'... Wie houd je dan voor de aap?

Carlke

Post by Carlke » Tue Jun 18, 2024 7:50 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jun 18, 2024 7:19 pm
VA pikte wel regelmatig zijn goal mee en niet zelden een belangrijke assist. De Fransman die men op het oog heeft heeft niet te fraaie statistieken dit mag toch gepost worden? Iedereen verdiend een eerlijke kans maar er zijn al vele spelers gratis gekomen uit lagere reeksen en weinige waren hoogvliegers!!! Ik hoor Luc al jaren verkondigen 'bouwen, bouwen, bouwen' maar naar wat? Telkens je beste spelers laten vertrekken, zelfs een halve ploeg en dan komen zeggen 'bouwen'... Wie houd je dan voor de aap?
Dus jij zou u ploeg van vorig seizoen houden ? En jij wil top 6.... dan ga je het met andere ploeg moeten doen ze ... meer dan helft kon 1b nauwelijks aan. Pas op ik zeg niet dat het nu wel gaat zijn daar ken ik de versterkingen te weinig voor .en ook weten we niet wie nog gaat komen

Fiero67

Post by Fiero67 » Tue Jun 18, 2024 8:09 pm

Ik hoor Luc al jaren verkondigen 'bouwen, bouwen, bouwen' maar naar wat?
[/quote]

Vraag het hem dan zelf, he maat.
Hij zit op de eretribune. Ge kunt daar best een klapke mee doen.

Post Reply